Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 23:08

Captain schreef:
Steeds topics met dezelfde soort foto's die imo helemaal niet bijzonder zijn maar iedereen helemaal lyrisch over is. :+ Smaak verschilt!

Heel herkenbaar, denk ook te weten waar het over gaat.
Iedere keer als ik nu zoiets zie, dan klik ik 1x om het topic te negeren want het blijft altijd onmogelijk lang omhoog komen

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 23:10

friendly schreef:
Cayenne schreef:
Aan de papegaai die tegenwoordig zelf besluit om de koelkast open te maken :')
[ [url=m/kPrQO0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Please, geef die papegaai een soap. Dit is toch helemaal fantastisch? :')

10/10 ik zou kijken

Knudd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 00:20

CV ketel met storing, gereset en bijgevuld, maar nog steeds in storing, dus gemeld aan huisbaas. Die denkt nu dat ik het expres doe (vanwege ander gedoe met haar). En dat ik er maar vanaf moet blijven want door toedoen van mij en huisgenoten lekkage vorig jaar, maar zelf heeft ze gezegd dat ik hem bij moest vullen en dat ik het wist (vorig jaar). Dus... Nu zit ik waarschijnlijk zonder verwarming en warm water tot minimaal woensdag :) Heeft iemand alsjeblieft een woning voor me?

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 00:47

Dat mensen zichzelf fotograaf noemen, maar eigenlijk het enige wat ze echt redelijk kunnen is de schuifjes van Lightroom verzetten. Heeft weinig meer met fotografie te maken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 01:10

Nabster schreef:
Dat mensen zichzelf fotograaf noemen, maar eigenlijk het enige wat ze echt redelijk kunnen is de schuifjes van Lightroom verzetten. Heeft weinig meer met fotografie te maken.

Dat heet nabewerking en het "afmaken" van de RAW foto, is juist compleet normaal in de fotografie

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 02:48

Dat ik nu wakker lig... Moet morgen om 8 uur bij de garage zijn voor de APK keuring :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 07:31

07.10 uur heien het wordt steeds vroeger blijkbaar. Zou mij niet verbazen als ze tot een uur of 18.00 doorgaan. |o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 07:32

Treinen die niet rijden door een wisselstoring. -O-

Marcella, verschrikkelijk! Ik heb ook het gevoel dat bouwvakkers tegenwoordig steeds vroeger beginnen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 07:35

Stratenmakers zullen zo ook wel gaan beginnen. Tel voor nu al 3 machines aan het heien. Schijnbaar hebben ze een hoop haast.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 08:04

Marcella schreef:
Stratenmakers zullen zo ook wel gaan beginnen. Tel voor nu al 3 machines aan het heien. Schijnbaar hebben ze een hoop haast.

Betekend wel ( hopelijk) sneller klaar dus minder lang last.
Sterkte voor nu, want hoe dan ook is het niet leuk.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 08:21

Dat ik vanmiddag half uur moet rijden naar ziekenhuis om wat in te leveren en bloed te laten prikken om daarna weer half uur terug te moeten...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 08:25

Ineke2 schreef:
Dat ik nu wakker lig... Moet morgen om 8 uur bij de garage zijn voor de APK keuring :x

Die van mij moet vandaag ook en er is iets stuk wordt weer een duur grapje denk ik...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 08:51

Door mijn wekker heen geslapen. Hoef pas om 09:00 te beginnen en uiteraard lekker thuis, maar ik word liever altijd even lekker rustig en op m’n eigen tempo wakker }:0

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 08:56

Nabster schreef:

Fotograaf betekent letterlijk iemand die foto's maakt, in het bijzonder beroepsmatig. Maar dus ook als hobby. Het nabewerken van foto’s daar ook alles mee te maken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 09:00

Nabster schreef:

Lightroom gebruik je om he foto te finetunen dus net doe edge te geven die hij mist uit de camera. Ik moet toegeven dat de meeste fotografen tegenwoordig niet eens meer proberen met het perfecte licht te schieten. En alles inderdaad in lightroom doen dat vind ik ook erg jammer. Maar het gebruik van lightroom blijft erg nuttig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 09:07

Dat ik deze maand niks meer zou kopen en toch nog iets besteld heb, ach als ik 't afreken na mijn salaris telt dat ook toch? :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 09:13

Fading schreef:
Dat ik deze maand niks meer zou kopen en toch nog iets besteld heb, ach als ik 't afreken na mijn salaris telt dat ook toch? :')

Hey, dit ben ik ook!

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 09:17

Ik hoef geen uitleg over de reden van nabewerking hoor, ik leef niet onder een steen. Ben zelf ook niet geheel ongetalenteerd in fotografie, dus weet hoe het werkt.
Lau heeft me wel begrepen. Fijn :)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 09:22

Nabster schreef:
Ik hoef geen uitleg over de reden van nabewerking hoor, ik leef niet onder een steen. Ben zelf ook niet geheel ongetalenteerd in fotografie, dus weet hoe het werkt.
Lau heeft me wel begrepen. Fijn :)

Nou excuus, dan heb ik je verkeerd begrepen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 10:00

De kunst van fotografie vind ik juist met zo weinig mogelijk nabewerking het perfecte plaatje schieten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 10:02

Nabster schreef:

Omg ja ik ken iemand die over elke foto dezelfde "filter" aka preset gooit. En dan zichzelf beroepsfotograaf noemt. Haar foto's zijn alleen maar foto's van haar zusje en vriend. _O- En ze schiet de foto's niet eens op "m" want dat lukt haar niet. :') :') :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 10:12

Zebrastreep schreef:
Ineke2 schreef:

Die van mij moet vandaag ook en er is iets stuk wordt weer een duur grapje denk ik...

De mijne is gelukkig glansrijk door de keuring gekomen. Erg blij mee want heb hiervoor met andere auto’s ontzettend veel kosten gehad dus ben behoorlijk opgelucht.

Succes ik hoop dat het voor jou ook meevalt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 10:13

friendly schreef:
Cayenne schreef:
Aan de papegaai die tegenwoordig zelf besluit om de koelkast open te maken :')
[ [url=m/kPrQO0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Please, geef die papegaai een soap. Dit is toch helemaal fantastisch? :')

Aub niet! Dan wordt zijn ego nog groter! :')
Ik erger me aan de buurvrouw die nu expres tijdens de 2 uurtjes winkelen voor ouderen boodschappen gaat doen "want dan is het zo heerlijk rustig!"
Ja, en dat heeft een reden he :+ Dan is het niet de bedoeling dat gezonde jonge mensen boodschappen doen.

Edit: en nee, ze valt niet in de categorie "ouderen en kwetsbaren". Ze is 38 en kerngezond :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 10:15

Haha zo'n iemand ken ik ook. Die kerel snapt alleen niet dat als je een bedrijf begint je niet gelijk 30 klanten in de week hebt maar je naam bekendheid op moet bouwen. Nu heeft hij alles maar verwijderd (zegt hij steeds en dan weer beginnen) of dikke lange jank verhalen.

Deze meneer gebruikt foto's van anderen dus pleegt ook nog eens plagiaat. Foto's maken kan hij opzich wel maar gooit er altijd zo'n donker filter over wat zo zonde is... Hele foto wordt er door verpest of heel raar. Maar altijd hele opschep verhalen. Hij heeft in werkelijkheid nog maar 1 klant gehad maar doet alsof hij er werkelijk 30 in de week heeft.

Ik doe maar aardig hij werkt ook op stal dus heb geen in in gezeur maar soms denk ik wel van alsjeblieft hou even je mond :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 10:17

Nu anderhalve maand met thuisstudie bezig, net aangemeld voor de tweede en derde module waar praktijkdagen bij horen. Is voor de tweede module de eerstvolgende praktijkdag pas op 9 januari, en voor de derde module zelfs pas op 26 maart. Jezus jongens.