Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Ik was op de verjaardag van een vriendin, haar 10 jarige nichtje was er nog even (en ging gelukkig daarna naar huis) en die was best druk en irritant. Dus ze zei al grappend (context ben ik wat kwijt); "ja, want Qimm houdt helemaal niet van kinderen.'
Waarop ik op mijn meest serieuze toon uit wist te brengen. 'Hoe kom je daar nou bij, ik ben dol op kinderen. Vooral met een beetje curry. Lekker hoor'
Meisje wist even niet zo goed wat ze er mee aan moest en was mooi rustig daarna
oomens schreef:Ze heeft op zich wel een punt. Die paniekaanvallen zullen vast oprecht zijn, maar dan hoeven we toch nog steeds niet te doen alsof het normaal is dat jongeren om het minste of geringste in een paniekaanval schieten.
Het zal zeker voorkomen, maar dan is er toch echt wat mis.
We hebben het hier over een middelbareschoolproefwerk toch? Niet over een levensbedreigende situatie waarbij daadwerkelijk het onmogelijke van ze gevraagd wordt? Ze hoeven niet ongezekerd op honderden meters hoogte een wolkenkrabber te bouwen, of op te rukken dwars door vijandelijk vuur of iets dergelijks.
Qimm schreef:Ik was op de verjaardag van een vriendin, haar 10 jarige nichtje was er nog even (en ging gelukkig daarna naar huis) en die was best druk en irritant. Dus ze zei al grappend (context ben ik wat kwijt); "ja, want Qimm houdt helemaal niet van kinderen.'
Waarop ik op mijn meest serieuze toon uit wist te brengen. 'Hoe kom je daar nou bij, ik ben dol op kinderen. Vooral met een beetje curry. Lekker hoor'
Meisje wist even niet zo goed wat ze er mee aan moest en was mooi rustig daarna
Mkango schreef:MarlindeRooz schreef:Heerlijk hoe onwetende domme mensen faalangst en andere psychische aandoeningen bagataliseren.
Vooral als het ook nog eens mensen zijn die zo dom zijn om kinderen te nemen. En zich dan ook nog melden in een kindvrij topic.
If only I had the confidence of a mediocre white male.
Hjartje schreef:Ik heb deze gekeken, maar mijn Duits is helaas onvoldoende om dit te kunnen volgenIk duik heel eventjes onder mijn steen vandaan:
https://youtu.be/v6wOTV-VIxQ
De video is wel in het Duits, dus sorry als de grappen niet overkomen, maar echt heerlijk deze satire jegens pro-livers.
Dieuwke_ schreef:Varekaj schreef:Dus ja, angsten en problematieken hebben begeleiding nodig. Alleen niet op de manier waarin er nu doorgeslagen wordt. Want da's ook wel een keerzijde aan alle kennis en kunde van vandaag.
En dat is niet aan jou om voor een ander te bepalen of een behandeling doorgeslagen is of niet.