Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 20:30

Dat sommige mensen het nog steeds niet begrijpen. Mevrouw in de supermarkt te snotteren en te hoesten. Blijf thuis :roll:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 22:22

Dat ik wederom op straat ben uitgescholden terwijl die andere hond los liep, boven op mijn 10mnd pup sprong en ging zitten rijden. Nou echt .. ik ben er klaar mee.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 22:22

Dat mijn stage is beëindigd door school ivm Corona -O- liep afgelopen 3 weken al geen stage maar de laatste paar weken mogen ook niet meer

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 23:03

Dat Netflix mijn account opgeschort heeft (zonder mijn toestemming), maar wel incasso doen. Helemaal gek geworden heb dus mijn geld terug gehaald. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 23:29

Dat mensen 4x aanbellen omdat je auto's voor de deur staan = dus thuis. Ik heb geen zin om open te doen, ga weg.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 04:50

De mevrouw in de supermarkt die over mijn man heen een pak spek uit het schap pakte. Toen ik vroeg of ze afstand wilde houden, kreeg ik me toch een grote muil! Ze zei letterlijk: F*ck off, I need f*cking stuff too, get out of my way!!
Het is dat ik geen zin had in een ordinaire scheldpartij dus heb mijn mond maar gehouden verder, maar ik mag lijen dat de bacon bedorven is die ze kocht. Achterlijke troela!
(En er was meer dan genoeg voorraad dus het was niet dat ze mis zou grijpen als ze even had gewacht en ons had laten pakken wat we nodig hadden).

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 06:27

Dat mijn schoonouders mij en mijn vriend uitnodigen voor een BBQ omdat mijn schoonzus+partner ook gezellig langskomen. _-:(
Nou nee dus. Regels zijn regels en ik blijf zondag gewoon thuis, hoe mooi het weer ook is :evaw:

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 08:06

At ik vannacht niet 1, maar 2 keer over m'n ex droom. Laat me lekker over wat anders dromen alsjeblieft. :')

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 08:37

Flowery schreef:
Dat mijn schoonouders mij en mijn vriend uitnodigen voor een BBQ omdat mijn schoonzus+partner ook gezellig langskomen. _-:(
Nou nee dus. Regels zijn regels en ik blijf zondag gewoon thuis, hoe mooi het weer ook is :evaw:

Hier ook zoiets.. of we tweede paasdag eitjes willen komen zoeken met de kinderen. Hartstikke leuk, maar niet nu. Ik snap niet dat zij niet snappen dat dat nu even niet kan :?

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 09:05

lisanne87 schreef:
Flowery schreef:

Hier ook zoiets.. of we tweede paasdag eitjes willen komen zoeken met de kinderen. Hartstikke leuk, maar niet nu. Ik snap niet dat zij niet snappen dat dat nu even niet kan :?

Ik snap dat ook echt niet, als iedereen zich gewoon even aan de maatregelen houdt, is die crisis sneller voorbij hoop ik

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 09:08

Buur kinderen door karaoke set te schreeuwen |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 09:39

Zo'n gefaalde jockey die hier werkt en denkt dat hij hier de dienst uitmaakt (hij probeert zelfs de trainer rond te commanderen): "Die was gaat niet in MIJN wasmachine hoop ik!" Niet jouw wasmachine, vriend, niet jouw beslissing, joe! :evaw:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 11:26

Dat ik de afgelopen dagen letterlijk 50 mailtjes van Apple heb gehad dat er iemand probeert in te loggen op mijn iCloud. Ik heb alleen al 5 jaar geen iPhone meer :+ durf niks in de mail zelf aan te klikken omdat ik bang ben dat het spam is maar krijg het via m'n mail zelf ook niet geblokkeerd.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 11:56

Dat ik mezelf een cadeau(tje) wil geven maar ik niet weet wat. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 12:07

Nayomie schreef:
Dat ik mezelf een cadeau(tje) wil geven maar ik niet weet wat. :')

Rituals <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 12:08

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 12:24

Cayenne schreef:

Ach, met een beetje mazzel schoont het zo wel zwaar beschadigde genen strengen op. Lang geleden werden de zwakken van lichaam en/of geest opgegeten door beren. Dit werkt ook.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:03

dat er net een vriendje aan de deur stond om met mijn oudste te spelen. Ik dus nee heb moeten zeggen ivm corona. Mijn zoontje dus helemaal overstuur, hij mist de kinderen al zolang. Hij snapt helemaal niks van wat corona is, heb het hem al paar keer proberen uit te leggen met prentenboeken andere methode's.
Maar ik baal er dus wel gigantisch van nu, want ik gun het hem graag. Ik weet zelf hoe frustrerend het is maar het kan gewoon niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:06

Ze kunnen niet even lekker naar buiten samen? Ik zie dat hij 5 is. Jij op een bankje of stoel voor de deur en die kleintjes met elkaar overschoppen met een bal ofzo?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:16

Ach, mensen gaan ook gewoon met de trailer op pad voor een buitenrit ondanks de oproep niet naar natuurgebieden te komen..
En daar mag ik dan niks van zeggen

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:18

Ja had misschien gekund, had ik nog niet zo snel over nagedacht. Maar dat jongetje komt hier ook vaak alleen maar als hij geen andere kinderen vind om mee te spelen. Dan is mijn zoon wel goed genoeg. Zit 5 jaar tussen hun. En mijn zoon heeft ontwikkelingsachterstand van 1-1,5 jaar. Op alle gebieden. Hij is geestelijk veel jonger dan in werkijkheid. Ik zal volgende keer eens proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:19

Anoniem schreef:
Ze kunnen niet even lekker naar buiten samen? Ik zie dat hij 5 is. Jij op een bankje of stoel voor de deur en die kleintjes met elkaar overschoppen met een bal ofzo?

Stoepranden! 8-) Social distancing gegarandeerd. :))

Ik wil schilderen, maar ik heb geen schildermateriaal, en ik kan het niet... ik zou ook eigenlijk aan m’n studie moeten zitten, maar we kijken een misdaaddocu die te interessant is om te onderbreken. :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:28

wemkelover schreef:
dat er net een vriendje aan de deur stond om met mijn oudste te spelen. Ik dus nee heb moeten zeggen ivm corona. Mijn zoontje dus helemaal overstuur, hij mist de kinderen al zolang. Hij snapt helemaal niks van wat corona is, heb het hem al paar keer proberen uit te leggen met prentenboeken andere methode's.
Maar ik baal er dus wel gigantisch van nu, want ik gun het hem graag. Ik weet zelf hoe frustrerend het is maar het kan gewoon niet.

Ik vind het wel niet echt kunnen van de ouders van het vriendje dat die hun zoontje gewoon laten aanbellen. Mensen zijn toch nog steeds best wel laks wat dat coronavirus betreft.
En natuurlijk dat je zoontje nu bewust overstuur is, ik zou het niet kunnen laten om dat op een vriendelijke doch directe manier aan de ouders van het vriendje te laten weten.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:41

Gini schreef:
wemkelover schreef:

Ik vind het wel niet echt kunnen van de ouders van het vriendje dat die hun zoontje gewoon laten aanbellen. Mensen zijn toch nog steeds best wel laks wat dat coronavirus betreft.
En natuurlijk dat je zoontje nu bewust overstuur is, ik zou het niet kunnen laten om dat op een vriendelijke doch directe manier aan de ouders van het vriendje te laten weten.

ik ken de ouders totaal niet, ik weet niet waar hij woont.
ze zijn van buitenlandse afkomst, teminste dat vriendje wel.. ik ga er vanuit zijn ouders ook, maar dat is dus een aanname.
Het banketstaaf nu is dat er een heel groep kinderen buiten in de speeltuin tegen over ons huis aan spelen is. Ik heb nu maar blij gemaakt omdat het koffietijd is dat hij nu twee soorten chips door elkaar mocht hahaha niet pedagogisch verantwoord maar het werkt wel.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:44

Achja, als het maar werkt toch :D Is natuurlijk wel vervelend als hij buiten wel allemaal kinderen ziet spelen.

Ik had hier met dit mooie weer wel weer meer kinderen buiten verwacht, maar nope, eigenlijk al 2 weken niet meer.