https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_u ... mal_deaths
Citaat:Kenneth Pinyan died from injuries caused by anal sex with a stallion.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Kenneth Pinyan died from injuries caused by anal sex with a stallion.
moonsparkle schreef:De kick en de schoonheid van de natuur, ja ik ga af en toe grotten in. Ook soms met gids omdat je ook deels moet abseilen.
Onali schreef:Ik zag op Netflix of YT een keer een documentaire over cave deaths.
Nou kan ik het betreffende verhaal niet terug vinden, maar vond wel deze:
John Jones went caving into the nutty putty cave and got trapped head down first in a dead end, called birth canal. They tried to pull him out, in the process breaking his legs on purpose to get him out but after 28 hours of rescue effort he died.
The corpse is still stuck there and they sealed off the nutty putty cave with cement.
En iets luchtigs
https://en.wikipedia.org/wiki/Toilet-re ... and_deaths
Sanet schreef:Ik snap nooit zo goed waarom die mensen zo lang op death row moeten zitten. Duurt soms jaren, dan hebben ze geen proces mogelijkheden meer enzo, dan moet je maar wachten?
Lijkt me eigenlijk best luguber... er is ook geen reden meer om je wel te gedragen, want je gaat toch wel dood...
Ik heb die Netflix serie ook gezien, volgens mij was het “I am killer” ofzo?
nuscaniels schreef:Rytir schreef:Wat ik mij soms afvraag, als dat onderwerp uberhaupt ter sprake komt, waarom eigenlijk die injectie? Elektrocutie wordt steeds minder uitgevoerd omdat het inhumaan is (idioot dat het dan wel nog steeds in de vleesindustrie wordt gedaan
). Injectie kan ook best lang duren, waarom geen kogel door de slaap of hart, of zelfs een nekslag, dan is het meteen klaar. Of zouden ze dat niet doen ivm afscheid van de nabestaanden ofzo?
Pak even jouw quote. Kogel door slaap of hart of nekslag is ook maar iets wat je als mens een ander moet kunnen aandoen. Vuurpeloton werden vroeger de schutters regelmatig gewisseld en niet iedereen had scherpe munitie zodat je nooit wist of je het dodelijke schot had gegeven. Het is psychisch behoorlijk belastend om iemand face to face te doden en mij dunkt dat we de mensen die dat koelbloedig keer op keer kunnen doen liever niet zo makkelijk hebben rondlopen.
Aanwezig zijn bij een ececutie als nabestaande, kan me voorstellen dat iemand dat wil als afsluiting. Zo zitten er ook mensen namens de terdoodveroordeelde. Voor die persoon om niet alleen te gaan.
Avalanche81 schreef:Heel lompe mening van mij, maar als je zo stoer bent om de doodstraf in stand te houden, moet je ook maar zo stoer zijn om hem uit te voeren. Idd op een nog wat humane manier.