Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Dat mijn schoonouders mij en mijn vriend uitnodigen voor een BBQ omdat mijn schoonzus+partner ook gezellig langskomen.![]()
Nou nee dus. Regels zijn regels en ik blijf zondag gewoon thuis, hoe mooi het weer ook is
lisanne87 schreef:Flowery schreef:Dat mijn schoonouders mij en mijn vriend uitnodigen voor een BBQ omdat mijn schoonzus+partner ook gezellig langskomen.![]()
Nou nee dus. Regels zijn regels en ik blijf zondag gewoon thuis, hoe mooi het weer ook is
Hier ook zoiets.. of we tweede paasdag eitjes willen komen zoeken met de kinderen. Hartstikke leuk, maar niet nu. Ik snap niet dat zij niet snappen dat dat nu even niet kan
Anoniem schreef:Ze kunnen niet even lekker naar buiten samen? Ik zie dat hij 5 is. Jij op een bankje of stoel voor de deur en die kleintjes met elkaar overschoppen met een bal ofzo?
wemkelover schreef:dat er net een vriendje aan de deur stond om met mijn oudste te spelen. Ik dus nee heb moeten zeggen ivm corona. Mijn zoontje dus helemaal overstuur, hij mist de kinderen al zolang. Hij snapt helemaal niks van wat corona is, heb het hem al paar keer proberen uit te leggen met prentenboeken andere methode's.
Maar ik baal er dus wel gigantisch van nu, want ik gun het hem graag. Ik weet zelf hoe frustrerend het is maar het kan gewoon niet.
Gini schreef:wemkelover schreef:dat er net een vriendje aan de deur stond om met mijn oudste te spelen. Ik dus nee heb moeten zeggen ivm corona. Mijn zoontje dus helemaal overstuur, hij mist de kinderen al zolang. Hij snapt helemaal niks van wat corona is, heb het hem al paar keer proberen uit te leggen met prentenboeken andere methode's.
Maar ik baal er dus wel gigantisch van nu, want ik gun het hem graag. Ik weet zelf hoe frustrerend het is maar het kan gewoon niet.
Ik vind het wel niet echt kunnen van de ouders van het vriendje dat die hun zoontje gewoon laten aanbellen. Mensen zijn toch nog steeds best wel laks wat dat coronavirus betreft.
En natuurlijk dat je zoontje nu bewust overstuur is, ik zou het niet kunnen laten om dat op een vriendelijke doch directe manier aan de ouders van het vriendje te laten weten.