Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Belsje schreef:Wat zijn alarmpjes?
En inderdaad ik heb nu de keuze, maar hij doet over mijn pruik ook niet gek, raar of afwijzend. Dus ik denk dat ik "dit probleem" nu niet de overhand moet laten krijgen. Is een ongelooflijk leuke man, intelligent, grappig, sportief, hoffelijk en ruimdenkend. Dus zolang dat enkel leuk is en niemand gevoelens krijgt, is dat wel ok
lieveli schreef:anne_bento schreef:Ik zal ze wel weer zien vliegen hoor... maar hou het wel in de gaten, mocht ik echt twijfelen vraag ik hem om duidelijkheid. Daarover gesproken, hij vraagt constant hoe we ervoor staan, hoe ik erover denk, vraagt veel bevestiging en duidelijkheid. Dat is wel fijn hoor Haha, geen onduidelijkheid van waar we staan!
Nou als je iets wil delen, pb me maar. Ik vind het best wel goed klinken tot nu toe!Belsje schreef:Wat zijn alarmpjes?
En inderdaad ik heb nu de keuze, maar hij doet over mijn pruik ook niet gek, raar of afwijzend. Dus ik denk dat ik "dit probleem" nu niet de overhand moet laten krijgen. Is een ongelooflijk leuke man, intelligent, grappig, sportief, hoffelijk en ruimdenkend. Dus zolang dat enkel leuk is en niemand gevoelens krijgt, is dat wel ok
Ik ga je nu al verklappen dat dat fout gaat. Er is altijd iemand die gevoelens krijgt en vaak is dat de vrouw.
anne_bento schreef:Shayenne93 schreef:Mew balen Mirthe, soms is een break ook wel even goed/fijn maar niet chill als je gevoelens heen en weer worden geslingerd![]()
Welkom Spikkelfire, klinkt goed!
Ik kreeg gisteren een appje van een jongen waar ik tijdje terug mee hebt 'gedate' waarin die zei: "Hey, had even datingrust nodig. Sorry dat ik je zo hardcore negeerde. Hoe is het met je?"
Ik heb er vooral heel hard om moeten lachen. Vond het wel mooi dat hij er niet eens omheen praatten of excuses bedachtOverigens nog niet gereageerd
Haha wel leuk dat die weer appt. Ik zou er wel op reageren.. heb zelf ook periodes gehad dat ik er ff geen zin meer in had, en later die personen wel weer gecontact
Yonker schreef:![]()
![]()
![]()
Nou mij date van zondag blijft wel beetje appen maar heeft volgens mij wel door dat ik er verder niks in zieHij heeft nog niks gevraagd maar weet ook niet of dat nodig is.
Heb ook geen leuke matches/gesprekken meer lopen nu
lieveli schreef:mirthheee schreef:Ik ben er een beetje helemaal klaar met mannenm'n date zegt erg weinig en een vriend van me irriteert me ook mateloos (en bijkomend nog andere zaken) Ik neem maar even een break
Ik blijf ofcourse wel gezellig meelezen.
Hij komt vanzelf aanwaaien!