[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:01

_San87_ schreef:
Ik maak me er ook niet druk om.

Ja, die oproep zag ik ook. Je bent wel compleet debiel wanneer je je kinderen laat kiezen. Zoiets doe je samen, imo.
O, dat wilde ik ook niet impliceren hoor! :D

Ja, kinderen passen zich maar aan. Die hebben vanaf hun achttiende tot hun dood de tijd om te bepalen waar ze willen wonen. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-01-21 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:01

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Ik condoleer wel :)).

_O-
Dat heeft een van mijn tantes ooit eens gezegd tegen iemand die vol trots verkondigde dat hun kind hoogbegaafd was: "gecondoleerd." :')

*Proest.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:08

Relaxed schreef:
Bambi1995 schreef:
Reed langs een huis en daar was blijkbaar een wurm geboren. Ze hadden een grote opblaas baby in de voortuin. Half naakte baby met een grote luier om en een speen in de mond. Beetje zo'n sara pop idee. Dat zet je toch niet voor je huis neer 8)7

Wat maakt dit nou weer uit.. Zo wordt er zoveel in de tuin gezet om dingen aan te kondigen.. Alsof zo'n grote opblaas sarah altijd zo mooi is of zo'n enorm origineel "3x toeteren want Pietje is 30 geworden" Er bestaat ook nog zoiets als leven en laten leven..

Nou ja als of ik met mijn mening er voor zorg dat iemand anders niet kan leven pfft. Waarom reageer je zo op mijn bericht

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:10

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Ik maak me er ook niet druk om.

Ja, die oproep zag ik ook. Je bent wel compleet debiel wanneer je je kinderen laat kiezen. Zoiets doe je samen, imo.
O, dat wilde ik ook niet impliceren hoor! :D

Ja, kinderen passen zich maar aan. Die hebben vanaf hun achttiende tot hun dood de tijd om te bepalen waar ze willen wonen. :+

Nee, snap ik :D.

En precies dat. Kleur kamer kan je kiezen, dat is t :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:12

_San87_ schreef:

Zelfs dat mocht ik niet als kind, pas toen ik mijn tienerkamer kreeg. :') We mochten wel de band uitkiezen die over het behang ging (veulentjes <3 ), maar het behang zelf moest geel. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:14

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Zelfs dat mocht ik niet als kind, pas toen ik mijn tienerkamer kreeg. :') We mochten wel de band uitkiezen die over het behang ging (veulentjes <3 ), maar het behang zelf moest geel. :+

Oh ik mocht wel kiezen, haha. Ik koos groen. En daarna een knaloranje muur en een muur met paars glitterbehang :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:15

Bambi1995 schreef:
Relaxed schreef:

Wat maakt dit nou weer uit.. Zo wordt er zoveel in de tuin gezet om dingen aan te kondigen.. Alsof zo'n grote opblaas sarah altijd zo mooi is of zo'n enorm origineel "3x toeteren want Pietje is 30 geworden" Er bestaat ook nog zoiets als leven en laten leven..

Nou ja als of ik met mijn mening er voor zorg dat iemand anders niet kan leven pfft. Waarom reageer je zo op mijn bericht

"Dat zet je toch niet voor je huis neer" 8)7 nogal overdreven want jij hoeft het toch niet te doen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:18

Ik mocht op m'n twaalfde de kleur kiezen zolang m'n moeder het ook mooi vond... m'n zusje mocht echt all-out gaan met allerlei debiele patronen en knalroze, maar ik moest (zoals gewoonlijk) toch binnen de lijntjes kleuren. :') Maar ach, ik vind de kleur van mijn huidige behang nog steeds wel oké - het is lichtblauw (een beetje de kleur van de 'Wie is er online' balk hier op Bokt) met wat textuur erin.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:18

Nou, stel je even aan. Iedereen zegt vergelijkbare dingen in dit topic, waarom is dit opeens een probleem.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:19

Mkango schreef:
Ik mocht op m'n twaalfde de kleur kiezen zolang m'n moeder het ook mooi vond... m'n zusje mocht echt all-out gaan met allerlei debiele patronen en knalroze, maar ik moest (zoals gewoonlijk) toch binnen de lijntjes kleuren. :') Maar ach, ik vind de kleur van mijn huidige behang nog steeds wel oké - het is lichtblauw (een beetje de kleur van de 'Wie is er online' balk hier op Bokt) met wat textuur erin.

Blauw is een mooie kleur. Onze slaapkamer is blauw :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:20

_San87_ schreef:
Nou, stel je even aan. Iedereen zegt vergelijkbare dingen in dit topic, waarom is dit opeens een probleem.

Omdat ik het nogal overdreven vind.. Kijk gewoon de andere kant op. Dus ja, wie stelt zich aan..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:22

Relaxed schreef:
_San87_ schreef:

Omdat ik het nogal overdreven vind.. Kijk gewoon de andere kant op. Dus ja, wie stelt zich aan..

Nogal overdreven, je hoeft t niet te lezen.

:7.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:23

Stel je aan :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:25

Relaxed schreef:
Stel je aan :roll:

:))!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:26

Afbeelding

Wat voor kleur had jouw kinderkamer, Relaxed? :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:26

Relluuhh!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:27

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

Blauw is mijn lijfkleur. 8-) (Samen met zwart.) Ik houd van koele kleuren, matcht goed bij de temperatuur van mijn hart. :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:29

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Blauw is mijn lijfkleur. 8-) (Samen met zwart.) Ik houd van koele kleuren, matcht goed bij de temperatuur van mijn hart. :))

Mijn lijfkleur is roze, denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:31

Mkango schreef:
[ Afbeelding ]

Wat voor kleur had jouw kinderkamer, Relaxed? :D

Ik heb echt geen idee meer. Mocht eens in de zoveel jaar nieuw behangetje uitzoeken :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:34

Mijn ouders waren hun tijd ver vooruit met mijn gele genderneutrale babykamer :P Ze wisten ook niet of ik een jongen of meisje was, bij mn zusje ook niet.

Pfffft ik zie net een babyshower van een oud-klasgenoot := Compleet met bizar gedekte tafel, high wine, hapjes, oesters, frituur en weet ik niet wat allemaal meer. Pandemie, iemand?
Geen mondkapje te zien, lekker met zijn alleen selfies maken onder de rozenpoort, het kan niet op jongens *\%/*

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:54

_San87_ schreef:

Dit idd! Dit word zo vaak in dit topic gedaan en nu is het opeens overdreven.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:56

Ik had als baby t/m kleuter pastel geel op een muur, en op een andere muur cartoon olifantjes. Later mocht ik nieuw behang, ik wou knal paars en dat werd een soort pastel violet.

Een van de eerste dingen die ik heb gedaan in mijn eigen appartement:
Afbeelding
Ouders waren het er nog steeds niet mee eens (jammer joh) en elke keer als ik het zie word ik blij <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:59

Sintara schreef:
Ik had als baby t/m kleuter pastel geel op een muur, en op een andere muur cartoon olifantjes. Later mocht ik nieuw behang, ik wou knal paars en dat werd een soort pastel violet.

Een van de eerste dingen die ik heb gedaan in mijn eigen appartement:
[ [url=m/40XjV3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ouders waren het er nog steeds niet mee eens (jammer joh) en elke keer als ik het zie word ik blij <3

Whooaaaah, mooie kleur <3.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:00

Ah die kleur is vét!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:28

Merendeel van de posts hier is overdreven, daarom is het zo'n fijn topic. Ik ben irl echt wel aardig naar vrienden met zo'n parasiet. Vraag ook beleefd hoe het gaat. En probeer de parasiet aan het lachen te maken. En dan houdt het op. Maar hier hoeft dat toch niet en ja dan vind ik heel veel zaken onzinnig voor die wurmen _O-

Afbeelding