[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jespri

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 11:04

Bedankt Doubtless en Friemel. :)

Friemel leuk jurkje weer!!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:38

Mag ik jullie mening over deze jurk, houden of niet? En hoe te stylen, alleen voor de zomer of ook in de winter te dragen, maar dan met wat voor schoenen?

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:40

Ik zou hem niet houden eigenlijk. Vind hem wel heel leuk maar vind de kleur niet zo denderend, en ook niet echt uitnodigend om hem op te spicen met wat leuke felle accessoires, wat het modelletje imo wel nodig heeft. Vind hem zo een beetje soepjurkerig :o

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 14:04

Ik vind m echt super leuk! <3 Ik zou m houden. Zou wel iets aantrekken waarbij je de bandjes er niet zo onder ziet, want dat vind ik wel storen persoonlijk.
Dr Martens of iets soortgelijks eronder is leuk, maar de laarsjes van de foto vind ik ook leuk.
En misschien een andere riem? Zoiets als Friemel bij het rode jurkje draagt bijvoorbeeld?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 14:29

Ik zou het ook niet doen. De lengte doet niet veel voor je, net als de halslijn. Doordat er geen decolleté in zit en de mouwen qua lengte & losse vorm ook niet complimenteus zijn, doet deze jurk gewoon heel weinig voor je. Ik zou dus nog even doorzoeken!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 15:16

Ik vind het ook te soepjurkerig.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 21:48

Bedankt! Ik heb de jurk terug gestuurd :)

Simpel kantoor outfitje:
Afbeelding
Ben vooral blij met de nieuwe schoenen, weet niet of ze goed te zijn zijn, ze zijn lekker shiny

En een Outfitje van vorige week, jurkje zelf gemaakt:

Afbeelding

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 08:40

Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben absoluut geen fashionable type en zal morgen voor t eerst sinds ik een jaar of 4 was weer een jurk aantrekken. Dit ter gelegenheid van de bruiloft van vrienden van ons. Nu heb ik dit uitgezocht terwijl het zo bloedheet was, maar dat gaat t morgen dus niet zijn.
Kunnen jullie mij helpen te stylen met voorbeelden?
Afbeelding
Afbeelding
Ik ben heel bang dat het te koud gaat worden en dat ik het niet lang uit ga houden op de schoenen.
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 24-09-20 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-20 08:44

Rambogirl schreef:
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben absoluut geen fashionable type en zal morgen voor t eerst sinds ik ee jaar of 4 was weer een jurk aantrekken. Dit ter gelegenheid van de bruiloft van vrienden van ons. Nu heb ik dit uitgezocht terwijl het zo bloedheet was, maar dat gaat t morgen dus niet zijn.
[ [url=m/nZ1Em7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oMnhUN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben heel bang dat het te koud gaat worden en dat ik het niet lang uit ga houden op de schoenen.

Ik zou even snel de stad in lopen en kijken of je een mooie crème kleurige omslagdoek kan vinden. Of eventueel een mooie blazer in een crème kleur of donkerblauw.
ik zou de schoenen vandaag al een beetje inlopen en ik weet niet hoe groot je tas is maar eventueel een paar slippers meenemen.
Is het vooral buiten of binnen? Als het vooral binnen is kan je vaak wel zitten en hoef je je geen zorgen te maken om de kou.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 08:48

Ik heb nog niet eens nagedacht over een tas :7
Het is binnen en buiten. En ik ben echt een koukleum en ben dus geneigd om een paar sneakers mee te nemen.
Is donkerblauw een leuke combinatie met deze kleur groen? Crème kleur ben ik niet zo fan van..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-20 08:52

Rambogirl schreef:
Ik heb nog niet eens nagedacht over een tas :7
Het is binnen en buiten. En ik ben echt een koukleum en ben dus geneigd om een paar sneakers mee te nemen.
Is donkerblauw een leuke combinatie met deze kleur groen? Crème kleur ben ik niet zo fan van..

Donkerblauw kan daar heel mooi mee, bordeaux kan ook mooi en ik denk dat lichtroze ook heel mooi kan.
haha ik zou niet een te grote tas meenemen denk dat dat afbreuk doet aan het mooie jurkje. Ik zou gaan voor een mooie clutch die past bij je blazer/omslagdoek. Sneakers kan zeker voor later op de avond die kan je gewoon achterin de auto gooien.

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:55

Afbeelding
Oeh leuk topic! Hier een bestelling van de pieces gepast en deze 2 items ga ik houden. De laarsjes zijn van de Bristol, in de aanbieding gescoord voor €25. :)
Laatst bijgewerkt door Ann_Pam op 30-05-25 08:05, in het totaal 1 keer bewerkt

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 13:40

Superleuk!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 16:26

Leuk zeg! Ik heb de laarsjes ook gekocht, helaas niet in de aanbieding! Heel leuk gematcht zo <3

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 08:15

Afbeelding
Voor de zekerheid een panty mee. Heeft een split tot aan de knie. Maar wel een heel warm stofje

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:20

Vajramani schreef:
[ [url=m/npIGdo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor de zekerheid een panty mee. Heeft een split tot aan de knie. Maar wel een heel warm stofje

Lijkt me echt comfy zitten!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 14:24

Leuke outfits dames! Heerlijk weer de herfstmode!

Vandaag!
Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 20:47

Heel leuk beide items Ann_pam! Leuk ook met die schoenen :)).
Tof Marlinde! Leuke top, zie je nu heel veel met zo'n ritsje.

Mijn outfit vandaag, weer lekker mijn blazer aan
Afbeelding

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 17:01

Rambogirl schreef:
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben absoluut geen fashionable type en zal morgen voor t eerst sinds ik een jaar of 4 was weer een jurk aantrekken. Dit ter gelegenheid van de bruiloft van vrienden van ons. Nu heb ik dit uitgezocht terwijl het zo bloedheet was, maar dat gaat t morgen dus niet zijn.

Wat een prachtige jurk!

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:50

Zo'n mooie kleur die jas Marlinde <3
Ik ben ook echt weer blij dat ik herfstkleding aankan!

Afbeelding

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:56

F_Orumster schreef:
Rambogirl schreef:

Wat een prachtige jurk!

Dank je! Was maar 17 euro ofzo bij Shein.
Bruiloft was uiteindelijk echt een succes. Had er nog een zwart dun vestje bij gescoord bij de jola en daar mocht ik een gratis sjaaltje uitzoeken. Die bleek nog te matchen bij de jurk ook!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 22:00

xFioon, Sorry, ik vind hem ook niet veel doen voor je.. Dat andere jurkje dat je zelf gemaakt hebt vind ik wel heel leuk! Wat knap dat je dat zelf kan. :D

Ann_pam, leuke outfits! :)

Vajramani, lijkt mij heel fijn zitten! Is het een jurk?

Marlinderooz, super leuke outfit! :D

Dewirox, leuke outfit! :D

Happy16, toffe kleur broek!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 22:02

Jespri: nee is een rok en een trui. Grappig dat jij dat ook al denkt. Je bent daar de 3e al in

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:10

Hier ook erg blij met de omslag in weer. Was de teenslippers wel beu :D

xfioon, wijze beslissing. Of je had hem zelf moeten omnaaien, dat eigen jurkje is erg leuk!

Ann-pam, leuke boots

Vajrami, keihard mode deze outfit. Comfy en hip

Marlinderooz, hele mooie kleur van jas!

Dewi ook goed geslaagd

Enkel het shirt van Happy is me te shirterig tov van de coole broek. Zie ik daar panterprint in die bies?

Ik heb gisteren dress-up gespeeld ipv in de ochtend een outfit bij elkaar te rapen. Had een paar vinted vondsten waarover nagedacht moest worden.
Ten eerste: een mintgroene zijdeachtige rok. Wil voor monochrome look gaan maar ben nog hopeloos op zoek naar een grofgebreide trui met ballonmouwen en matchende shoes. Dit werkt nou ook wel qua kleuren, maar sandalen en een trui zijn een beetje tegenstrijdig. Let niet op mijn afwezige hoofd. Of de niet dichtgemaakte hieltjes (ik stond te switchen tussen 7 paar schoenen...)
Afbeelding

Het gestreepte zara rokje van laatst, daar ben ik vrijdag zo mee naar kantoor gegaan.

Afbeelding

De cowboylaarsjes die ik nooit in het normale leven ging dragen lijken toch leuk in combi met volledige jeans look en geruit vestje.

Afbeelding

Tegenwoordig mag je blauwe sneakers onder je trouwjurk aan, dus dat ook maar eens geprobeerd. Clue: het jurkje moet schattig braaf zijn, niet vavavoem sexy. Het verschil tussen beide:
- oud wit jurkje
Afbeelding

- nieuw wit jurkje van vinted maar daar moeten dus duidelijk pumps onder.
Afbeelding

Mijn kerstjurk van &other stories heb ik ook voor geen 20 euro van vinted geplukt. Gelieve er een clutch, armband en nylons bij te denken.

Afbeelding

Is een velours stof met soort knoop in op de buik en glittertjes
Afbeelding

De "nee niet kopen cowboylaarsjes". Slechte foto maar idee van outfit kan wel (bloes wel in broek - verschil ook maar eens op foto gezet - ik lijk wel een landloper op de eerste foto)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:33

De sneakers onder de jurkjes slaan voor mij echt compleet de plank mis, ook onder de gene waar het "mag". Als echt jurken meisje ben ik daar gewoon heel erg anti in := De rok met trui vind ik je onwijs ouwelijk maken, terwijl je dat helemaal niet bent, ieder zijn smaak en ik weet dat het nu een beetje een trend is maar ik vind het zo zonde als mensen zich verstoppen. Ik draag ook vaak truien nu want koukleum maar ik voel me dan altijd zo verstopt.

Je laatste outfit vind ik echt waanzinnig gaaf! Hele aanwezige schoenen, gecombineerd met een mooi rustig outfitje, helemaal top!