Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mioux schreef:dan zijn er nog wel opvang centra, die heb je overal wel. Ze gaat niet naar de dierenarts en is ze ook niet geweest...staat er duidelijk en is al een hele discussie over. Dus jij zou als je een dier vind gewoon maar verkopen ? Zonder enige moeite van de eigenaar zoeken? Zoals amivedi informeren of flyers ? Opvang centra neemt ze ook wel aan, en er is ook een soort dierenambulance in belgie, dat staat ook in die lijst omdat niet duidelijk is waar ze vandaan komt
DeMolenhoek schreef:Mioux schreef:dan zijn er nog wel opvang centra, die heb je overal wel. Ze gaat niet naar de dierenarts en is ze ook niet geweest...staat er duidelijk en is al een hele discussie over. Dus jij zou als je een dier vind gewoon maar verkopen ? Zonder enige moeite van de eigenaar zoeken? Zoals amivedi informeren of flyers ? Opvang centra neemt ze ook wel aan, en er is ook een soort dierenambulance in belgie, dat staat ook in die lijst omdat niet duidelijk is waar ze vandaan komt
Oh denk je? Ik heb 2 uur rondgebeld en overal was het: Nee mevrouw, we nemen ze niet aan.
Heb ik dat gezegd dat het oké is dat ze ze verkopen? Dat doen ze toch ook niet? Ze vragen een bijdrage in de tot nu toe gemaakte kosten. Heel normaal vind ik.
chelle_dora schreef:DeMolenhoek schreef:
Oh denk je? Ik heb 2 uur rondgebeld en overal was het: Nee mevrouw, we nemen ze niet aan.
Heb ik dat gezegd dat het oké is dat ze ze verkopen? Dat doen ze toch ook niet? Ze vragen een bijdrage in de tot nu toe gemaakte kosten. Heel normaal vind ik.
Hoeveel onkosten kan je hebben aan een kat die je net 1 dag in huis hebt? Er staat toch letterlijk 'wij hebben GISTER een katertje voor de banden van de auto kunnen redden'. Ontwormd moet je dus maar afwachten, mijn eerste prioriteit zou toch echt zijn de amivedi bellen en de dierenasielen/artsen bellen om te vragen of iemand z'n kat kwijt is geraakt. 25 euro onkosten maken in 1 dag.. Zoveel eet ik niet eens weg in een dag
In België kun je ze blijkbaar dus nergens brengen begrijp ik van jou DM, maar hier in Nederland zijn er stichtingen, opvangen, dierenasiels, dierenartsen en dierenambulances genoeg die je kan bellen. Als jij de dierenambulance belt met de mededeling dat je een kitten hebt gevonden aan de weg (in Nederland dan), wordt ie toch echt wel opgehaald hoor.