[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 05:19

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 05:21

Nutty putty cave is hier al een aantal keer voorbij gekomen :j

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 05:39

Vandaar dat de naam me bekend voor kwam.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 06:55

Het is ook wel een super interessante zaak en ik krijg al last van claustrofobie als ik er alleen al aan denk :')
Maar het idee dat hij met iedere ademteug nog meer klem kwam te zitten. Vreselijk!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 07:05

Sowieso krijg ik al de kriebels van die grotten.
Ik snap dan ook niet dat mensen dit leuk vinden om in zo'n kleine ruimte te kruipen, laat staan duiken.

Als ik net als die jongens in Thailand vast zou komen te zitten moeten ze me echt verdoven, denk dat ik echt in een paniekaanval zou blijven hangen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 07:54

De kick en de schoonheid van de natuur, ja ik ga af en toe grotten in. Ook soms met gids omdat je ook deels moet abseilen.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 07:59

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 08:02

Ja volgens mij is die hier al voorbij gekomen. Ik dacht nog ik kan wel blijven kijken. De daadwerkelijke ontploffing laten ze niet zien. En toen boem..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 08:09

Volgens mij zag je het niet heel duidelijk in beeld, anders had ik wel een trauma opgelopen denk ik :o maar ik had ook niet verwacht dat het echt zou gebeuren. Vond het wel echt een heel raar verhaal en ook heel sneu.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 08:15

Is het verhaal van Luka Magnotta al langs gekomen? Een model dat een beetje de realiteit uit het oog verloor en uiteindelijk iemand vermoorde, opat en het filmpje op internet heeft verspreid?
Er komt een NEtflix documentaire over hoe mensen hem wisten op te sporen aan de hand van filmpjes met kittens die hij heeft vermoord: https://en.wikipedia.org/wiki/Luka_Magnotta
De docu zou deze maand nog uit moeten komen op de Amerikaanse Netflix, geen idee of het hier dan ook beschikbaar is?

Edit: de video waarbij hij de persoon vermoord is wel via internet te vinden maar echt niet aan te raden om te kijken.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 09:28

Onali schreef:

Citaat:
In May 2016, an 11 ft snake, a reticulated python, emerged from a squat toilet and bit the man using it on his penis at his home in Chachoengsao Province, Thailand. Both victim and python survived

:') Heerlijk zo droog 'Zowel het slachtoffer als de slang overleefden het incident'.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 10:20

moonsparkle schreef:
De kick en de schoonheid van de natuur, ja ik ga af en toe grotten in. Ook soms met gids omdat je ook deels moet abseilen.

Precies en er in duiken is ook gaaf. Eigenlijk niets thrillseekerigs, want grotduiken is heel berekenend duiken.

I am a killer heet die deathrowserie volgens mij.

Is het zoeken naar vermiste personen ook luguber? Maar als niemand het doet? Dat is waarom ik af en toe met Signi meeduik.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 10:23

Peanutbutter schreef:
Waarschijnlijk om mee naar beneden te nemen?

Of voor iedere nieuwe klimmer de vraag of deze persoon misschien bewusteloos is en dat zelf willen checken?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 10:36

Ik ben wel in de grotten van Valkenburg geweest, maar that's it :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 10:39

Onali schreef:
Ik zag op Netflix of YT een keer een documentaire over cave deaths.
Nou kan ik het betreffende verhaal niet terug vinden, maar vond wel deze:

John Jones went caving into the nutty putty cave and got trapped head down first in a dead end, called birth canal. They tried to pull him out, in the process breaking his legs on purpose to get him out but after 28 hours of rescue effort he died.

The corpse is still stuck there and they sealed off the nutty putty cave with cement.

En iets luchtigs :+

https://en.wikipedia.org/wiki/Toilet-re ... and_deaths

Oh man, ik heb nog niet alles gelezen, maar ik wist niet dat dat van de spin echt kon gebeuren |(

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 13:23

Sanet schreef:
Ik snap nooit zo goed waarom die mensen zo lang op death row moeten zitten. Duurt soms jaren, dan hebben ze geen proces mogelijkheden meer enzo, dan moet je maar wachten?
Lijkt me eigenlijk best luguber... er is ook geen reden meer om je wel te gedragen, want je gaat toch wel dood...

Ik heb die Netflix serie ook gezien, volgens mij was het “I am killer” ofzo?

Ja die had ik ook gevonden, en 1 aflevering gekeken gisteren :)

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 15:32

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 15:41

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:06

Zou hij ook slank zijn?

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:07

germie schreef:
Zou hij ook slank zijn?

Dat vroeg ik me ook meteen af.. :') :))

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:02

Ik zou dus nooit zo'n grot in gaan. En al duiken ook niet. Da's ook een van de dingen wat ik niet zo doen spring nog liever bungjee.. dat heb ik twee keer gedaan maar doe ik ook nooit weer _O- _/-\o_ 2 e keer is nog erger

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:10

nuscaniels schreef:
Rytir schreef:
Wat ik mij soms afvraag, als dat onderwerp uberhaupt ter sprake komt := , waarom eigenlijk die injectie? Elektrocutie wordt steeds minder uitgevoerd omdat het inhumaan is (idioot dat het dan wel nog steeds in de vleesindustrie wordt gedaan :( ). Injectie kan ook best lang duren, waarom geen kogel door de slaap of hart, of zelfs een nekslag, dan is het meteen klaar. Of zouden ze dat niet doen ivm afscheid van de nabestaanden ofzo?

Pak even jouw quote. Kogel door slaap of hart of nekslag is ook maar iets wat je als mens een ander moet kunnen aandoen. Vuurpeloton werden vroeger de schutters regelmatig gewisseld en niet iedereen had scherpe munitie zodat je nooit wist of je het dodelijke schot had gegeven. Het is psychisch behoorlijk belastend om iemand face to face te doden en mij dunkt dat we de mensen die dat koelbloedig keer op keer kunnen doen liever niet zo makkelijk hebben rondlopen.

Aanwezig zijn bij een ececutie als nabestaande, kan me voorstellen dat iemand dat wil als afsluiting. Zo zitten er ook mensen namens de terdoodveroordeelde. Voor die persoon om niet alleen te gaan.

Daar zat ik ook aan te denken maar of je nu een paar spuiten zet of de trekker over haalt, in beide gevallen ontneem je iemand zijn leven...

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:48

Iemand een kogel door het hoofd jagen is toch confronterender dan een hendel overhalen.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 23:18

Heel lompe mening van mij, maar als je zo stoer bent om de doodstraf in stand te houden, moet je ook maar zo stoer zijn om hem uit te voeren. Idd op een nog wat humane manier.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 00:27

Avalanche81 schreef:
Heel lompe mening van mij, maar als je zo stoer bent om de doodstraf in stand te houden, moet je ook maar zo stoer zijn om hem uit te voeren. Idd op een nog wat humane manier.

Het is alleen de regering die beslist, en niet de mensen uit de regering die veroordeelden moeten doden. Dus zo zwart wit kun je het niet zien. ;)