Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Ik blijf me verbazen over het gebrek van kennis wat betreft fotografie. Er zit gigantisch veel werk in. Ik kan gerust een uur bezig zijn met een foto. En velen met mij denk ik. Je bewerkt niet zomaar, je maakt bewuste keuzes, je moet tijd en energie stoppen in het perfectioneren van foto’s. Maar mensen denken snel “dat is toch snel gedaan, filter erover en klaar”.
Dayanara schreef:Amandavd schreef:Ik zoek er nog een bij voor huisdieren
Voor huisdieren is er denk ik nog geen..
Kaitlyn schreef:Ik kan helemaal geen foto's maken en betaal ook graag voor mooie foto's.![]()
Heb wel ooit betaald voor een shoot, en kreeg daarna maar de helft van de foto's want ze moest de rest nog bewerken. Dat heeft ze nooit meer gedaan, toen heb ik wel even boos gedaan.
Ik wil ook nog wel in een paarden pod erbij, waar wij in zitten zijn we maar met 3 of 4, dat is niet zoveel.
Kaitlyn schreef:Ik kan helemaal geen foto's maken en betaal ook graag voor mooie foto's.![]()
Heb wel ooit betaald voor een shoot, en kreeg daarna maar de helft van de foto's want ze moest de rest nog bewerken. Dat heeft ze nooit meer gedaan, toen heb ik wel even boos gedaan.
Ik wil ook nog wel in een paarden pod erbij, waar wij in zitten zijn we maar met 3 of 4, dat is niet zoveel.
Nayomie schreef:Kaitlyn schreef:Ik kan helemaal geen foto's maken en betaal ook graag voor mooie foto's.![]()
Terecht dat je boos bent geworden. Hadden jullie ook een contract opgesteld en ondertekend?
Sharani schreef:xxwienekexx schreef:Is er ergens nog een paardenboktpod waar ik gezellig bij zou kunnen?
Misschien bij die van ons, als de andere daar ook zo over denken?
Dayanara schreef:xxwienekexx schreef:Is er ergens nog een paardenboktpod waar ik gezellig bij zou kunnen?
Bij ons denk ik wel zal even vragen
Nayomie schreef:Niet? Ik ben sinds kort overgestapt op een contract. Krijg je nooit gedoe achteraf en weten beide partijen waar ze aan toe zijn.
Lau schreef:Jolien87 schreef:Van die mensen die denken dat je het via 'automatisch verbeteren' doet in Picasa.
:’) ja dat soort types. Of een instagram filtertje hier en daar.