Beterschap Luuntje!
Ik erger mij aan winkels en het gezeur vanuit hun kant dat we meer in de winkels moeten komen en minder online.
Van de week meerdere winkels langs geweest, zodat ik kan passen en niet onnodig veel heen en weer hoef te sturen. Helaas hadden ze nergens mijn maat, maar ik kon het wel online bestellen was dan het antwoord. Hoe de maten vielen wist ze niet en er was ook niks vergelijkbaars in de winkel, dus moest maar meerdere maten bestellen.
Zaterdag dus toch maar online besteld. Heb een skibroek nodig voor vakantie van volgende week. Expres er op gelet dat alles stond op in 2 a 3 werkdagen in huis. Top, dinsdag of woensdag (vandaag) dus. Ruim op tijd.
Vannochtend nog niks gehoord, dus stuur een mailtje of het al verzonden is.
Krijg ik nu de inpak melding, van 3 paketjess. Blijkbaar doen ze niet alles in 1 en zit niet eens alles erbij. In deze mail geven ze aan dat verzending nog enkele dagen kan duren
Hoezo geven ze dan op de site aan dat het in 2 a 3 werkdagen bij je thuis is, als ze het pas na 3 werkdagen gaan inpakken.
Waarschijnlijk is het nu te laat voor m'n vakantie en kan ik vrijdag last minut als nog op zoek naar een skibroek.
Enige eis die ik heb, is passend (liefst niet gelijk €300)... maat 46/48 door bovenbenen/billen, blijkbaar kan je dan niet meer skiën (of iets anders waarbij je een warme waterafstonde broek wilt)
Mocht iemand nog tips weten van winkels waar ze die maat wel op voorraad hebben ik hoor het graag! Mannen skibroeken zijn ook welkom. Alleen ook die vond ik nergens in mijn maat.