Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Oom van mijn man heeft in Emmen op oncologie covid gekregen via de verpleging. Fijn.
Zebrastreep schreef:SusanH schreef:Oom van mijn man heeft in Emmen op oncologie covid gekregen via de verpleging. Fijn.
Emmen loopt het nu momenteel ook zwaar uit de hand. Meeste besmettingen van heel Drenthe en dat al zeker meer dan een week. Nu hoor ik van een vriendin die 10 minuten van Emmen woont , dat ze daar ook nog geen mensen met mondkapjes zien lopen.
Zebrastreep schreef:SusanH schreef:Oom van mijn man heeft in Emmen op oncologie covid gekregen via de verpleging. Fijn.
Emmen loopt het nu momenteel ook zwaar uit de hand. Meeste besmettingen van heel Drenthe en dat al zeker meer dan een week. Nu hoor ik van een vriendin die 10 minuten van Emmen woont , dat ze daar ook nog geen mensen met mondkapjes zien lopen.
Zebrastreep schreef:Emmen is voor mij nu ook een no-go. Vriendin van mij ga ik dus voorlopig ook niet even heen.
En ja die mensen daar gaan er wel mee om alsof corona minder bestaat tot niet. Ik denk best wel dat er wat terug te leiden is door de voetbalwedstrijden. Vriend van die vriendin van mij zei ook ach er is toch geen controle op de afstand werd niet gelet. Tja dan lijkt het ook net alsof er niks aan de hand is
Pandora2 schreef:Ik lees net dat in mijn dorp vorige maand een koppel aan malaria overleden is![]()
Zonder te reizen wel te verstaan.
Kan er ook nog wel bij
elnienjo schreef:Hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Ik weet dat malaria tropica in je bloed kan blijven en terug op kan laaien als je weerstand slechter is, maar dan zul je toch ooit eerst in malariagebied moeten zijn geweest naar mijn idee.
Even gegoogled: via luchthaven Zaventum waarschijnlijk mee binnen gebracht:
https://www.ad.nl/buitenland/afrikaanse ... ~a7b5b747/
Pandora2 schreef:elnienjo schreef:Da's toch geen prettig idee dat muggen blijkbaar kunnen meeliften. Tijd voor een nieuw protocol in vliegtuigen vanuit malariagebied: eerst met de spuitbus insektendoder rond voor het opstijgt.
Wordt moeilijk want soms zijn er ook etenswaren of dieren aan boord
Relaxed schreef:Zebrastreep schreef:Emmen is voor mij nu ook een no-go. Vriendin van mij ga ik dus voorlopig ook niet even heen.
En ja die mensen daar gaan er wel mee om alsof corona minder bestaat tot niet. Ik denk best wel dat er wat terug te leiden is door de voetbalwedstrijden. Vriend van die vriendin van mij zei ook ach er is toch geen controle op de afstand werd niet gelet. Tja dan lijkt het ook net alsof er niks aan de hand is
Het is op het kamp begonnen begreep ik en dat mixt dan meteen met de voetbal natuurlijk..