Ze hadden een soort tof geruit mannenoverhemd x sweatergeval bij de Urban outfitters restyled. Lastig uitleggen maar hij was zo gaaf. Helaas wel urban outfitterprijs oftewel duur...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dirndl schreef:Saar, klinkt gek, maar ik wil zo graag een keertje met je winkelen als ik je blog lees! En Emma uit dit topic er ook nog bij! En anderen die aan willen sluiten. Dus als je weer een keer in Londen bent, op naar Brick Lane, Portobello market, Camden en daarna lekker uit in Shoreditch. Plan?![]()
Even weer ontopic: in plaats van urban outfitters, gewoon even op de mannen afdeling van de C&A kijken, of in je vader's kledingkast. Wedden dat hij vroeger flanellen overhemden droeg? Die van mij in ieder geval wel
BaileyMix schreef:Ik heb geen statement riemEn heb helaas echt een ontzettende hekel aan giletjes
![]()
Zou een dun riempje ook kunnen of is dat stom?
Dirndl schreef:Saar, klinkt gek, maar ik wil zo graag een keertje met je winkelen als ik je blog lees! En [naam] uit dit topic er ook nog bij! En anderen die aan willen sluiten. Dus als je weer een keer in Londen bent, op naar Brick Lane, Portobello market, Camden en daarna lekker uit in Shoreditch. Plan?![]()
Even weer ontopic: in plaats van urban outfitters, gewoon even op de mannen afdeling van de C&A kijken, of in je vader's kledingkast. Wedden dat hij vroeger flanellen overhemden droeg? Die van mij in ieder geval wel