Snap de weerstand maar sneu voor al die jongeren die er zo naar uit geleefd hadden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ja door de petitie.
bigone schreef:MarlindeRooz schreef:Ja door de petitie.
Denk niet alleen door de petitie, het is en en. Een overvol ziekenhuis, mensen uit het hele land, politie die zegt bekijk het maar en dan, 10.000 man die gaat feesten, ongetwijfeld mensen er tussen die de pillen en drank misbruiken en die zouden naar het ziekenhuis moeten, waar je over de coronapatienten struikelt?
Idee is prima alleen te groot, te veel en te vroeg.
bigone schreef:MarlindeRooz schreef:Ja door de petitie.
Denk niet alleen door de petitie, het is en en. Een overvol ziekenhuis, mensen uit het hele land, politie die zegt bekijk het maar en dan, 10.000 man die gaat feesten, ongetwijfeld mensen er tussen die de pillen en drank misbruiken en die zouden naar het ziekenhuis moeten, waar je over de coronapatienten struikelt?
Idee is prima alleen te groot, te veel en te vroeg.
MoniqueT schreef:HC, anders dan: percentage positieve testen Noord-Brabant 11,1 (2,5 miljoen inwoners), Región de Murcia 3,1 (1,5 miljoen inwoners). Brabant volle IC’s, Murcia nog 17 in alle ziekenhuizen samen.
Storm schreef:Hoi, ik heb vrij plotseling vandaag een Pfizer vaccinatie gekregen, blij mee! Maar wanneer merkten jullie dat je last van bijwerkingen kreeg? Is dat vrij kort daarna, of pas de volgende dag?
Storm schreef:Hoi, ik heb vrij plotseling vandaag een Pfizer vaccinatie gekregen, blij mee! Maar wanneer merkten jullie dat je last van bijwerkingen kreeg? Is dat vrij kort daarna, of pas de volgende dag?
Roodvos schreef:MoniqueT schreef:HC, anders dan: percentage positieve testen Noord-Brabant 11,1 (2,5 miljoen inwoners), Región de Murcia 3,1 (1,5 miljoen inwoners). Brabant volle IC’s, Murcia nog 17 in alle ziekenhuizen samen.
En verschil in bevolkingsdichtheid tussen die regio's dan Monique? Dus aantal inwoners per km^2.
Ik woon in een heel ruim opgezette, relatief dun bevolkte gemeente in het noorden van het land. Onze besmettingscijfers liggen het hele jaar al een factor 4 of 5 lager dan die van de zwaar(st) getroffen gemeenten in het zuiden en westen.
Pandora2 schreef:Hier in het brusselse was een grote brand in een gebouw. 31 gewonden waaronder ook mensen in kritieke toestand.
Was heel moeilijk om nog ergens vrije bedden op intensieve te vinden.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... d=msedgdhp
Storm schreef:Bedankt Morrie, ik hoop dat het hier mee gaat vallen, ben singlemom met 2 kinderen dus heb weinig tijd om op de bank te slapen haha.
Ohh jeetje Zebrastreep, dat klinkt nog flink heftig. Ik snap dat je daar best wat paniek van heb gehad. Ik heb nu nergens last van, maar ik ben pas om 17 uur geprikt. Eerst voelde de plek wat warm aan maar dat is nu ook weg.
Ik ben al wel wat ouder dan jij, 45 jaar ben ik. Ben benieuwd morgen, gelukkig ben ik vrij.
Storm schreef:Bedankt Morrie, ik hoop dat het hier mee gaat vallen, ben singlemom met 2 kinderen dus heb weinig tijd om op de bank te slapen haha.
Ohh jeetje Zebrastreep, dat klinkt nog flink heftig. Ik snap dat je daar best wat paniek van heb gehad. Ik heb nu nergens last van, maar ik ben pas om 17 uur geprikt. Eerst voelde de plek wat warm aan maar dat is nu ook weg.
Ik ben al wel wat ouder dan jij, 45 jaar ben ik. Ben benieuwd morgen, gelukkig ben ik vrij.
Blue_Eyes schreef:Mijn moeder heeft de dag erna wat hoofdpijn gehad en ze was wat moe. Mijn vader had nergens last van. Ik hoop dat het meevalt voor je! En anders willen je viking en je knappe dame je vast wel verwennen