Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 08:22

En dat alles bij meer dan 30 graden buiten :n :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 08:26

Zebrastreep schreef:
imaudy schreef:
Mijn hemel Zebrastreep :=
Trek het je nou allemaal niet teveel aan. Dikke doei hoor voor die roddelzeugen.

Het is inderdaad allemaal wel een beetje vreemd... :')

Ik denk ook niet weer dat ze het nogmaals proberen. Collega waar ik goed mee kan wist dit namelijk al langer dat dit gezegd werd en heeft het blijkbaar al die tijd al voor mij opgenomen en ook benoemd al zou ik op vrouwen vallen dat het haar geen zak uitmaakt en dat dat geen invloed heeft op onze vriendschap.

Het komt gewoon bij een iemand weg en diegene heeft andere op lopen jutten.

Maar het gaat wel van het een naar het ander. Het ene moment irriteren mensen zich aan mij hoe ik om ben gegaan met een trauma en het volgende moment wordt deze conclusie getrokken het is eigenlijk bizar.

Zulke gtst mensen zijn echt heel vervelend.
En vooral gevaarlijk, als mensen hen gelooft. Want als ze hier mee weg komen, kunnen ze dat met meer dingen en dat wil je niet.

Heb ook zulke types gehad, niet zo zeer over dit vlak, maar echt letterlijk dingen verzinnen om je een hak te zetten. Lang leve een goede teamleider.
Gelukkig werk ik daar niet meer tussen.

Huidige werk speelt ook genoeg, maar die sfeer is echt anders.
De sfeer kan zo onwijs verpest worden en een stempel geven. -O-

Ik moet straks rond gaan bellen. Wij werken voor loonadministratie met youforce. Ding ligt er bij mij weer uit. Kan er helemaal niks mee.

Ook mijn printpas zei na acht weken werken. "Doei! Ik werk niet meer" en kan er helemaal niks mee.

Diploma staat er ondertussen in en als het goed is, op datum van 28 mei.
Dat betekent dat mijn loon van 28 mei tot nu, als gediplomeerde vig, wordt omgezet en ik extra krijg.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 08:43

Dag 2 op rij dat de buurvrouw met haar krijsende peuter in de tuin is... Blijf lekker binnen als je kind niet normaal kan doen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 08:58

Suzanne F. schreef:
Cayenne schreef:
Aan de rookmachine van de buurjongen..
Waarom moet dat stinkding tot 's avonds laat in de tuin staan?

Rookmachine? Voor wat? Een disco?

Hij is elf jaar, maar ik denk dat hij kinder-dj wil worden :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:01

prompter schreef:
Aan de kersthuisjes die alweer bij de intratuin in de schappen staan. Het is augustus :roll:

Ik heb enorm zin in kerst, dus prima voor mij :o.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:15

_San87_ schreef:
prompter schreef:
Aan de kersthuisjes die alweer bij de intratuin in de schappen staan. Het is augustus :roll:

Ik dacht ook al, ik ga meteen naar de Intratuin. *\o/*

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:22

Neeeee. Het is zomer! Geen winter.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:23

Vies benauwd plakweer en ik moet werken bah. Zweet staat nu al op mn rug

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:24

Action had gister Halloween zooi, daar vond ik al wat van...

Kon slecht in slaap komen vannacht, maar uiteindelijk toch gelukt, wij hebben vakantie dus kunnen gelukkig uitslapen, schraapt mijn man rond half 8 zo hard zijn keel dat ik wakker schrik en niet meer verder kon slapen he...
En meneer slaapt gewoon weer lekker verder, drol :roll:

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:25

Dat alles plakt door de warmte... Ff naar de wc, ga ik staan, blijft de bril aan m'n benen plakken en valt dan naar beneden. Beng! Hele huis wakker :=

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:25

Dochter had vroege dienst. 06:15 uur... stommelde stommel. Trap op trap af. 06:45 uur BAM voordeur dicht.
Eeehhh, schatje, iets zachter ?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-24 09:28

Helemaal overprikkeld met dit weer, kan niks meer hebben. Alles plakt continu en douchen heeft ook geen zin want 5 minuten later sta ik weer helemaal vol met zweet.

Ik zit al niet lekker in mijn vel, mijn baan is niet leuk en solliciteren kost me echt onnoemelijk veel energie. Niks geeft op dit moment nog echt energie of maakt me blij dus ik zit continu in zo'n verschrikkelijke sleur tussen over- en onderprikkeling. Zou haast denken dat ik weer tegen een autistische burnout aan loop.

Soms zou ik willen dat ik een normaal hoofd had, ben dat autisme hebben echt zo spuugzat soms

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:28

rien10 schreef:
Dochter had vroege dienst. 06:15 uur... stommelde stommel. Trap op trap af. 06:45 uur BAM voordeur dicht.

Herkenbaar, mijn zoon laat smorgens alles uit zijn handen vallen. Heerlijk om 7 uur smorgens. Iets met niet wakker zijn. Of gewoon lomp net als zijn moeder. Ergenis puntje mijn buurvrouw die in de tuin zit en vreselijk hoest en roggelt. Ga er bijna zelf van over mijn nek

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:30

rien10 schreef:

Haha mijn ex, in de voordeur al luidkeels zijn collega begroeten, klabam, deur dicht. Thx!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:33

Ik ben echt zo jaloers op jullie wbt het weer :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:35

Huilen vanwege een confrontatie met een leverancier....
Ik kan slecht tegen confrontatie maar deze man is ook zo'n ontzettende eikel, hij loopt de boel gewoon te saboteren op deze manier...

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:43

ergernis, verkeerde onderbroek, zit totaal niet lekker en zakt af. Helaas zijn degene die ik fijn vind zitten niet meer verkrijgbaar bij de hema. :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:45

maralyn schreef:
Zebrastreep schreef:

Het is inderdaad allemaal wel een beetje vreemd... :')

Ik denk ook niet weer dat ze het nogmaals proberen. Collega waar ik goed mee kan wist dit namelijk al langer dat dit gezegd werd en heeft het blijkbaar al die tijd al voor mij opgenomen en ook benoemd al zou ik op vrouwen vallen dat het haar geen zak uitmaakt en dat dat geen invloed heeft op onze vriendschap.

Het komt gewoon bij een iemand weg en diegene heeft andere op lopen jutten.

Maar het gaat wel van het een naar het ander. Het ene moment irriteren mensen zich aan mij hoe ik om ben gegaan met een trauma en het volgende moment wordt deze conclusie getrokken het is eigenlijk bizar.

Zulke gtst mensen zijn echt heel vervelend.
En vooral gevaarlijk, als mensen hen gelooft. Want als ze hier mee weg komen, kunnen ze dat met meer dingen en dat wil je niet.

Heb ook zulke types gehad, niet zo zeer over dit vlak, maar echt letterlijk dingen verzinnen om je een hak te zetten. Lang leve een goede teamleider.
Gelukkig werk ik daar niet meer tussen.

Huidige werk speelt ook genoeg, maar die sfeer is echt anders.
De sfeer kan zo onwijs verpest worden en een stempel geven. -O-

Ik moet straks rond gaan bellen. Wij werken voor loonadministratie met youforce. Ding ligt er bij mij weer uit. Kan er helemaal niks mee.

Ook mijn printpas zei na acht weken werken. "Doei! Ik werk niet meer" en kan er helemaal niks mee.

Diploma staat er ondertussen in en als het goed is, op datum van 28 mei.
Dat betekent dat mijn loon van 28 mei tot nu, als gediplomeerde vig, wordt omgezet en ik extra krijg.

GTST mensen vind ik wel een hele leuke term voor dat soort mensen. Het is inderdaad heel gevaarlijk om zomaar dingen de wereld in te slingeren.

Het komt er op neer dat er één collega is die zich wat aan mij stoorde en iedereen die zich ermee bemoeide of er wat van vond had er eigenlijk niks mee te maken. Collega in kwestie heeft de boel enorm opgeblazen door zo op anderen in te praten dat het leek alsof iedereen zich aan mij stoorde.

Collega deed net alsof het niet vanuit haar kwam , maar onder aan de streep is het daar begonnen. Maar goed ik denk nu dat ze het niet weer gaan proberen , ik ga netjes met iedereen in gesprek en iedereen is wel heel eerlijk dat waardeer ik enorm. Maar heel duidelijk gezegd de volgende keer als er wat is kom bij mij i.p.v. allemaal analyses op mij los te laten. Stel je vraag gewoon aan mij ook als het een lastige en gevoelige vraag is. Ik bijt niet en ik ben zeker zeer open over dingen.

Maar dit soort geneuzel dat gaan we niet meer doen. We hebben wel wat beters te doen en ik ben daar voor mijn cliënten en niet voor onzin zaken zoals dit , dan mag ik echt wel meer betaald gaan krijgen.

--
Nog een andere ergernis , knie één heeft de blessure weer terug en knie twee heb ik gisteren zo hard gestoten dat die nu ook enorm zeer doet. Leuk zo voor de vakantie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:46

nevica schreef:
_San87_ schreef:

Ik dacht ook al, ik ga meteen naar de Intratuin. *\o/*

Ik vind het zo'n gezellige tijd :o.

Hoewel t wel raar zal zijn, eerste kerst zonder oma.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:57

Waarom staat er op een kussen dat je hem kan wassen, maar dat het in praktijk gewoon echt NIET lukt om droog te krijgen?? Dingen hebben serieus 10x in de droger gezeten, extra lange en warme programma's en nu eindelijk soort van droog.... er zitten soort pitten in die blijkbaar water opnemen en nooit meer droog worden. Door het hele ongein blijven ze nu ook muf ruiken dus ze gaan de kliko in.

Ik heb maar nieuwe besteld. Maar nu met een losse hoes zodat de kussens zelf niet meer zo snel gewassen hoeven....

Verder. Mega gaar van gisteren; efteling met 30+ graden. Het was fantastisch maar ik ben wel gesloopt :=

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:02

Tancreda4 schreef:
Verder. Mega gaar van gisteren; efteling met 30+ graden. Het was fantastisch maar ik ben wel gesloopt :=

Zo vermijdt je wel de rijen !

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:02

juval schreef:
ergernis, verkeerde onderbroek, zit totaal niet lekker en zakt af. Helaas zijn degene die ik fijn vind zitten niet meer verkrijgbaar bij de hema. :(

Uitdoen en gelijk weg gooien
Heb je deze ergernis niet weer.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:04

prompter schreef:
En dat alles bij meer dan 30 graden buiten :n :')

Ik heb vandaag een slee gekocht :)

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:06

Dat ze hier tegenover vanochtend om 7 uur alweer bezig waren met de trilplaat grrr

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:23

Alles wat ik drink loop direct over mijn rug eruit. En natuurlijk geen zout bij mij. :=