Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 20:17

Zonnetje81 schreef:
Hebben jullie ook wel eens dat ze totaal niet lijken op de foto's?

Ik heb dat maar een keer meegemaakt met een man die denk ik wel twintig kilo zwaarder was dan op zijn foto. Dat is dan meteen ook een afknapper, liegen over hoe je eruit ziet.

Vond het zelf trouwens ook lastig om foto's te kiezen voor mijn profiel afgelopen jaar, omdat ik best schommelde met mijn gewicht. Ik wilde geen verkeerd beeld schetsen. En sommige oudere reisfoto's vond ik ook leuk om te gebruiken om mijn interesses te laten zien.
Ondertussen ben ik dertig kilo lichter :o en heb ik verschillende nieuwe foto's kunnen maken in de afgelopen maanden dus nu echt wel een ander profiel.

Relaxed schreef:
Ik had dit weekend een singles weekend en er zat zowaar een leuke man bij.

Nieuwsgierig met welke reisorganisatie je bent geweest. Villavibes toevallig? Daar heb ik vorig jaar echt een leuke en gezellige week mee gehad.

OutOfTheWood schreef:
En welkom aan de nieuwe mensen in het topic! Veel date-succes gewenst! :D
--
Dit is gewoon een hopeloos verhaal. Inmiddels heb ik tinder ook weer aangeslingerd en heb ik wat leuke gesprekken met mensen. In 2024 ga ik gewoon lekker aan mezelf denken, en wat goed voelt voor mezelf, en niet meer maar weken wachten op iemand die het toch overduidelijk maakt nooit wat te willen of kunnen behalve wanneer het hun uitkomt. 8)7

Dankjewel <3

En naar aanleiding van jouw verhaal, daten jullie meerdere mensen tegelijkertijd?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 20:31

x_spekkie_x schreef:
Marocje schreef:
Gezellig! Heb je Novamora al geprobeerd? Dat is geen app maar een website.

Ken ik niet? Ik zie op Google niet al te beste recensies :')
Ik ken wel SDC van naam, die waren duidelijk de hoofdsponsor van de Kamasutra beurs vorig jaar. Is dat iets soortgelijks?

Ja klopt. Al zat ik zelf niet op SDC dat ik weiger te betalen voor een datingsapp. ;)

F_Orumster

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 20:49

Ik heb ook een heel ongemakkelijke date gehad waarbij er gewoon zo'n andere man voor mijn neus stond dan hij had voorgedaan. Daarnaast stond hij met mooie driedelig pak in profiel en presenteerde hij zich aan mij in joggingbroek en sweater. Na afloop was hij ook nog pissig toen ik aangaf dat hij wel heel anders was dan voorgeteld. Bluhh.

Is dat Villa vibes wat ja?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 21:21

Jaa Villavibes, erg leuk!

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 21:55

x_spekkie_x schreef:
OutOfTheWood schreef:
En welkom aan de nieuwe mensen in het topic! Veel date-succes gewenst! :D
--
Dit is gewoon een hopeloos verhaal. Inmiddels heb ik tinder ook weer aangeslingerd en heb ik wat leuke gesprekken met mensen. In 2024 ga ik gewoon lekker aan mezelf denken, en wat goed voelt voor mezelf, en niet meer maar weken wachten op iemand die het toch overduidelijk maakt nooit wat te willen of kunnen behalve wanneer het hun uitkomt. 8)7

Dankjewel <3

En naar aanleiding van jouw verhaal, daten jullie meerdere mensen tegelijkertijd?

Ik niet, in de zin van ik zoek niet naar een open relatie of iets in die zin. Maar inmiddels heeft het gewoon barweinig zin om serieus met mensen te daten is mijn ervaring. Toen ik met deze date actief was en 5 dates had, heb ik in de tussentijd met niemand anders gedate. Dit hadden we ook besproken.

Maar goed nu alles toch verwaterd en meneer de hele maand al aangeeft geen tijd te hebben (en verder toch weinig interesse toont) ben ik inderdaad weer gaan swipen. Dus een date in de nabije toekomst sluit ik niet uit. :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 22:31

Nou ik zou hierbij ook gaan swipen hoor haha

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 23:23

OutOfTheWood schreef:
Is het ook. Maar het is ook een beetje vreemd om direct al aan te geven dat je de hele maand elke dag & avond druk bent. Moet ik dat zien als stille hint van we gaan niet op date? Zo vat ik het niet eens meer op, meer dat je gewoon geen zin hebt om met iemand serieus te daten en dat ik lekker verder ga swipen.

Daar kun je echt helemaal niks mee en als hij je echt zag zitten zou hij tijd voor je maken/vinden. Afkappen en vergeten, zonde van je tijd en energie om aan dit dode paard te trekken.

Hier morgenavond de eerste keer een date via Breeze en vind het stiekem toch wel spannend. Volgens mij kun je vanaf 2 uur voor aanvang wel chatten. Doen andere 'Breezers' hier dat of gaan jullie er helemaal blanco in?

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 00:32

Nou zal ik ook mijn ervaring delen .
Net terug van een tinderdate. Al 2 weken echt heel veel en leuk app contact. Had er echt zin in.

Helaas echt totaal niet mijn type.... vind het echt heel ongemakkelijk, hij had bloemen voor me meegenomen en gaf me een heel lief kaartje op het einde. Ik mocht het kaartje openen als ik het leul vond en misschien nog een keer wilde afspreken en anders moest ik hem maar weggooien.
Kaartje stond dat hij een leuke avond had gehad en dat de tijd veel te snel ging. Hij zou het leuk vinden om een 2e date te plannen.

Superlief natuurlijk. Help ik ben heel slecht in mensen teleurstellen....

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 00:33

Rawr ik heb vrijdag mijn eerste breeze date en ik vind het ook heel spannend!
Ik weet zelfs niet of ik wel durf....maar vind het ook banketstaaf om af te zeggen

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 01:00

Jammer dat hij hét niet was. Op wat voor manier was het niet je type?

Hier ook wel overwogen om te cancellen, al was het alleen maar omdat ik na het plannen een enkelband scheurde. Maar ze ziet er leuk uit en was goed te vinden op de socials en lijkt een leuk persoon dus ik ga gewoon. Het is alleen wel stom dat Breeze in onze eigen stad geen partner-bedrijven heeft en we beide 3 kwartier moeten reizen voor een date. :\

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 07:55

Carpoolen? :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 08:37

Rawr schreef:
Jammer dat hij hét niet was. Op wat voor manier was het niet je type?

Hier ook wel overwogen om te cancellen, al was het alleen maar omdat ik na het plannen een enkelband scheurde. Maar ze ziet er leuk uit en was goed te vinden op de socials en lijkt een leuk persoon dus ik ga gewoon. Het is alleen wel stom dat Breeze in onze eigen stad geen partner-bedrijven heeft en we beide 3 kwartier moeten reizen voor een date. :

Is het niks geworden met de vega dame?
Dacht dat je er voor de eerste date al goede verwachtingen van had?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 08:56

Rawr schreef:
OutOfTheWood schreef:
Is het ook. Maar het is ook een beetje vreemd om direct al aan te geven dat je de hele maand elke dag & avond druk bent. Moet ik dat zien als stille hint van we gaan niet op date? Zo vat ik het niet eens meer op, meer dat je gewoon geen zin hebt om met iemand serieus te daten en dat ik lekker verder ga swipen.

Daar kun je echt helemaal niks mee en als hij je echt zag zitten zou hij tijd voor je maken/vinden. Afkappen en vergeten, zonde van je tijd en energie om aan dit dode paard te trekken.

Hier morgenavond de eerste keer een date via Breeze en vind het stiekem toch wel spannend. Volgens mij kun je vanaf 2 uur voor aanvang wel chatten. Doen andere 'Breezers' hier dat of gaan jullie er helemaal blanco in?

Ik ga altijd blanco breezedates in. Anders gaat het voor mij het idee van een breezedate ook voorbij. Vanuit de app stellen ze ook dat de chat vooraf ook eigenlijk alleen maar bedoeld is om last minute dingetjes te bespreken zoals ik ben 5 minuten later oid.

Chita schreef:
Nou zal ik ook mijn ervaring delen .
Net terug van een tinderdate. Al 2 weken echt heel veel en leuk app contact. Had er echt zin in.

Helaas echt totaal niet mijn type.... vind het echt heel ongemakkelijk, hij had bloemen voor me meegenomen en gaf me een heel lief kaartje op het einde. Ik mocht het kaartje openen als ik het leul vond en misschien nog een keer wilde afspreken en anders moest ik hem maar weggooien.
Kaartje stond dat hij een leuke avond had gehad en dat de tijd veel te snel ging. Hij zou het leuk vinden om een 2e date te plannen.

Superlief natuurlijk. Help ik ben heel slecht in mensen teleurstellen....

Oei.... heftig gelijk. Ik krijg daar ook en kriebels van als dat gebeurd. Persoonlijk vind ik dat dat een gebaar is wat je pas na een poosje daten maakt.

Wees trouw aan jezelf alsnje het niet voelt. Je hebt hem maar 1x gezien, gewoon een appje sturen dat je het hier bij wilt laten.

Chita schreef:
Rawr ik heb vrijdag mijn eerste breeze date en ik vind het ook heel spannend!
Ik weet zelfs niet of ik wel durf....maar vind het ook banketstaaf om af te zeggen

Breezedates zijn wel leuk! Lekker blanco er in. De date is geregeld! Gewoon lekker gaan :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 09:21

Gisteren weer een profiel gezien met een insta. Ik kijken. Zijn foto’s zijn van 2021 en 2017 die hij op tinder gebruikt en helaas op insta ook geen recente foto’s. Ik blijf dat heftig vinden.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 11:18

Peelie schreef:
Ik ga altijd blanco breezedates in. Anders gaat het voor mij het idee van een breezedate ook voorbij. Vanuit de app stellen ze ook dat de chat vooraf ook eigenlijk alleen maar bedoeld is om last minute dingetjes te bespreken zoals ik ben 5 minuten later oid.
Goed punt. :j

Palmera schreef:
Carpoolen? :+
Zou nu wel fijn zijn met m'n zere voet. :') Zo geen zin om met de trein te gaan vandaag.

Alja schreef:
Is het niks geworden met de vega dame?
Dacht dat je er voor de eerste date al goede verwachtingen van had?
Ja ze was echt superleuk en de dates waren dat ook maar het veganisme is een te groot ding. Ik wil niet met iemand zijn waarmee ik niet een borrelplankje of bitterballen kan delen als we ergens wat drinken. Of die bezwaar heeft tegen m'n leren jacks. :+

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 11:35

Rawr: ik vind hem niet aantrekkelijk en hij is ook iets te serieus voor mij.

Peelie:je hebt helemaal gelijk en heb hem ook een appje vanochtend gestuurd dat het wat mij betreft geen romantische klik is. Ik vind dat echt lastig, maar tegelijkertijd weet ik heus wel dat dat het beste is en zou ik het ook liever hebben dat iemamd het gewoon even aangeeft.

Ok, ik denk nog even over de breeze date, maar misschien heb je gewoon gelijk en moet ik niet teveel nadenken

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 12:08

Goed gedaan Chita!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 13:03

Misschien een beetje knullig, maar is breeze ook een soort datingsapp, maar dan zonder elkaar gesproken te hebben?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 13:07

Misschien moet ik ook gaan breezen haha. Maar dan heb je risico op een heeeeel lelijk persoon.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 13:18

Zonnetje81 schreef:
Misschien moet ik ook gaan breezen haha. Maar dan heb je risico op een heeeeel lelijk persoon.

Die snap ik niet, je ziet vooraf wel gewoon foto's hoor? Dus volgens mij heb je hier niet meer risico op dan bij andere apps. Bij Breeze kun je idd niet vooraf chatten (muv 2 uur van tevoren). Dus als je een match hebt, ga je meteen een date plannen.

Ik had 3 Breeze dates gepland, daarvan werden 2 afgezegd. 1 ging door. En dat was meteen een groot succes. We zijn nu een maand aan het daten en hebben het vreselijk gezellig :D

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 13:20

Momo94 schreef:
Misschien een beetje knullig, maar is breeze ook een soort datingsapp, maar dan zonder elkaar gesproken te hebben?

Ja, je hebt gewoon foto's en een profiel maar er is geen chat-optie. Dat risico op een heel lelijk persoon valt dus wel mee en is niet groter dan bij andere apps. Na een match geef je beide je beschikbaarheid door en op basis daarvan wordt een date gepland. Breeze reserveert voor je en vertelt je waar je moet zijn, het eerste drankje is inbegrepen. Je betaalt vooraf met een token, los kosten die €9,- maar je kunt er ook meer kopen tegen gereduceerd tarief. Ik kocht er 3 voor €7,- per stuk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 13:25

Ohh ik dacht dat het dat blind daten was.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:04

@Rawr dank je voor je uitleg!

@Zonnetje81 dat dacht ik dus ook, maar valt wel mee zo te lezen. :D

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:08

Het is op Breeze idd niet blind daten hoor :D Je swipet gewoon op profielen met foto's.

Je kunt de app altijd proberen toch?

Oh ja en over dat gratis eerste drankje: ik had een biertje van Texels besteld, niet heel spannend. Maar dat was mooi niet gratis, dat viel daar niet onder de Breeze deal _O-

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:16

@leeslampje
Zeker alleen fris dat onder de deal valt?