Zonnetje81 schreef:Hebben jullie ook wel eens dat ze totaal niet lijken op de foto's?
Ik heb dat maar een keer meegemaakt met een man die denk ik wel twintig kilo zwaarder was dan op zijn foto. Dat is dan meteen ook een afknapper, liegen over hoe je eruit ziet.
Vond het zelf trouwens ook lastig om foto's te kiezen voor mijn profiel afgelopen jaar, omdat ik best schommelde met mijn gewicht. Ik wilde geen verkeerd beeld schetsen. En sommige oudere reisfoto's vond ik ook leuk om te gebruiken om mijn interesses te laten zien.
Ondertussen ben ik dertig kilo lichter

Relaxed schreef:Ik had dit weekend een singles weekend en er zat zowaar een leuke man bij.
Nieuwsgierig met welke reisorganisatie je bent geweest. Villavibes toevallig? Daar heb ik vorig jaar echt een leuke en gezellige week mee gehad.
OutOfTheWood schreef:En welkom aan de nieuwe mensen in het topic! Veel date-succes gewenst!![]()
--
Dit is gewoon een hopeloos verhaal. Inmiddels heb ik tinder ook weer aangeslingerd en heb ik wat leuke gesprekken met mensen. In 2024 ga ik gewoon lekker aan mezelf denken, en wat goed voelt voor mezelf, en niet meer maar weken wachten op iemand die het toch overduidelijk maakt nooit wat te willen of kunnen behalve wanneer het hun uitkomt.
Dankjewel

En naar aanleiding van jouw verhaal, daten jullie meerdere mensen tegelijkertijd?