Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:45

Eerst maar eens zien he, te vaak meegemaakt dat het leuk leek te beginnen en dat het dan toch niks wordt :P.

Maar het gevoel is leuk :o

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:57

Lekker genieten van hoe het nu loopt. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 09:51

Silly1972 schreef:
Ik weet gelijk al of er meer in zit, maar echt kriebeltjes krijg ik niet snel
En ik heb ze nu wel :o en dat bij iemand waarvan ik dat totaal niet had verwacht.
Ik heb hem alleen uitgenodigd om beetje bij te kletsen aangezien wij elkaar van de middelbare school kennen (30 jaar geleden).
En toch sloeg de vonk bij mij ineens over (bij hem 30 jaar geleden al haha)
Heb ook totaal geen behoefte aan Tinder.

Pas 2 dates gehad, maar we gaan toch kijken hoe het loopt en beide hopen we dat het goed blijft lopen.

Oooh wat leuk dit! Klinkt een beetje als een boek. Wel heel grappig hoe paden zich dan toch weer kruisen...

Wat Shaggy zegt komt een beetje neer op mijn situatie haha. Ik word snel verliefd, maar iedere keer dat ik verliefd werd in de afgelopen jaren was dat op gozers waar je onmogelijk een relatie kan hebben. De ene was hoarder (serieus) en wilde niets met mij omdat hij dacht dat ik vreemd zou gaan als ik ging studeren, die daarna ging het ook niet mee maar daar ben ik wel goede vrienden mee gebleven, die daarna heeft me uiteindelijk bijna verkracht, die daarna bleek kort geleden een jaar lang een relatie met m'n oudste vriendin te hebben gehad en die weer daarna is de meest recente waar ik toch wel kriebels voor had en daarvan weten de meeste wel wie dat was en hoe dat ging. _O- Gewoon altijd net de verkeerde.

Maar nu. Ik heb een héle goede vriend die ik al vanaf de middelbare ken (toen hadden we nog een hekel aan elkaar haha), en nu zit hij op mijn studie. We hebben al een paar keer samengewerkt en kunnen zo afschuwelijk goed praten! Ik voel me heel vaak best wel onnozel of verlegen als ik gesprekken voer (ook met vrienden), maar bij hem is dat absoluut niet het geval. Ik kan eigenlijk alles zeggen en hij kan dat ook, en we begrijpen elkaar geweldig.

Ook vertrouw ik hem ontzettend. Wens hem altijd het allerbeste en het allerleukste. Hij heeft best een moeilijke periode achter de rug, en ik heb niet zo snel dat ik me echt in kan leven in mensen (ook die dichtbij me staan), maar op een bepaalde dat heb ik echt voor hem gehuild omdat ik het zo verschrikkelijk vond waar hij doorheen ging. Ik wenste het hem zó ontzettend niet toe...

Een vriend van ons zei ooit: als jij en ..... bij elkaar zijn gebeurt er altijd iets waardoor jullie op avontuur gaan. Dat is ook echt wel het geval, haha. We hebben zoveel lol, mijn muur van verlegenheid wordt in één keer weggesloopt en mensen en docenten zeggen ook daadwerkelijk: je bent een heel ander persoon met hem. Mezelf namelijk, ik kan niet zo snel mezelf zijn als ik rond mensen ben maar als hij erbij is wel. Ik ben dan daadwerkelijk de beste versie van mezelf.

We hebben woensdag afgesproken en tot 3 uur 's nachts zitten praten. Echt over heeeeel veel. Was ontzettend gezellig. Maar ik merk gewoon dat die kriebel er (nog) niet is ofzo, maar ik weet gezien mijn geschiedenis gewoon niet in hoeverre ik me op die kriebel moet vastpinnen en dan maar vanalles weg moet gooien. Als ik naar mijn enige goede relatie kijk was die kriebel er eigenlijk ook niet echt. Maar we hadden het zo vaak leuk samen, hebben nooit ruzie gehad en als ik erop terugkijk was het een hele mooie tijd in m'n leven. Echt een maatje om alles mee te delen, en dat is wel wat ik heel fijn vindt. Juist van die kriebel ga ik altijd domme dingen doen, verlies mezelf dan in dat gevoel, ga mezelf op zitten fokken, word clingy... is dat niet iets waar ik gewoon niet zoveel waarde aan moet hechten?

Het laatste wat ik wil is dat hij enorm verliefd wordt en dat ik dat dan uiteindelijk niet ben en z'n hart breek. Ook omdat je dan wellicht een mooie vriendschap weggooit (verwacht ik niet, want we kunnen heeel goed communiceren en staan daar waarschijnlijk boven), en vooral omdat ik hem geen pijn wil doen bovenop de pijn die hij al heeft geleden. Ik weet wel dat het iemand is met wie ik heel gelukkig zou kunnen zijn, en dat ik hoe dan ook heel veel met hem wil delen.

Wat een lap haha.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:02

Ik snap je volkomen, je kan alsnog verliefd worden ik heb dat 1x gehad en was dan ook gelijk zo ontzettend fijn!

Misschien eens vragen hoe hij jullie vriendschap ziet?
Zou zonde zijn om dit zo weg te gooien.

Grappig ik vond mijn date op de middelbare ook niks.
Wel aardige gast hoor, maar ergens ook een irritant jochie die steeds maar achter mij aan liep hahha.
Apart hoe dat kan veranderen.
Enige nadeel is is dat hij papa is van 2 nog redelijk jonge kinderen en weduwnaar, dus kunnen elkaar nu nog maar weinig zien.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 11:21

Is die kriebel misschien niet een soort van spanning? Dat je het daarom bij de onbereikbare of onmogelijke mannen wel hebt en bij degene bij wie het gewoon goed zit niet? Ik heb dat ook wel gehad met dates waarmee 't sowieso nooit wat kon worden. Met mijn vriend had ik dat gevoel niet omdat dat wel gewoon serieus toekomstmateriaal was (en nog is). Dat voelde gewoon meteen vertrouwd.

Als je graag een relatie wilt dan moet je op zoek naar de man of vrouw waarmee je oud wilt en kunt worden. Waarmee je een toekomst hebt. Niet naar die man of vrouw waar je wat mee kunt ouwehoeren en dat is het. ;)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 11:52

Nou ik wil ook een man waar ik goed mee kan ouwehoeren hoor :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 12:23

Voor mij zou een relatie op vriendschappelijke basis niet werken.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:05

Ik vind dat heel lastig want het stukje aantrekkingskracht en tension zit voor mij toch wel echt
bij die 'kriebel'

En wanneer ik die kriebel niet voel heb ik snel het gevoel dat het inderdaad slechts vriendschappelijk of hooguit leuk is voor een korte periode.

Maar wat Resistance zegt daar kan ik me helemaal in vinden. Het is ook verdomd lastig. Ik zou graag iemand vinden waarbij ik én die kriebel maar ook dat vertrouwde en rustige gevoel heb. Iemand kan mij echt op fokken als ik gek van van diegene. Dat is voor een paar keer leuk maar echt niet per se goed voor the long run.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:08

MarcoBorsato schreef:

Voor mij ook niet. En ik heb het echt geprobeerd. Heb een hele tijd gedate met een jongen die op papier perfect bij me paste, konden uren praten en zagen elkaar heel veel en zaten echt op 1 lijn. Alleen hij werd dolverliefd en bij mij was dat gevoel er niet. Hij bleef stug volhouden dat het wel zou komen maar dat was niet het geval, ook niet na 20 dates. Nu spreken we elkaar helemaal niet meer.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:12

MarcoBorsato schreef:

Voor mij ook niet, als ik niet die kriebel heb dat ik hem graag wil zien en die aantrekkingskracht heb dan wordt het echt niets.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:45

Maarja verliefdheid gaat ook weg dus als je alleen op kriebels afgaat ?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:47

Janinevv schreef:

Verliefde momenten blijven hopelijk? Hoe rot en giftig de relatie met mijn ex ook was, na 3,5 jaar kriebelde het nog steeds hoor. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:00

Echt zo lastig is dit. :\

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:04

MarlindeRooz schreef:
Janinevv schreef:

Verliefde momenten blijven hopelijk? Hoe rot en giftig de relatie met mijn ex ook was, na 3,5 jaar kriebelde het nog steeds hoor. :=

Bij mijn ex was die kriebel ook pas na 7 jaar weg...

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:10

Nouja kriebels komen altijd in relatie weer terug maar. 1,5 jaar nu verder met mijn vriend is niet zoals in begin dat we super verlegen waren en alles. Maar heb soms nu ook nog wel kriebel

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 16:14

Bij mijn ex was de kriebel na 2 jaar eigenlijk wel weg. En hoe slechter het ging hoe minder ik die voelde.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 16:21

Silly1972 schreef:
Nou ik wil ook een man waar ik goed mee kan ouwehoeren hoor :P

Haha eens. Misschien is ouwehoeren niet het goede woord maar weet ook geen ander woord. :D

Als je niks meer voelt dan vriendschap houdt het natuurlijk wel op.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:52

Ouwehoeren, lekker uitgebreid kletsen.
Maar dag niet alleen natuurlijk, de rest hoort er ook bij, vriendschap, sex, begrip, gevoel etc

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:55

Je begint ook geen relatie met je beste vriendin omdat je zo goed kan praten met elkaar? Er moet wel aantrekkingskracht zijn anders is t gewoon vriendschap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:39

Ik merk inmiddels wel dat ik niet kan stoppen met aan hem denken... :=

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:01

En jij zegt dat de kriebel er niet is, weet je dat zeker of stop je het gewoon weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:03

Ik heb geen idee, haha. Als ik terugkijk op de afgelopen 4 jaar heb ik ook enkel gedate via tinder enzo, maar dit is iemand die ik al best wel een tijd ken. Wellicht dat dat ook meespeelt ofzo. In ieder geval zien we elkaar woensdag weer, en daar heb ik we gewoon zin in. :j

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:08

Gewoon op je af laten komen.
Doe ik nu ook met die pide school genoot.
Kan niet wachten om hem weer te zien, maar dat is donderdag pas :(

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:53

Oke... ik wil graag even net iemand kletsen over mn dokter date van gisteren. Het was wel heeeeeeel erg leuk, maar een beetje tmi voor bokt :')

Maar in een notendop. We zijn uit eten geweest, hij heeft mij netjes opgehaald en weer thuis gebracht. We hebben bij mij thuis nog wat gedronken, serie gekeken en gebankhangt (is dat een woord :')) en het was serieus heel gezellig en de tijd is weer voorbij gevlogen.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:59

Je mag wel pben hoor :))

Hier vrijdag een date, heb er onwijs veel zin in {:}