[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:49

Leuk Baileymix! :))

Ze hadden een soort tof geruit mannenoverhemd x sweatergeval bij de Urban outfitters restyled. Lastig uitleggen maar hij was zo gaaf. Helaas wel urban outfitterprijs oftewel duur... :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:50

Ja ga daar al niet eens meer naar binnen, soms écht leuke dingen maar zooooo duur -O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:07

Ik zou niet weten waar die winkel zit, die hebben we vast niet in Zeeland. :+

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:13

Heyhoi,

Ik vroeg me af of jullie mij misschien konden helpen. Ik ben op zoek naar een winterjas en ik had wel een leuke gevonden en gepast in een winkel, maar helaas waren de mouwen wat te kort en paste de jas verder wel goed. Het was een jas van Only, legerkleurtje. Nu de vraag of jullie nog een site weten met leuke jassen in die richting.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:14

Een Parka? Die zijn vaak leger/groen-kleurig. Die verkopen ze ook bij de Zara, Mango, h&m enzovoorts.

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:17

Rebeccaa schreef:
Een Parka? Die zijn vaak leger/groen-kleurig. Die verkopen ze ook bij de Zara, Mango, h&m enzovoorts.

Ja zoiets bedoel ik.

Site's van andere leuke winterjassen zijn ook welkom !

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:44

Bij de C&A hadden ze laatst ook leuke parka's! :)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:50

Saar, klinkt gek, maar ik wil zo graag een keertje met je winkelen als ik je blog lees! En Emma uit dit topic er ook nog bij! En anderen die aan willen sluiten. Dus als je weer een keer in Londen bent, op naar Brick Lane, Portobello market, Camden en daarna lekker uit in Shoreditch. Plan? :D

Even weer ontopic: in plaats van urban outfitters, gewoon even op de mannen afdeling van de C&A kijken, of in je vader's kledingkast. Wedden dat hij vroeger flanellen overhemden droeg? Die van mij in ieder geval wel :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:53

Ik heb er ook een gekocht bij de h&m.
Zou ik hem in mijn broek doen of half of er helemaal uit!"?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 23:01

Ik vind zo'n overhemd altijd leuk als het open hangt, maar ik denk dat het ook afhankelijk van je figuur en het soort broek dat je draagt is wat het leukst staat. :j

Over de kasten van ouders gesproken: ik heb pas mijn moeder geholpen met het opruimen van haar kast. We hebben heel de middag lol gehad om alle ver achterin weggemoffelde miskopen. :')
Denk: zwart fluwelen shirts met mega vleermuismouwen, een grofgebreide coltrui vol pailletjes, hoogwaterspijkerbroeken tot onder de oksels en een verzameling mouwloze A-lijn tunieken die nogal deden denken aan positiemode.
Talent voor miskopen zit duidelijk in de genen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 23:04

Ik ben vrij slank... Heb er een donkerblauwe/grijze hoge skinny bij aan. En waarschijnlijk stoere veterlaarsjes met spikes.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 23:17

Klinkt leuk ja MarlindeRooz :j

Dirndl dan ga ik ook mee hoor, jullie hebben echt helemaal mijn smaak haha :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 23:43

Leuk, Baileymix! Staat je goed!

Waar heb je de rok gekocht? :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:05

Primark :) Wel in Londen maar denk dat de Nederlandse collectie wel een beetje hetzelfde is?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:07

Dirndl schreef:
Saar, klinkt gek, maar ik wil zo graag een keertje met je winkelen als ik je blog lees! En Emma uit dit topic er ook nog bij! En anderen die aan willen sluiten. Dus als je weer een keer in Londen bent, op naar Brick Lane, Portobello market, Camden en daarna lekker uit in Shoreditch. Plan? :D

Even weer ontopic: in plaats van urban outfitters, gewoon even op de mannen afdeling van de C&A kijken, of in je vader's kledingkast. Wedden dat hij vroeger flanellen overhemden droeg? Die van mij in ieder geval wel :=

Die van mij is echt saai, ik geloof dat hij geboren is in driedelig pak. :')

Klinkt als een heel goed plan, tot wanneer zit je in Londen? :)) Aangezien goedkope busreizen en ik beste vrienden zijn. (Max. €35 voor een retourtje Londen, woehoe. En nog sjans met de chauffeur ook, dubbel feest haha.)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:24

@BaileyMix, leuke outfit! Maar ik vind hem een beetje kaal. Ik zou er een statement riem bij om doen. Beetje een idee als dit:
Afbeelding
Afbeelding

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:26

Wat mijn voorgangster zegt. :D Of een leuk giletje?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:44

Ik heb geen statement riem -O- En heb helaas echt een ontzettende hekel aan giletjes :o
Zou een dun riempje ook kunnen of is dat stom?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 01:27

BaileyMix schreef:
Ik heb geen statement riem -O- En heb helaas echt een ontzettende hekel aan giletjes :o
Zou een dun riempje ook kunnen of is dat stom?

Dun riempje moet ook kunnen :j zolang er maar niet zo'n lelijk 'flapje' bungelt waar de gaatjes zitten weetjewel persoonlijk erger ik me daar altijd aan :o.

Bij ons in Enschede kun je statement riemen kopen in van die particuliere winkeltjes. Riemen in overvloed tussen de €10-€20.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 01:31

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 01:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:06

Dirndl schreef:
Saar, klinkt gek, maar ik wil zo graag een keertje met je winkelen als ik je blog lees! En [naam] uit dit topic er ook nog bij! En anderen die aan willen sluiten. Dus als je weer een keer in Londen bent, op naar Brick Lane, Portobello market, Camden en daarna lekker uit in Shoreditch. Plan? :D

Ik ben het derde weekend (wss van vrijdagochtend tot maandagavond of dinsdag overdag) van januari in Londen. Wel met mijn vriend, maar die neem ik dan gewoon op sleeptouw. Vind het prima om een rondje shops te gaan doen hoor!!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:27

Oei! Moeilijk dit, een vriendin van mij gaat trouwen in het buitenland en geeft daarna een feestje. Nu ben ik op zoek naar een outfit voor dit feest, ben niet echt een jurkjes type maar wil wel een jurkje aan op zich. Iemand inspiratie ideeën?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:14

Ben ik de enige die die riemen heel erg lelijk vind? :o

Ik ben sinds kort wél zover dat ik van die statement kettingen heel erg leuk vindt, binnenkort maar eentje halen!

Mijn vader heeft ook eigenlijk alleen maar kleren die ik niet draag haha.. en een moeder heb ik niet meer dus ik kan nooit kleren uit de kasten jatten van m'n ouders. Echt jammer! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:04

Ik vind die riemen ook echt 100x niks, gewoon écht niet mijn ding