Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:40

Trouwens absoluut niet op seksueel gebied, hij is juist heel erg van dat dat niet het enige moet zijn of het belangrijkst.. hij zit er zelfs een beetje mee dat we al zo snel samen geslapen hebben, hij is er iets 'moeilijker' in als dat ik ben Haha.. maar wel een goed teken.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:43

Belsje schreef:
Wat zijn alarmpjes?

En inderdaad ik heb nu de keuze, maar hij doet over mijn pruik ook niet gek, raar of afwijzend. Dus ik denk dat ik "dit probleem" nu niet de overhand moet laten krijgen. Is een ongelooflijk leuke man, intelligent, grappig, sportief, hoffelijk en ruimdenkend. Dus zolang dat enkel leuk is en niemand gevoelens krijgt, is dat wel ok :)

Als ie zo ongelofelijk leuk is lijkt het me lastig om geen gevoelens te krijgen Haha.. maar je kunt gewoon aankijken hoe het loopt? Zolang het leuk is, is het leuk. En mocht het allemaal goed zitten en er komen wel gevoelens bij kijken zal het geen rede zijn om ermee te stoppen denk ik.. zou het bij mij niet zijn in ieder geval :)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:49

lieveli schreef:
anne_bento schreef:
Ik zal ze wel weer zien vliegen hoor... maar hou het wel in de gaten, mocht ik echt twijfelen vraag ik hem om duidelijkheid. Daarover gesproken, hij vraagt constant hoe we ervoor staan, hoe ik erover denk, vraagt veel bevestiging en duidelijkheid. Dat is wel fijn hoor Haha, geen onduidelijkheid van waar we staan!

Nou als je iets wil delen, pb me maar. Ik vind het best wel goed klinken tot nu toe!
Belsje schreef:
Wat zijn alarmpjes?

En inderdaad ik heb nu de keuze, maar hij doet over mijn pruik ook niet gek, raar of afwijzend. Dus ik denk dat ik "dit probleem" nu niet de overhand moet laten krijgen. Is een ongelooflijk leuke man, intelligent, grappig, sportief, hoffelijk en ruimdenkend. Dus zolang dat enkel leuk is en niemand gevoelens krijgt, is dat wel ok :)

Ik ga je nu al verklappen dat dat fout gaat. Er is altijd iemand die gevoelens krijgt en vaak is dat de vrouw.

Dat denk ik dat ik eerder voor mn andere date ga gaan doen :D
Maar dat is geen tinder date dus die hoeft hier niet besproken te worden :D :D :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:49

ALLES moet je bespreken hier ALLES!!!! }:)

Belsje

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:52

Wel ....

Een aantal maanden geleden stuurde ik bericht naar een cliënt, maar gebruikte de foute nummer. Dus bericht kwam aan bij iemand "van vroeger". Die dacht dat ik een playdate voor zn dochtertje wou .... Terug beginnen praten, maar dat was vroeger dus mijn absolute natte droom :P (op echt alle vlakken)

Vorige week jarig geweest, verjaardagszoenen (enkel zoenen heel kuis) gehad onder een boom in een wei met lampjes in die boom ...
Ik zeg het u ...
Als ik dan toch gevoelens moet krijgen, is het voor die :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:53

_O- Dat klinkt wel echt superzoet! <3

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:53

En dat voor een beer van een vent, vol tatoeages en een baard ....

:')

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:19

anne_bento schreef:
Shayenne93 schreef:
Mew balen Mirthe, soms is een break ook wel even goed/fijn maar niet chill als je gevoelens heen en weer worden geslingerd :(:)

Welkom Spikkelfire, klinkt goed!

Ik kreeg gisteren een appje van een jongen waar ik tijdje terug mee hebt 'gedate' waarin die zei: "Hey, had even datingrust nodig. Sorry dat ik je zo hardcore negeerde. Hoe is het met je?"
Ik heb er vooral heel hard om moeten lachen. Vond het wel mooi dat hij er niet eens omheen praatten of excuses bedacht :+ Overigens nog niet gereageerd

Haha wel leuk dat die weer appt. Ik zou er wel op reageren.. heb zelf ook periodes gehad dat ik er ff geen zin meer in had, en later die personen wel weer gecontact

Reageer je dan ook in een keer niet meer op iemands berichtje? Kan dan op zijn minst toch even zeggen van joh ik heb het druk of behoefte aan pauze, app je later wel weer. Anyway, vond het toen niet een big deal omdat ik zelf niet heel geintereseerd was maar nu dus geen behoefte om het contact weer op te pakken. Klinkt voor mij meer als een "ik heb zin en ga mijn lijst langs wie ik kan appen" :+

@Lieveli: Haha dat is ook wel een goede :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:28

Belsje schreef:
En dat voor een beer van een vent, vol tatoeages en een baard ....

:')

Haha dat klinkt als mijn lief! Hele stoere vent om te zien, maar oh zo lievig. Veel warmer en liever dan ik. Maar ik zie er schattiger uit en kom met veel meer weg _O-

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 16:21

lieveli schreef:
Shayenne93 schreef:
Twijfel.. Misschien iets in de trant van 'Ik niet, date nu iemand anders'. Aan de andere kant vind ik het ook niet echt de moeite waard :')

Wat een waardeloze knul. Stuur gewoon 'Oke'. En meer niet _O-

Maar dan wel pas over twee maanden. :') "Sorry voor het negeren, ok."

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 17:11

Yonker schreef:
_O- _O- _O-

Nou mij date van zondag blijft wel beetje appen maar heeft volgens mij wel door dat ik er verder niks in zie :) Hij heeft nog niks gevraagd maar weet ook niet of dat nodig is.

Heb ook geen leuke matches/gesprekken meer lopen nu -O-

Stuur maar een berichtje, bij mij is Tinder ook vrij stil :p. De matches praten gewoon niet (meer) terug...

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 17:16

ik word juist een beetje gek van de matches, like echt vrij weinig mannen, 1 op de 20-30 ongeveer denk ik, maar ze zijn ook gelijk allemaal een match en beginnen allemaal te praten. Tuurlijk is dat ook de bedoeling hahaha, maar vind het swipen soms ook gewoon leuk en durf dat nu bijna niet meer te doen omdat ik dan helemaal vol gespamd word waar ik eigenlijk helemaal geen tijd voor heb :')
Vind meeste gesprekken ook ontzettend saai en cliché, en de gene die dat niet zijn zit vaak wat achter (zoals laatste jongen die gewoon nog een vriendin had)
Begin de hoop een beetje op te geven, ik ben misschien ook wel gewoon veel te kieskeurig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 17:18

Ik heb voor het eerst in tijden weer eens een leuk spontaan gesprek!

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 19:28

Ik heb nu contact met iemand die denkt dat ik heel ergens anders woon :') :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 19:31

jooproo schreef:
Ik heb nu contact met iemand die denkt dat ik heel ergens anders woon :') :')

Jij woont in Limburg toch?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 19:33

Nee in Groningen :j

Exitium

*zwaait vanuit 013* :)

jooproo

Zeeland, duh!!!!!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 19:34

Sorry vergissing!

*Zwaait terug naar Exitiwum*

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 19:43

Ik heb ook weer een apart geval. Vroeg na drie zinnen al of ik af wilde spreken. Ik dacht prima ziet er goed uit en zegt waar het op staat. Krijg ik ineens acht berichten:

'Oke ik kan vandaag of morgen al'
'Woon ***' (oke wauw)
We kunnen hier wandeling maken en een kop koffie drinken'
'Of bij jou afspreken'
'Wellicht bij je paarden?' (Ik dacht het niet hè?)
'Ik woon dichtbij een park en de bossen' (Oh lekker)
'Ik ben een nette kerel dus je hoeft niet bang te zijn' (Yeah right)
'Hier is men nummer' (Auw taalfouten allergie)

Ik weet het niet hoor maar kreeg het spontaan benauwd. Bij mijn paarden afspreken gaat sowieso nooit gebeuren, ik heb liever dat ze mijn huisadres weten dan dat van de paarden. Krijg er wel een beetje de kriebels van. Aan de andere kant is het natuurlijk lekker direct. Ook weleens fijn. Maar ik val meer op het type dat niet wil :+

Edit: ik vroeg hoe lang hij was en nu geeft ie z'n gewicht, kleur ogen, kleur haar, en z'n lichaamsbouw dus nu ben ik helemaal klaar. Hij wil veel te graag. :Y)

Oké edit 2: Het loopt uit de hand. Na hoe ie z'n baard draagt komt wat ie kijkt op Netflix, wat hij eet (zelfgemaakte groentensoep). 'Ik kook graag, kan een beetje dansen, kan masseren, wil graag klimmen als hobby oppakken'. Hij kijkt films via een beamer. Zijn appartement heeft een balkon (?). Daar heeft ie planten op staan. En frambozen en bessen voor in de muesli. Hij ontbijt graag met kwark. En 's middags eet ie sla. :+

Echt ook gewoon tien lange berichten gestuurd. Ik ga mezelf heel gauw verstoppen.

_O- _O- _O-

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:11

Ik zou met zo iemand afspreken, puur om er achter te komen of hij in het echt ook zo is. Wat een rare gast _O-

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:17

Echt niet. Wat een mafketel zeg. "In mijn appartement kijk ik films op een beamer." Nou fijn gast, veel succes. Krijg het spontaan benauwd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:18

Inderdaad niet afspreken hoor.. Bij mij gaan alle alarmbellen rinkelen als iemand zo erg aandringt op afspreken op een afgelegen plek.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:33

Ja en tot in details zijn leven bespreekt. Echt heel maf. Sowieso afspreken in een bos, never nooit niet.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:44

lieveli schreef:
mirthheee schreef:
Ik ben er een beetje helemaal klaar met mannen :+ m'n date zegt erg weinig en een vriend van me irriteert me ook mateloos (en bijkomend nog andere zaken) Ik neem maar even een break :+ Ik blijf ofcourse wel gezellig meelezen.

:(:) Hij komt vanzelf aanwaaien!

Het waait momenteel hard genoeg
In ieder geval

Begrijp je ding Mirthheee
Hier beetje t zelfde

Ze zeggen van alles
Maar willen alleen liefst even sex
Niks meer
En daar pas ik dan weer voor