Siggislief schreef:Dat leuke klusjes op de ZB vaak lijden naar pijn..
Afgelopen Donderdag dacht ik leuk de tuin te mogen maaien met de maaimachine..
Alleen toen begon ik al pijn in de nek/schouders te krijgen en de polsen (knijpen)
en daarna lichtelijk last van de schouders/nek...'s nachts en de ochtend er na wakker geworden van knallende hoofdpijn.
Vandaag met de hogedruk mogen werken, en dat is toch wel iets wat ik erg leuk vind..
Maar mijn lichaam kan daar heel vreemd op reageren, ik kan geen tegendruk geven, kan wel maar moeilijk.
Vandaag een silo van zo'n 10 meter lang schoon moeten spuiten, moest wel echt van hand/arm veranderen,
anders kon je mij vandaag echt weg brengen.
Alleen door de wind die er stond kreeg ik bij de linker hand/arm het water recht in m'n gezicht, en andersom dus niet.
De ergernis is nu dat ik dus pijn in mijn rechter elleboog heb, en dat ook nog eens uitstraalt naar boven.
Gelukkig heb ik geen last van de nek/schouders tot nu toe, dat voelen we morgen ochtend wel weer.
Maar anders had ik vanavond nog aan de Tramadol gezeten.
Auwww, I feel you
sterkte morgen, dat zul je wel gaan voelen. Wel top dat het in elk geval voor leuke klusjes was, dan is het ook niet helemaal voor niks
Fijn ook dat beide katjes weer thuis zijn!
Ik erger mij groen en geel aan de zorg en alle regels eromheen.
Eerst neem je contact op met de huisarts want je wilt opnieuw gaan revalideren en je hebt een verwijsbrief nodig. Computer van de huisarts says no, huisarts zegt: "nou dan weet ik het ook niet, nou succes ermee he!"
Dan neem je contact op met het revalidatiecentrum: "de laatste keer dat je hier was is langer als 6 maanden geleden dus je hebt een doorverwijzing nodig van de chirurg".
Oke, op naar de chirurg. Contactformulier ingevuld, weken geen bericht dus dan ga je maar bellen want het duurt lang. Ja het is langer als zo lang geleden dat je hier was dus je moet naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de chirurg.
... Dus ik ga morgen maar weer bellen naar de huisarts dan
zo vermoeiend dit, dit duurt gewoon al 3 weken en ik ben nog steeds nergens.