Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
talievlietie schreef:Weer een post van mij vandaag: Whats on my iphone
Yasmine schreef:talievlietie schreef:Weer een post van mij vandaag: Whats on my iphone
Leuke video! Maar let wel op je spelling in het Engels. Het is what's (samentrekking van what + is) en pictures (meervoud in Engels is altijd de s er aan vast geschreven).
joyce2 schreef:Even heel nieuwsgierig: bloggen jullie echt op vaste dagen, of kijk je gewoon wanneer je inspiratie hebt en knal je dat gelijk online?
Omdat wij nu al een tijdje bezig zijn met klussen aan de camper, heb ik al een paar dingen in mijn hoofd zitten om over te schrijven. Ik heb net ook weer een post geschreven, maar deze heb ik nog niet online gezet. Ik zit te twijfelen of ik gewoon 2x in de week zal posten (1x een verhaaltje met foto's, 1x muziek met een kort verhaaltje en youtube clip) en dat ik dan de overige berichten inplan voor later. Als ik straks bij ben met schrijven over de afgelopen weken en het klussen niet zo hard gaat (we zijn nu grote en tijdrovende dingen aan het doen), kan het maar zo zijn dat ik een paar weken weinig te melden heb. Vandaar dat ik me af zat te vragen wat ik zou doen, netjes verdelen, of gewoon schrijven op het moment dat ik wat te melden heb.