Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MerleSimone schreef:Wiebke je straalt een en al zomer uit!
Mandarijn heeel gaaf jurkje, die kleur!
TheNovelist idem dito, super mooi!
Emma niet mijn stijl maar jou staat het erg goed!
Trui leuk printje!
Minoes broek icm met schoenen niet te warm?![]()
DewiRox hele leuke broek! Staat je goed!
Ik heb een nieuw jurkje dus die gaat vandaag aan naar de bbq met de familie
Bokt verkl**t de kwaliteit wel enorm zeg..
[ [url=m/AXU0Qn.jpg]Afbeelding[/url] ]
VivaLaVida schreef:Nou wiebke ik zie echt niks raars??? Weet je zeker dat mensen echt afkeurend kijken of is dat jouw gevoel? Ik zou niks denken als ik je zo zag lopen hoor! Je ziet er gewoon leuk uit!
wiebke schreef:VivaLaVida schreef:Nou wiebke ik zie echt niks raars??? Weet je zeker dat mensen echt afkeurend kijken of is dat jouw gevoel? Ik zou niks denken als ik je zo zag lopen hoor! Je ziet er gewoon leuk uit!
Ik ben er vrij zeker van ja. Mensen die onbeschaamd mij van boven tot onder bekijken en hun hoofd schudden, ik hoorde iemand zeggen: 'moet je dat daar nou zien, niet normaal' en een stelletje die koffie dronk waarvan de vrouw haar man aanstootte, mijn kant op knikte en ze dus beide keken en hoofdschuddend met elkaar gingen praten terwijl ze naar me keken.
I'm pretty sure.
wiebke schreef:VivaLaVida schreef:Nou wiebke ik zie echt niks raars??? Weet je zeker dat mensen echt afkeurend kijken of is dat jouw gevoel? Ik zou niks denken als ik je zo zag lopen hoor! Je ziet er gewoon leuk uit!
Ik ben er vrij zeker van ja. Mensen die onbeschaamd mij van boven tot onder bekijken en hun hoofd schudden, ik hoorde iemand zeggen: 'moet je dat daar nou zien, niet normaal' en een stelletje die koffie dronk waarvan de vrouw haar man aanstootte, mijn kant op knikte en ze dus beide keken en hoofdschuddend met elkaar gingen praten terwijl ze naar me keken.
I'm pretty sure.
Lau schreef:wiebke schreef:
I'm pretty sure.
Gewoon zeggen kan je het zien? Dan voelen ze zich vaak beschaamd. Of wat mijn moeder altijd deed: verbaasd kijken en dan even aan je buik en heupen voelen. En dan geschokt zeggen, verhip dit zat we vanmorgen nog niet hoor.
I'm pretty sure.
totomb schreef:Lau schreef:Ja hoor, we gaan regelmatig off topic dus vraag maar raak
Heel fijn! Thnx!
Ik heb gisteren een nieuwe broek gekocht:
[ [url=m/CcJwmL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu vraag ik mij alleen af wat voor schoenen ik hier het beste onder zou kunnen dragen. Ik dacht zelf aan de jeansversie van supercracks of nette sportieve zwarte skechers.
totomb schreef:Lau schreef:Ja hoor, we gaan regelmatig off topic dus vraag maar raak
Heel fijn! Thnx!
Nu vraag ik mij alleen af wat voor schoenen ik hier het beste onder zou kunnen dragen. Ik dacht zelf aan de jeansversie van supercracks of nette sportieve zwarte skechers.
Heel fijn! Thnx!
MerleSimone schreef:Wiebke je straalt een en al zomer uit!
Mandarijn heeel gaaf jurkje, die kleur!
TheNovelist idem dito, super mooi!
Emma niet mijn stijl maar jou staat het erg goed!
Trui leuk printje!
Minoes broek icm met schoenen niet te warm?![]()
DewiRox hele leuke broek! Staat je goed!
Ik heb een nieuw jurkje dus die gaat vandaag aan naar de bbq met de familie
Bokt verkl**t de kwaliteit wel enorm zeg..
[ [url=m/AXU0Qn.jpg]Afbeelding[/url] ]