Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:imaudy schreef:Mijn hemel Zebrastreep![]()
Trek het je nou allemaal niet teveel aan. Dikke doei hoor voor die roddelzeugen.
Het is inderdaad allemaal wel een beetje vreemd...![]()
Ik denk ook niet weer dat ze het nogmaals proberen. Collega waar ik goed mee kan wist dit namelijk al langer dat dit gezegd werd en heeft het blijkbaar al die tijd al voor mij opgenomen en ook benoemd al zou ik op vrouwen vallen dat het haar geen zak uitmaakt en dat dat geen invloed heeft op onze vriendschap.
Het komt gewoon bij een iemand weg en diegene heeft andere op lopen jutten.
Maar het gaat wel van het een naar het ander. Het ene moment irriteren mensen zich aan mij hoe ik om ben gegaan met een trauma en het volgende moment wordt deze conclusie getrokken het is eigenlijk bizar.
rien10 schreef:Dochter had vroege dienst. 06:15 uur... stommelde stommel. Trap op trap af. 06:45 uur BAM voordeur dicht.
Eeehhh, schatje, iets zachter ?
maralyn schreef:Zebrastreep schreef:
Het is inderdaad allemaal wel een beetje vreemd...![]()
Ik denk ook niet weer dat ze het nogmaals proberen. Collega waar ik goed mee kan wist dit namelijk al langer dat dit gezegd werd en heeft het blijkbaar al die tijd al voor mij opgenomen en ook benoemd al zou ik op vrouwen vallen dat het haar geen zak uitmaakt en dat dat geen invloed heeft op onze vriendschap.
Het komt gewoon bij een iemand weg en diegene heeft andere op lopen jutten.
Maar het gaat wel van het een naar het ander. Het ene moment irriteren mensen zich aan mij hoe ik om ben gegaan met een trauma en het volgende moment wordt deze conclusie getrokken het is eigenlijk bizar.
Zulke gtst mensen zijn echt heel vervelend.
En vooral gevaarlijk, als mensen hen gelooft. Want als ze hier mee weg komen, kunnen ze dat met meer dingen en dat wil je niet.
Heb ook zulke types gehad, niet zo zeer over dit vlak, maar echt letterlijk dingen verzinnen om je een hak te zetten. Lang leve een goede teamleider.
Gelukkig werk ik daar niet meer tussen.
Huidige werk speelt ook genoeg, maar die sfeer is echt anders.
De sfeer kan zo onwijs verpest worden en een stempel geven.![]()
Ik moet straks rond gaan bellen. Wij werken voor loonadministratie met youforce. Ding ligt er bij mij weer uit. Kan er helemaal niks mee.
Ook mijn printpas zei na acht weken werken. "Doei! Ik werk niet meer" en kan er helemaal niks mee.
Diploma staat er ondertussen in en als het goed is, op datum van 28 mei.
Dat betekent dat mijn loon van 28 mei tot nu, als gediplomeerde vig, wordt omgezet en ik extra krijg.