Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:juval schreef:zo moe... koud. verkouden etc, je kent het wel.
auto repareren gaat veel geld kosten, iets met pomp voor de stuurbekrachtiging die vast is geslagen waardoor er meer beschadigd is. Auto is van 2007, dus nu na aan het denken over afscheid nemen.. moeilijke beslissing, want een betaalbare andere is ook zo gauw niet gevonden..
Da's gek, hier ervaring met dat type probleem maar een stuurbekrachtigingspomp beschadigd normaal geen andere onderdelen als die stuk gaat...
Hebben ze je een kostenindicatie gegeven? Wat is veel geld?
black_kelpie schreef:Ik moet echt nodig stofzuigen en dweilen. Maar dan haal ik de haren en kwijlvlekken van mijn hond weg en die komen nooit meer terug. Zo stom hoe je je het ene moment aan zulke dingen kunt storen en je ze het volgende moment niet kwijt wil
juval schreef:nou ja, hij lekte olie op een multiriem die daardoor is gebroken. De pomp zit vast en de leidingen die daarop zitten kunnen ze kennelijk ook niet makkelijk los krijgen.
ford focus van 2007 met 270.000 op de teller.
kostenindicatie aan onderdelen en werk komt boven de 1000 euro uit, dat is de auto volgens de garagemeneer niet meer waard. begrijp ik op zich wel.
Heb nu een mooie peugeot 308SW op marktplaats gevonden, morgen maar even kijken of dat wat is.
Nyaleti schreef:![]()
Die herken ik. Was bijna boos toen m'n moeder had schoon gemaakt na het overlijden van mijn hond. Die plukken zwart haar aan de stoelpoten..
Heeft maaaaanden geduurd voor ik zijn mat heb gewassen. Die ligt er nu nog steeds, 1,5 jaar later, "omdat de katten er op liggen" maar vooral omdat het Max z'n mat was. En als die mat weg is, is alles van Max uit huis en dan is die plek weer leeg.. Nope.
Misschien kun je een stukje stofzuigen / dweilen wat echt nodig is en een stuk gewoon zo laten. Z'n natte poten bij de achterdeur ofzo.
Heb je iets in gedachte wat je wilt als aandenken? Voor mij hielp het toen zijn as en urn terug in huis waren, ik had Max weer "terug"
Foaly schreef:Daphne__ schreef:Ik zeg het al m'n hele leven en gisteren zei iemand anders het ook. Ik moet een kroonHelaas was het m'n tandarts en moet ik deze kroon zelf betalen
Ik heb er twee. De rekening deed meer pijn dan de hele behandeling