Friemel leuk jurkje weer!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rambogirl schreef:Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben absoluut geen fashionable type en zal morgen voor t eerst sinds ik ee jaar of 4 was weer een jurk aantrekken. Dit ter gelegenheid van de bruiloft van vrienden van ons. Nu heb ik dit uitgezocht terwijl het zo bloedheet was, maar dat gaat t morgen dus niet zijn.
Kunnen jullie mij helpen te stylen met voorbeelden?
[ [url=m/nZ1Em7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oMnhUN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben heel bang dat het te koud gaat worden en dat ik het niet lang uit ga houden op de schoenen.
Rambogirl schreef:Ik heb nog niet eens nagedacht over een tas![]()
Het is binnen en buiten. En ik ben echt een koukleum en ben dus geneigd om een paar sneakers mee te nemen.
Is donkerblauw een leuke combinatie met deze kleur groen? Crème kleur ben ik niet zo fan van..
Rambogirl schreef:Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben absoluut geen fashionable type en zal morgen voor t eerst sinds ik een jaar of 4 was weer een jurk aantrekken. Dit ter gelegenheid van de bruiloft van vrienden van ons. Nu heb ik dit uitgezocht terwijl het zo bloedheet was, maar dat gaat t morgen dus niet zijn.
Ik ben heel bang dat het te koud gaat worden en dat ik het niet lang uit ga houden op de schoenen.
F_Orumster schreef:Rambogirl schreef:Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben absoluut geen fashionable type en zal morgen voor t eerst sinds ik een jaar of 4 was weer een jurk aantrekken. Dit ter gelegenheid van de bruiloft van vrienden van ons. Nu heb ik dit uitgezocht terwijl het zo bloedheet was, maar dat gaat t morgen dus niet zijn.
Wat een prachtige jurk!