Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 15:36

Telpeva schreef:
Morgen... Dat gaan ze niet redden. Momenteel is mijn badkamer onklaar gemaakt door hun, ook is er een gat gemaakt in de vloer in de gang waardoor mijn keuken nu niet veilig bereikbaar is. Er zou iemand komen om er een luik in te maken maar ik heb niemand meer gezien, ook nadat ik heb gebeld of er nog iemand kan komen zie ik nog niemand.

Wat een prutsers. :x

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 15:38

Dat is schrikken luuntje! Morgen zal je vast ook wel flink stijf zijn, sterkte!

Iets te laat afgemeld voor les vanavond, maar we hadden ook niet verwacht dat die gladheid zo zou doorzetten vanochtend/middag :') En het is nu nog zo vochtig buiten, als het weer een graad of wat gaat vriezen gaat het heel verradelijk worden volgens mij

Mando

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 16:07

Ik heb mijn aquarobics ook afgezegd hoor.
Volgende week weer een poging.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 16:35

Beterschap Luuntje!

Ik erger mij aan winkels en het gezeur vanuit hun kant dat we meer in de winkels moeten komen en minder online.
Van de week meerdere winkels langs geweest, zodat ik kan passen en niet onnodig veel heen en weer hoef te sturen. Helaas hadden ze nergens mijn maat, maar ik kon het wel online bestellen was dan het antwoord. Hoe de maten vielen wist ze niet en er was ook niks vergelijkbaars in de winkel, dus moest maar meerdere maten bestellen.

Zaterdag dus toch maar online besteld. Heb een skibroek nodig voor vakantie van volgende week. Expres er op gelet dat alles stond op in 2 a 3 werkdagen in huis. Top, dinsdag of woensdag (vandaag) dus. Ruim op tijd.
Vannochtend nog niks gehoord, dus stuur een mailtje of het al verzonden is.

Krijg ik nu de inpak melding, van 3 paketjess. Blijkbaar doen ze niet alles in 1 en zit niet eens alles erbij. In deze mail geven ze aan dat verzending nog enkele dagen kan duren -:(-

Hoezo geven ze dan op de site aan dat het in 2 a 3 werkdagen bij je thuis is, als ze het pas na 3 werkdagen gaan inpakken.

Waarschijnlijk is het nu te laat voor m'n vakantie en kan ik vrijdag last minut als nog op zoek naar een skibroek.
Enige eis die ik heb, is passend (liefst niet gelijk €300)... maat 46/48 door bovenbenen/billen, blijkbaar kan je dan niet meer skiën (of iets anders waarbij je een warme waterafstonde broek wilt)

Mocht iemand nog tips weten van winkels waar ze die maat wel op voorraad hebben ik hoor het graag! Mannen skibroeken zijn ook welkom. Alleen ook die vond ik nergens in mijn maat.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 17:04

Lidl had skibroeken liggen.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 17:13

kosseh schreef:
Beterschap Luuntje!

Waarschijnlijk is het nu te laat voor m'n vakantie en kan ik vrijdag last minut als nog op zoek naar een skibroek.
Enige eis die ik heb, is passend (liefst niet gelijk €300)... maat 46/48 door bovenbenen/billen, blijkbaar kan je dan niet meer skiën (of iets anders waarbij je een warme waterafstonde broek wilt)

Mocht iemand nog tips weten van winkels waar ze die maat wel op voorraad hebben ik hoor het graag! Mannen skibroeken zijn ook welkom. Alleen ook die vond ik nergens in mijn maat.

C&A heeft ze soms.
Verder bonprix en ula popken. Die laatste heeft ze zeker.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 17:16

Mijn ergernis is dat de vriendin van mijn vader beslist dat de katten boven moeten blijven vanavond.

Ze was 20 min geleden de huiskamer aan het stofzuigen.

Want ze wilt de katten niet beneden hebben met eten, want het is vies.

En hij geeft haar gelijk..

Of ik zometeen even 2 katten boven kan laten.

Heb nu echt 1 kat over de zeik op zolder, die wilt naar beneden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 17:52

Goed ziek aan het worden nu. Hopelijk gaat het morgen wel beter. Het is geheel tegen mijn principes in, maar ik moet echt naar kantoor voor een aantal dingen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:09

Scapino heeft ook ski kleding, wellicht is dat een optie?

On topic: ik moet van de fysio toch ook met krukken lopen vanwege de kapotte knie. Nu nog 1,5 week wachten tot ik zeker weet of m’n kruisband verstuikt is of toch (in)gescheurd. Nu al helemaal klaar mee. Als het gescheurd is zal het nog een operatie worden ook. De orthopeed vermoedde een verstuiking maar merk dat m’n knie nu de zwelling zakt toch wel wat instabiel is dus het kan alle kanten nog op…

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:11

Stomme snelheidsboete. :+
Ik zag die achterlijke mobile flitspaal te laat.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:33

TheNovelist, heel veel sterkte, wat plots zo opeens :(:) :(:)

Is de gladde ellende al aan het ontdooien? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier gaf de auto 10 graden aan met een flink stralende zon :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:38

Vanaf uurtje of 14.30 "ineens" gesmolten. Dat ging heel snel.
Om 14.00 nog ijsbaan half uur later niets meer.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:40

Hier glanzen de stoepen en de rustige wegen nog. Auto's ook nog voorzien van ijs(pegels).

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:47

Ik zit volgens mij redeliijk bij Mando in de buurt en hier was het rond hlaf 3 ook bijna allemaal weg, maar de stukjes die in de luwte liggen zijn nog verradelijk

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:49

Hier inmiddels opnieuw glad op de natgebleven delen. De paarden hebben vanmiddag na drie uur nog wel even ruim twee uur iets meer ruimte gehad dan alleen de box. De bak en paddock zijn ook nog drama qua bevriezing en sneeuw/ijsresten. Ze vinden het niet leuk, maar meer dan dit kan ik ze niet bieden nu.

Voor skikleding kun je idd de Lidl of Scapino proberen. Prima spul voor een prettige prijs.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:52

Hier was vanmiddag het erf goed maar de paddocks echt nog te glad. Dus vanmiddag én vanavond maar rondjes over het erf gemarcheerd :)) Zie het morgen ook nog niet gebeuren.. waardeloze ellende. Morgen ook de hele dag in de Randstad dus kan dan ook niet met haar stappen -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:58

kosseh schreef:
Beterschap Luuntje!

Ik erger mij aan winkels en het gezeur vanuit hun kant dat we meer in de winkels moeten komen en minder online.
Van de week meerdere winkels langs geweest, zodat ik kan passen en niet onnodig veel heen en weer hoef te sturen. Helaas hadden ze nergens mijn maat, maar ik kon het wel online bestellen was dan het antwoord. Hoe de maten vielen wist ze niet en er was ook niks vergelijkbaars in de winkel, dus moest maar meerdere maten bestellen.

Zaterdag dus toch maar online besteld. Heb een skibroek nodig voor vakantie van volgende week. Expres er op gelet dat alles stond op in 2 a 3 werkdagen in huis. Top, dinsdag of woensdag (vandaag) dus. Ruim op tijd.
Vannochtend nog niks gehoord, dus stuur een mailtje of het al verzonden is.

Krijg ik nu de inpak melding, van 3 paketjess. Blijkbaar doen ze niet alles in 1 en zit niet eens alles erbij. In deze mail geven ze aan dat verzending nog enkele dagen kan duren -:(-

Hoezo geven ze dan op de site aan dat het in 2 a 3 werkdagen bij je thuis is, als ze het pas na 3 werkdagen gaan inpakken.

Oké, ik heb dan een softshelbroek gekocht in die maat.

Maaaarrr mocht aschendorf haalbaar zijn, sport klahsen heeft maat 46/48 sws in softshelbroek en zeer waarschijnlijk ook als skibroek

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 19:16

2 van mijn drie paarden zijn niet buiten geweest vandaag. Wel enorm goed voor verzorgd door stalgenoten en staleigenaren.

Is pas de eerste keer in de 10 jaar dat ik paarden heb dat ze niet naar buiten konden.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 19:34

Die ene zéldzame keer dat je ChatGPT wat vraagt en hij vertikt het uit te voeren.

Heb ik weer :')

Afbeelding

Iemand enig idee hoe ik zonder laptop en zonder photoshop kennis toch t gevraagde plaatje kan maken?

Gaat om een geintje. Mijn hond zit vaak een graag achter t stuur in mijn camper.
Een mede camperaar die dat zag heeft gister een videotje in elkaar gezet waarop het lijkt dat mijn hond mijn camper jat en ermee vandoor gaat :')

Dus nou moet ik een rijbewijs voor hem hebben :+ :+ :D

(Misschien dat ik t ook ff in het vraag maar raak topic gooi. Maar de ergernis hoort hier :') )

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 19:48

F_T schreef:
Gaat om een geintje. Mijn hond zit vaak een graag achter t stuur in mijn camper.
Een mede camperaar die dat zag heeft gister een videotje in elkaar gezet waarop het lijkt dat mijn hond mijn camper jat en ermee vandoor gaat :')

Dus nou moet ik een rijbewijs voor hem hebben :+ :+ :D

(Misschien dat ik t ook ff in het vraag maar raak topic gooi. Maar de ergernis hoort hier :') )

_/-\o_
Misschien via zo'n gefeliciteerd met je rijbewijs kaart?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 19:58

Zo balen… Izarra heeft white line disease. De smid heeft het geconstateerd, het nodige gedaan en een speciaal ijzer er onder.
Zucht zijn we net aan het opbouwen en nu dit weer. Ze is gelukkig niet kreupel, dat scheelt dan iets maar het geeft zoveel extra zorgen en stress ;(

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:15

Lay_D schreef:
flooooo schreef:
Bij Rheezerveen dan ongeluk? Dat was een megaklapper! Echt bizar, iemand die zo onder invloed achter het stuur stapt en dan onschuldige mensen meeneemt in zijn onverantwoorde gedrag, ik vind dat je dan een hele flinke straf verdiend.

Ja klopt ter hoogte van de rotonde van de witte paal, nou ja de veroorzaker kwam daar tot stilstand met zijn voertuig, de slachtoffers waren ongeveer 150 a 200 meter eerder al gestrand door de veroorzaker.

Het is een wonder dat er geen gewonden zijn gevallen!

Luuntje, wat een schrik, beterschap!

TheNovelist,
Sterkte met het verlies van je maatje.

Dat vonden wij ook een wonder inderdaad gezien de schade, maar wel heel fijn dat jou familie ongedeerd is gebleven natuurlijk.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:25

En zo wordt de ergernis ineens een hilarische avond met dank aan 'Examinator' Marlinde :') :D :D :D _O-

Afbeelding

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:58

Ineke2 schreef:
Zo balen… Izarra heeft white line disease. De smid heeft het geconstateerd, het nodige gedaan en een speciaal ijzer er onder.
Zucht zijn we net aan het opbouwen en nu dit weer. Ze is gelukkig niet kreupel, dat scheelt dan iets maar het geeft zoveel extra zorgen en stress ;(

:(:)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 22:10

F_T schreef:
En zo wordt de ergernis ineens een hilarische avond met dank aan 'Examinator' Marlinde :') :D :D :D _O-

[ Afbeelding ]

_O- _O-