Janine1990 schreef:Die heel diep uitgesneden badpakken van tegenwoordig... Hoe bevalt dat wanneer je wat meer boobies hebt? Zeg maar D+?
Ik vind ze zó gaaf, maar ik ben bang dat het een flop is bij mij
Zolang je stil blijft liggen gaat het goed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Die heel diep uitgesneden badpakken van tegenwoordig... Hoe bevalt dat wanneer je wat meer boobies hebt? Zeg maar D+?
Ik vind ze zó gaaf, maar ik ben bang dat het een flop is bij mij
Janine1990 schreef:Oké heldere ervaringen...
Als ik in mijn achtertuin in het zwembad lig of lig te zonnen is het dus prima... Maar ik wil ook ff opstaan, rok er bij aan en naar de winkel... Ik huppel daarbij niet...![]()
Ik ga er gewoon een niet te dure voor opzoeken. Die van jou is echt heel gaaf C_alsemgeest
Memories schreef:Janine1990 schreef:Oké heldere ervaringen...
Als ik in mijn achtertuin in het zwembad lig of lig te zonnen is het dus prima... Maar ik wil ook ff opstaan, rok er bij aan en naar de winkel... Ik huppel daarbij niet...![]()
Ik ga er gewoon een niet te dure voor opzoeken. Die van jou is echt heel gaaf C_alsemgeest
In dat geval misschien eens kijken naar fashion tape? Is dubbelzijdige tape die je op je huid en aan het kledingstuk plakt. Ideaal om laag uitgesneden tops bij je boobs op de juiste plek te houden. Weet niet of er ook een waterproof variant oid van bestaat voor bij het zwemmen en hoe goed dat werkt trouwens. Maar hier is het echt een lifesaver met een D cup bij het 'gewoon' dragen van laag uitgesneden tops en jurken. Floept er anders idd zo uit voor je het door hebt
MarcoBorsato schreef:Hoe lijm ik een euro op de stoep?
Janine1990 schreef:Dat is toch superleuk???
Waarom niet?
c_alsemgeest schreef:Janine1990 schreef:Dat is toch superleuk???
Waarom niet?
Ik heb daar een keer een officiële waarschuwing voor gehad toen ik vroegâh bij de gamma werkte...
Omdat de mensen echt bij de manager gingen klagen over de geplakte guldens, waar ze al een minuut of 5 aan hadden lopen trekken en pulken...
Maar het was het waard