Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EedihcrO

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 15:56

Leuk Jaffel! Lekker gericht shoppen nu.

Niwla, leuke slofjes. Leeft S op grote voet? Want E heeft nu nog niet eens maat 18, dus geen idee of 19/20 gaat passen van de zomer.
Ik heb voor nu deze besteld: https://baby-schoenen.nl/shop/babyslofj ... barca.html
Zooltje is suède, waardoor ze wat meer grip heeft. Echte schoenen is nog niet echt nodig nu, dus die komen later wel. Ben benieuwd wanneer ze echt stapjes gaat zetten ook. Ze trekt zich wel steeds vaker op, maar verplaatsen gebeurt nog door te gaan zitten en kruipen en dan opnieuw op te staan.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 16:00

Li, van Petit Filippe!

M_i_R: die van mij heeft eigenlijk de hele winter alleen sokken gedragen. Alleen in de draagzak droeg hij slofjes, want in de maxicosi had ik een voetenzak. Maar nu hij mee kan op de fiets vind ik het wel een fijn idee om hem iets aan te trekken aan zijn voetjes.

Ik koop ook veel Hema, H&M, Zara en af en toe Primark.
Alleen heb ik door dit topic Mini Rodini, Tiny Cottons en Bobo Choses leren kennen. |o Ik moet dat ezel shirt nog. :))

Die zijn ook leuk Orchidee! Ik heb het idee dat S. vrij grote voeten heeft ja. Hij past nu schoentjes waar online bij stond dat de voetmaat 11,5 centimeter is. Hij volgt ook netjes de +1 lijn van het cb. :P

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 16:06

Hier ook veel basic kleding hoor. De merken komt wel als ze wat groter is. En van de Rommelmarkt komt ook veel merkkleding. Ma had veel Vingino meegenomen en ze vond het voor rommelmarktbegrippen heel duur. Het zag er alleen zo mooi uit dat ze het toch gekocht heeft. We hebben haar maar verteld dat 1,50 per item echt een koopje is. Zeker als het er nog zo uit ziet.

Grote voetjes dan idd Niwla (of hier gewoon kleintjes natuurlijk). Hier redden we 10,5 cm nog niet eens :') . Over schoentjes op de fiets heb ik niet eens nagedacht, maar je hebt wel een punt. Het wordt dit weekend wel warmer, maar wie weet of dat zo blijft.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 16:11

Ah ok, dan kan ik hier toch mee kletsen!

Dit was haar paas-outfit, van de h&m, als matroosje!

Afbeelding

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 16:17

A zit nu ook in maat 18/19. Wel een beetje lastig inschatten soms, wanneer eens schoentje nou goed past en niet. Deed vanmorgen haar Nikes aan en die lijken nu precies te passen :oo Denk dat ze een groeispurt heeft gehad want maat 80 sluipt ook langzaam de kast in..

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 16:26

Ik zat me vanochtend ook af te vragen of dat verrekte broekje van de Primark in maat 74 nu wéér gekrompen was. _O-

Aaah, schattig wiebke!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 17:00

Ootje heeft maat 20 slofjes, veel te groot maar op de fiets zitten zijn voetjes toch vast :=

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 17:38

Iréne heeft al maat 21 met haar 11 maanden. Ze heeft de hele winter wollen maillots onder haar broekjes gedragen verder niks aan haar voetjes. Ze heeft nu sinds een week schoentjes van birds of nature.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 17:47

Hier nu maatje 20 schoentjes, maar vind die al nipt worden, dus ik gok dat zomer 21 wordt. Zijn sandaaltjes handig voor een 1-1.5 jarige. Dacht aan bv donsje, die van Angulus zijn ook altijd prachtig

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 18:59

Ik heb nog helemaal geen slofjes of iets voor Cruz. Heb alleen zn loopschoentjes op zn voeten gehouden van de week en die zijn nu al te klein. :’)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:00

Ik had het eerste jaar wel een soort open schoentje maar wel met een dichte teen. Vooral omdat ik bang was dat ze bij veel op haar knietjes spelen haar teentjes of nageltjes zou beschadigen (speelde veel met zand en of water op de grond).

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:20

Ik zou ook graag sandaaltjes met een dichte teen willen. En liefst ook dicht bij de hak. (Of heet het dan geen sandalen meer?) Bij voorkeur in bruin leer, dus als iemand iets weet hoor ik het graag.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:45

Voor Emilie heb ik nu roze adidasjes in maat 19 aan sinds vandaag. Ze zijn nog wat te groot maar zijn de enige die ze niet eerder uit heeft dat ik de andere schoen aan heb.
Ze is 8 maanden en zit in 68/74.

Ik heb de jurkjes bij haar ontdekt. Lekker met een maillot zodat ze niet blootsvoets is en een vestje er bij, zo schattig.
Afbeelding
Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:55

Geweldig leuke dingen komen er weer voorbij.
Lautje leuke vrolijke setjes heb je altijd!
Wiebke schattig matrozenpakje!
Orchidee doe mij ook een ma met zo'n geslaagde rommelmarkt! (Aan de andere kant, dan moest er waarschijnlijk ook een kast bij komen :+ )
Schattige meloenlegging Elize! En wat een heerlijk pretbekkie!

Hier van die zachte leren slofjes nu nog als schoentjes, denk dat die ideaal zijn voor met het mooie weer buiten straks. En voor de winter had/heb ik kleine uggs voor hem, heerlijk warm en wollig! Word nu bijna te warm jammer genoeg..

Ik ben afgelopen week goed geslaagd voor komende zomer. Er zijn nog wat setjes met korte broekjes onderweg, en trof vanmiddag bij de aldi nog die hele toffe jogjeans. Had verwacht dat het al uitverkocht zou zijn, maar lag nog gewoon vol. Ook daar nog een leuk jeansvestje mee genomen. :j

Linksboven de 2 jogjeans van de aldi en linksonder het jeansvestje.
Afbeelding
En mn tuinbroekje van de h&m ook eindelijk geshopt, ook nog met korting :D Heerlijk zacht stofje!
Afbeelding

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:19

Mavelle schreef:
Ik zou ook graag sandaaltjes met een dichte teen willen. En liefst ook dicht bij de hak. (Of heet het dan geen sandalen meer?) Bij voorkeur in bruin leer, dus als iemand iets weet hoor ik het graag.

Kickers
Afbeelding

Vallen in mijn beleving wel iets groot.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 20:54

Hier net over naar maat 22 van schoenen. Heb sportieve gympjes van Shoesme gehaald.
Ze vindt ze zelf echt prachtig.
Afbeelding

Best lastig om Voor meisjes schoenen te vinden die niet husterisch met bloemen zijn.

Sandalen haal ik over een tijdje wel. Boor ze weer een groeispurt krijgt.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:57

Afbeelding

Vorig jaar had ik met 6 maand deze Robeez.

Nu ben ik stiekem verliefd op deze

Afbeelding
Alleen de prijs baal ik wel een beetje van

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:08

Ik zie allemaal leuke schoentjes! Hier past ze nog het eea van vorig jaar. Ook haar teenslippers van ipanema!
Maar die zijn echt voor erbij. Verder moet ze wel een goed paar nieuwe sandalen

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:49

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:58

Al die sandalen zijn vrij prijzig helaas!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 22:18

Dank je Jes zoiets bedoel ik inderdaad!

Die rode zijn ook leuk Cemlys <3

Ik moet gewoon even wat verder kijken dan de mij bekende merken dus. Maar heb ik jullie voor :D

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 22:22

Als ik al die schoentjes zie wil ik ook zo graag, maar vind het nu echt nog zonde van het geld. Als ze echt gaan lopen is investeren in goeie schoenen wel belangrijk, maar nu nog niet. Die van shoesme zijn echt leuk Lautje.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 22:26

Hier net afgelopen week nieuwe gekocht, over maar maat 25, hij is 3 jaar. Afgelopen jaar ook Pinocchio’s gehad, deze hebben een goede gewelfondersteuning en zijn stevig dus dit jaar weer gekozen en daarbij vond ik ze heel tof :D

Afbeelding

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 22:34

Schoenen zijn echt zo duur ^) hier doet ze alweer 4 maanden met haar Bunnies maat 23 dus ik verwacht binnenkort wel weer een groeispurt. Nu gaan we over een paar weken op vakantie en krijgt ze mooi voor die 2 weken eenvoudige sandaaltjes. Dan laat ik als we terugkomen de voeten wel weer opmeten en investeren we in sandalen en schoenen voor de rest van het seizoen.

Sneakers heb ik wel al in maat 24 liggen. Die draagt ze het hele jaar door wel, daar groeit ze wel in dus die koop ik wel vooruit in de sale

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 22:52

Schoenen zijn wel duur ja.

Wilde eerst hele toffe Hogan rebel gympen voor dr. Die draag ik zelf ook altijd. Maar die zijn gewoon echt duur voor een ukkie die er na 4 maanden uitgegroeid is.

Dus dan moet ze het nog maar even doen met Shoesmees en bunnies