Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:15

MarlindeRooz schreef:
Beterschap LWDaisy!
En Alja jij hebt de laatste tijd ook wel pech met zieke kinderen of niet? .

Mijn zoontje is gemiddeld twee weken per maand ziek :(

Wat leuk dat jij een pakket krijgt carineken…

Zag een paar bladzijdes terug ineens al een bericht van jou in het topic en dacht al, dat is apart zomaar vanuit het iets van iemand die niet meedoet maar snap het nu helemaal

Apple

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:17

Roosch: dat is gaaf, twee kleuren ogen :-)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:20

M'n David Bowie look a like. Hier zie je het wat beter.
<3Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:21

Die had alleen niet 2 verschillende oogkleuren maar een vergrote pupil na een ongeluk. Gelukkig heeft Kedi 'm niet zó hard gekrabd! :knuffel:

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:23

carineken schreef:
Ja ik moest echt huilen toen ik de pb kreeg, ik wou/kon financieel gezien dit jaar lastig meedoen, maar oh wat maakte mijn hart een sprongetje.
Ik ga proberen dit weekend heel het topic te lezen

<3

Hier ben ik vandaag helemaal blij door. :o :D Echt kerstgedachte inderdaad!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:25

Voor zover ik weet heeft dit exemplaar inderdaad nooit hoeven knokken voor een meisje :)) (dat was toch het ongeluk?)

Maar hij heeft wel een flinke tik gehad van "zijn" wijfie. :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:25

Alja schreef:
MarlindeRooz schreef:
Beterschap LWDaisy!
En Alja jij hebt de laatste tijd ook wel pech met zieke kinderen of niet? .

Mijn zoontje is gemiddeld twee weken per maand ziek :(

Wat leuk dat jij een pakket krijgt carineken…

Zag een paar bladzijdes terug ineens al een bericht van jou in het topic en dacht al, dat is apart zomaar vanuit het iets van iemand die niet meedoet maar snap het nu helemaal

2 weken per maand? Dat is wel vaak. Heeft hij dan wat ernstigs?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:26

Roosch schreef:
Voor zover ik weet heeft dit exemplaar inderdaad nooit hoeven knokken voor een meisje :)) (dat was toch het ongeluk?)

Maar hij heeft wel een flinke tik gehad van "zijn" wijfie. :+

Ja, iets op school geloof ik? Hij is wel net zo knap als David!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:29

Urbanus schreef:
[ [url=m/PJJwNA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deels omdat mijn Santa niks heeft gestuurd, deels omdat mijn lief me op een budget heeft gezet ;(

:') _O-

Arme jij... Arme kinderen...
Daar gaat jullie hobby: ff lekker shoppen :+

Gelukkig ben je als een zomerbriesje dus heb je het budget vast heel gracieus geaccepteerd :)) :') _O-

Ik ga hier zo stuk om :') _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:33

Jeetje dat is wel vaak Alja, wat naar zeg!

Zat rustig dit topic te lezen werd er opeens aangebeld...

Pakketjes voor mijn vriend. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:34

M_D_H schreef:
Urbanus schreef:
[ [url=m/PJJwNA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deels omdat mijn Santa niks heeft gestuurd, deels omdat mijn lief me op een budget heeft gezet ;(

:') _O-

Arme jij... Arme kinderen...
Daar gaat jullie hobby: ff lekker shoppen :+

Gelukkig ben je als een zomerbriesje dus heb je het budget vast heel gracieus geaccepteerd :)) :') _O-

Ik ga hier zo stuk om :') _O-

Ik laat het nu bij mijn ouders bezorgen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:35

Ik lees dat het pakket inderdaad niet naar mij gaat. Had een pb ook gekund wellicht ? Ik heb dit uit frustratie en pijn geroepen, ik heb dit niet naar jullie in pb gestuurd. :+ heb zelfs via jolien laten weten dat ik vanaf de pakkettenregen zal reageren

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:41

Dat was wel netter geweest als ze je dat in PB nogmaals gestuurd hadden. Maar je was best wel heel duidelijk in je bericht, dat je het pakket niet meer wilde. En zoals het beheer zegt was dat best respectloos naar je SS toe en kiezen ze dan liever iemand die het pakket écht heel graag wil.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:46

Wat fijn voor jou, Carineken! *\o/*

Ondertussen ben ik terug van de dokter - ik kan lekker heel de week naar de oprit staren, want ik mag (en kan) absoluut niet gaan werken. Ontsteking op mijn stuitje, ik wist niet dat dat zo bijzonder pijnlijk kon zijn. Maar nu kan ik wel de pakjeskist nonstop hypnotiseren!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:49

pimaude schreef:
Ik lees dat het pakket inderdaad niet naar mij gaat. Had een pb ook gekund wellicht ? Ik heb dit uit frustratie en pijn geroepen, ik heb dit niet naar jullie in pb gestuurd. :+ heb zelfs via jolien laten weten dat ik vanaf de pakkettenregen zal reageren

Begrijp ik nu goed dat je toch wel graag je pakket had willen ontvangen? En dat het besluit om het niet te laten komen toch niet van jouw kant komt?
Als je wat emotioneel gereageerd hebt, dat snap ik best, dan had er wel wat overleg mogen zijn lijkt mij met jou. Ik hoop dan oprecht dat JIJ OOK alsnog een pakket krijgt.

Niet dat ik Carineken niets gun, maar als er zonder overleg een besluit genomen is en zonder navragen, dan vind ik dat ook echt niet goed. Zeker omdat er VOOR de reactie van mod ook al stond dat Pimaude wel zou reageren als ze het ontvangen had.
Laatst bijgewerkt door germie op 09-12-22 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:50

LWDaisy schreef:
Wat fijn voor jou, Carineken! *\o/*

Ondertussen ben ik terug van de dokter - ik kan lekker heel de week naar de oprit staren, want ik mag (en kan) absoluut niet gaan werken. Ontsteking op mijn stuitje, ik wist niet dat dat zo bijzonder pijnlijk kon zijn. Maar nu kan ik wel de pakjeskist nonstop hypnotiseren!

Hopelijk zit er een donut kussen in je pakket. _O- Kan je toch zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:57

Het is oke, maakt niet meer uit. Ik hou me weet sssst

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:59

Misschien kan dit allemaal via een echt gesprek, dat lijkt me fijner dan pb en sowieso fijner dan hier.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:01

Eens met Urbanus. Ik vind het jammer dat het zo moet en heb er een paar keer overheen proberen te lezen zonder wat te zeggen, want mijn mening doet er in dezen niet toe.

De hele situatie is echt jammer voor dit topic.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:03

Ach Pimaude, dit klinkt als een flinke miscommunicatie.

@Neonlight: ja met de hint "jouw santa heeft ook 2 katten" heb ik heel wat bokkers weg kunnen strepen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:07

pimaude schreef:

Je was erg duidelijk in je bericht wat je nog wel en niet wilde en om heel eerlijk te zijn heeft de hele organisatie het gevoel gekregen, door jou manier van reageren, dat jij ons de schuld gaf van de pb die je hebt ontvangen vanuit de modjes én dat jij daardoor niks meer met Secret Santa te maken wilde hebben.
Met jou bericht, deed jij niet zo maar de deur dicht Pimaude, je smeet hem dicht en je hebt daarbij heel hard op het gevoel van jou Santa getrapt.

Dat je dan bij Jolien doorgeeft dat je na de pakketregen zal reageren, dat weten wij niet, het is ook niet de taak van Jolien omdat aan ons door te geven.
Jij verwijt ons dat jij geen bericht hebt ontvangen, maar voor zover ik weet heb jij geen contact met ons gezocht, iets wat wel in de regels van de OP staat: Is er iets aan de hand: PB M_D_H.
Het staat je nog steeds vrij om mij te PBen

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:11

Nou, ook al is iemand boos, ik vind wel dat er even overleg had kunnen plaatsvinden. Want het bericht dat Pimaude wel zou reageren stond hier duidelijk.
Maar nu krijgt Pimaude dus niets en heeft wel kosten om zelf een pakket te versturen? Dat is ook niet heel netjes vind ik. Want ik lees het ook als 'alleen jullie moeten maar een pb sturen, wij doen het niet om te overleggen'. Dus dan is er wel sprake van 1 richtingsverkeer. Misschien niet zo bedoeld, maar als iemand zich gekwetst voelt, dan kan daar ook nog even een sorry achteraan lijkt me. Nu lijkt het de schuld van 1 persoon en dat is het in mijn ogen absoluut niet.
Ik las het bericht van Pimaude wel als een vorm van woede, maar niet dat ze echt niet meer een pakket wilde hebben. En ze verstuurt notabene nog wel zelf.
Hopelijk kunnen jullie er nog uit komen en zorgen dat ook Pimaude wel wat krijgt. Want dit is ook wel erg sneu zo.

Straks komen er foto's van de eerste pakketten en ik hoop zelf ook wat leuks te ontvangen. En ga genieten van wat er bezorgd wordt bij anderen.
Laatst bijgewerkt door germie op 09-12-22 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:13

Sorry beheer én modteam maar dit kan je echt niet maken zonder er nogmaals een berichtje aan te wagen het pakket vergeven aan iemand anders. Erg banketstaaf voor Pimaude

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:15

Charaz schreef:
Sorry beheer én modteam maar dit kan je echt niet maken zonder er nogmaals een berichtje aan te wagen het pakket vergeven aan iemand anders. Erg banketstaaf voor Pimaude

Pimaude had ook zelf, per PB, aan kunnen geven dat ze toch wel het pakket had willen ontvangen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:16

Charaz schreef:

Ik sluit mij hier wel een beetje bij aan. Van beide partijen is hier iets niet netjes gegaan overigens.