Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 19:02

CupCakes_ schreef:
Menstruatiepijn.
Die is nu een gevalletje 12 van 10 kwa pijnscore. Mijn hemel. Ik heb een torenhoge pijngrens, maar dit wordt mij ook iets te enthousiast. Ik kan niet eens fatsoenlijk met de hond lopen van de pijn

Waarom is vrouw zijn soms zò ontzettend stom?! :evaw:

Helemaal mee eens! Ik voel mij er deze keer ook flink beroerd van en vanmorgen voelde ik mij zo vies en het zweet brak mij constant uit en ik had echt een kort lontje. En dan ook nog cliënten die zelf met het verkeerde been uit bed gestapt zijn en ook nog eens chagrijnig zijn.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 19:27

Voel me weer fiets in de steek gelaten / eenzaam / niet goed genoeg. Verdomme.

Ik ga zelden naar feestjes of naar de stad maar als er een evenement is vind ik het ook wel leuk. Nu dus Tilburgse kermis.
Vriendin kan echt alleen morgen. Oké ik verschuif zodat ik ook kan. Maar ze zegt nu al dat het niet te lang gaat zijn (aka niet de kroeg in) want blabla.
Nu gaat ze vrijdag met andere vrienden, wel savonds, plan is om wel de kroeg in te gaan?
Zelfde met een vriend. Die gaat echt super vaak maar sowieso als ik het graag morgen is er iets waardoor hij niet kan of weetikveel.
Ik kan niet makkelijk op een andere dag want ik heb dan geen slaapplek of vervoer naar huis.
Gun mij gewoon één avondje waar ik al m'n ellende kan vergeten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 19:38

Nyaleti schreef:

Ik ga zelden naar feestjes of naar de stad maar als er een evenement is vind ik het ook wel leuk. Nu dus Tilburgse kermis.
Vriendin kan echt alleen morgen. Oké ik verschuif zodat ik ook kan. Maar ze zegt nu al dat het niet te lang gaat zijn (aka niet de kroeg in) want blabla.
Nu gaat ze vrijdag met andere vrienden, wel savonds, plan is om wel de kroeg in te gaan?
Zelfde met een vriend. Die gaat echt super vaak maar sowieso als ik het graag morgen is er iets waardoor hij niet kan of weetikveel.
Ik kan niet makkelijk op een andere dag want ik heb dan geen slaapplek of vervoer naar huis.

:knuffel:

Zijn er geen leuke bokkers die met je mee willen?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 19:40

Britta31 schreef:
Dat onze bejaarde kat van 15 licht stoned bij de dierenarts zit.Komt goed gelukkig.Vanmiddag kan ik haar weer halen.We dachten dat we haar in moesten laten slapen.Maar,stoned :oo Ze moet buiten iets gegeten hebben.Maar wij wonen in het buitengebied.Of zou ze de verstopte wiet van de buurjongen van 17 hebben gevonden.

Ze is weer thuis,alles is goed en ze moet nu haar”roes” uitslapen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 19:53

De onderburen breken de boel af. Hoop herrie en dan heb ik gisteren ook nog gehoord dat kind nummer 7 daar onderweg is. Zo groot zijn onze appartementen ook echt weer niet dus het wordt alleen maar erger.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 20:09

Dat leuke klusjes op de ZB vaak lijden naar pijn..

Afgelopen Donderdag dacht ik leuk de tuin te mogen maaien met de maaimachine..
Alleen toen begon ik al pijn in de nek/schouders te krijgen en de polsen (knijpen)
en daarna lichtelijk last van de schouders/nek...'s nachts en de ochtend er na wakker geworden van knallende hoofdpijn.

Vandaag met de hogedruk mogen werken, en dat is toch wel iets wat ik erg leuk vind..
Maar mijn lichaam kan daar heel vreemd op reageren, ik kan geen tegendruk geven, kan wel maar moeilijk.
Vandaag een silo van zo'n 10 meter lang schoon moeten spuiten, moest wel echt van hand/arm veranderen,
anders kon je mij vandaag echt weg brengen.

Alleen door de wind die er stond kreeg ik bij de linker hand/arm het water recht in m'n gezicht, en andersom dus niet.

De ergernis is nu dat ik dus pijn in mijn rechter elleboog heb, en dat ook nog eens uitstraalt naar boven.
Gelukkig heb ik geen last van de nek/schouders tot nu toe, dat voelen we morgen ochtend wel weer.

Maar anders had ik vanavond nog aan de Tramadol gezeten.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 20:11

Urbanus schreef:
Nyaleti schreef:

:knuffel:

Zijn er geen leuke bokkers die met je mee willen?

Jawel hoor :j

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 20:25

Britta31 schreef:
Britta31 schreef:
Dat onze bejaarde kat van 15 licht stoned bij de dierenarts zit.Komt goed gelukkig.Vanmiddag kan ik haar weer halen.We dachten dat we haar in moesten laten slapen.Maar,stoned :oo Ze moet buiten iets gegeten hebben.Maar wij wonen in het buitengebied.Of zou ze de verstopte wiet van de buurjongen van 17 hebben gevonden.

Ze is weer thuis,alles is goed en ze moet nu haar”roes” uitslapen.

Fijn dat jullie bejaarde weer thuis is.
Onze poes is ook thuis, haar pammetjes aan het uitslapen

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 20:41

Ahw, beterschap voor de poezels!

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 21:36

Wij hebben een paar dagen Centerparcs (Huttenheugte) geboekt. Helemaal leuk. Wij deden na het eten even een rondje door het park en kwamen in een grote foodhall-achtig gebouw (ja sorry geen idee, dit is mijn eerste keer Centerparcs). Midden in dat gebouw zitten op een lage tak twee papegaaien (ara’s, zegt mijn vriend).

KRIJSEN dat ze deden. Niet op een speelse manier, maar echt… naar. Ik werd er helemaal naar van. Toen ik wat dichterbij kwam zag ik dat allebei hun nekkies helemaal kaal waren. Ze draaiden zich weg van de kinderen die om ze heen renden, schreeuwden, lachten… ik werd er helemaal misselijk van.

Ik weet heel weinig van vogels maar het leek me geen fijne plek voor ze. Ze leken heel erg gestresst. Maar ik moet daar elke dag langs, want het zwembad zit daar, de receptie, de restaurantjes, de winkels… kan iemand zeggen dat ik overdrijf?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 22:27

Jetlag

Het is hier nu 04.27 maar ik ben nog super actief in mijn hoofd

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 22:31

Eapy, bah wat verdrietig..
Kun je niet een melding maken? Dierenbescherming of stichting AAP.. het gaat ze duidelijk niet goed. Dieren horen niet thuis op zo'n plek :n

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 22:35

Nyaleti schreef:
Eapy, bah wat verdrietig..
Kun je niet een melding maken? Dierenbescherming of stichting AAP.. het gaat ze duidelijk niet goed. Dieren horen niet thuis op zo'n plek :n

Heb ik gelijk gedaan. Dierenbescherming, PVDD, centerparcs zelf gemaild en hun bioloog. Hopelijk wordt het serieus genomen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 23:16

Siggislief schreef:

Alleen toen begon ik al pijn in de nek/schouders te krijgen en de polsen (knijpen)
en daarna lichtelijk last van de schouders/nek...'s nachts en de ochtend er na wakker geworden van knallende hoofdpijn.

Vandaag met de hogedruk mogen werken, en dat is toch wel iets wat ik erg leuk vind..
Maar mijn lichaam kan daar heel vreemd op reageren, ik kan geen tegendruk geven, kan wel maar moeilijk.
Vandaag een silo van zo'n 10 meter lang schoon moeten spuiten, moest wel echt van hand/arm veranderen,

Alleen door de wind die er stond kreeg ik bij de linker hand/arm het water recht in m'n gezicht, en andersom dus niet.

De ergernis is nu dat ik dus pijn in mijn rechter elleboog heb, en dat ook nog eens uitstraalt naar boven.
Gelukkig heb ik geen last van de nek/schouders tot nu toe, dat voelen we morgen ochtend wel weer.

Auwww, I feel you :knuffel: sterkte morgen, dat zul je wel gaan voelen. Wel top dat het in elk geval voor leuke klusjes was, dan is het ook niet helemaal voor niks :j

Fijn ook dat beide katjes weer thuis zijn!

Ik erger mij groen en geel aan de zorg en alle regels eromheen.
Eerst neem je contact op met de huisarts want je wilt opnieuw gaan revalideren en je hebt een verwijsbrief nodig. Computer van de huisarts says no, huisarts zegt: "nou dan weet ik het ook niet, nou succes ermee he!"
Dan neem je contact op met het revalidatiecentrum: "de laatste keer dat je hier was is langer als 6 maanden geleden dus je hebt een doorverwijzing nodig van de chirurg".
Oke, op naar de chirurg. Contactformulier ingevuld, weken geen bericht dus dan ga je maar bellen want het duurt lang. Ja het is langer als zo lang geleden dat je hier was dus je moet naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de chirurg.
... Dus ik ga morgen maar weer bellen naar de huisarts dan := zo vermoeiend dit, dit duurt gewoon al 3 weken en ik ben nog steeds nergens.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-23 23:17

De airco op de hotelkamer ruikt ongelooflijk muf.. nu is het gelukkig niet warm maar voor mijn tinnitus is het fijn om wat achtergrondruis te hebben. En vind het nou ook niet echt fijn om als ik slaap een schuifdeur op de begane grond open te hebben -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 23:52

Uiteindelijke kleine controle gedaan bij mezelf. Bloeddruk was redelijk wel laag, maar dat is normaal bij mij. Temperatuur was 36,2 voor mijn doen hoog, maar ook niet schrikbarend. Suiker kan ik niet meten, maar saturatie was dus 94/95 nog niet te laag, maar wel laag. Morgen daarover maar even contact opnemen wat dat kan dus ook de reden zijn waarom ik mij niet zo lekker voelde.

Heb ook het idee dat nog verder achteruit is gegaan met mijn longen en veel minder inhoud heb. Ben om het minste of geringste buiten adem (eigenlijk al van afwassen := ).

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 00:33

marleen_88 schreef:
Arme kinderen....

Binnenkant zou ik laten opdrogen en daarna eruit pulken/kammen en stofzuigen.
Ik vraag mij wel af hoe er potgrond en ketjap in je Uggs belanden.

Helaas met opzet gedaan. Tv is vernield, schilderijen van de muur getrokken. M’n twee meter lange plant afgeknipt. En nog veel meer. Zucht. Herstelt allemaal wel weer, maar het was een zeer hevig weekend… gelukkig zijn mijn maandlasten flink gedaald dus dat gaat een boel schelen.

Uhm Marcella, je saturatie is weldegelijk te laag. Toch maar even met de HAP overleggen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 00:40

Stap nu absoluut niet meer in de auto en heb niemand die nu kan rijden dus bel morgen wel even. Dacht dat 93 te laag was.

Hing net bijna een andere hond in de neus van mijn hond. :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 07:25

Telpeva schreef:
Siggislief schreef:

Auwww, I feel you :knuffel: sterkte morgen, dat zul je wel gaan voelen. Wel top dat het in elk geval voor leuke klusjes was, dan is het ook niet helemaal voor niks :j

Dank je wel! :)

Kan je vertellen heb lichtelijk last in de nek dus ergens was het wel te voorspellen.
Vandaag ook weer rustig werken, en gaan zien wat de dag zich brengt.
Heb wel de bovenkant van de silo (randje) door iemand anders laten doen, ben benieuwd wat er gebeurt zou zijn als ik dat had gedaan. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 07:32

Loeky01 schreef:
marleen_88 schreef:
Arme kinderen....

Binnenkant zou ik laten opdrogen en daarna eruit pulken/kammen en stofzuigen.
Ik vraag mij wel af hoe er potgrond en ketjap in je Uggs belanden.

Helaas met opzet gedaan. Tv is vernield, schilderijen van de muur getrokken. M’n twee meter lange plant afgeknipt. En nog veel meer. Zucht. Herstelt allemaal wel weer, maar het was een zeer hevig weekend… gelukkig zijn mijn maandlasten flink gedaald dus dat gaat een boel schelen.

Uhm Marcella, je saturatie is weldegelijk te laag. Toch maar even met de HAP overleggen?

Triest dat mensen zo zijn :\. Sterkte.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 08:35

*moe zijn, duizeligheid, het gevoel hebben dat u flauwvalt of snel kortademig worden.
Check

*Een beklemmend gevoel op de borst

Dit dus en ook de reden waarom ik gisteren thuis gebleven ben. Vertrouwde mezelf niet.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 08:47

Marcella, ik zou toch eens gaan overleggen met een huisarts

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 08:49

Ga zo eerst even meten, maar zou wel verklaren waarom ik mij de laatste dagen piep voel.

Zaterdag ook al dat ik mezelf niet vertrouwde.

Maar bellen ga ik zeker doen gezien longfunctie eigenlijk pas eind augustus zou zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 08:52

Mijn ex huisgenoot zijn relatie is over en ik had het al voorspeld dat hij nu op hangende pootjes dan terugkomt.

En ja hoor het eerste ik mis je appje is al binnen.

Ik ga er ook niet op reageren heb er helemaal geen zin in en zo'n hekel als mensen dit doen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 08:53

Marcella schreef:
*moe zijn, duizeligheid, het gevoel hebben dat u flauwvalt of snel kortademig worden.
Check

*Een beklemmend gevoel op de borst

Dit dus en ook de reden waarom ik gisteren thuis gebleven ben. Vertrouwde mezelf niet.

Bij beklemmend gevoel op de borst?

Zou ik zelfs 112 bellen.

Eerste wat je leert bij reanimatie cursus.