Als je dit meteen aan gaat geven als SOA loopt iedereen weg. Daarbij je weet nooit wanneer het actief gaat worden en de ander hoeft er niet eens gevoelig voor te zijn. Ook kan je het zonder seks van elkaar krijgen. Dus wat is wijsheid, de een heeft erna zelden nog last van en de eerste uitbraak is vaak de heftigste. Ik heb ook ooit gedacht het te hebben maar zowel arts als test wezen uit van niet. Ik was er toen wel zwaar van over de zeik. Het jaar ervoor heb ik gordelroos gehad, mogelijk had dat ermee te maken.
Ik zou het gewoon even op zijn beloop laten, rusten en het gaat een plaatsje krijgen. Dan weet je vanzelf hoe je er in de toekomst mee om kan gaan.
Anoniem
Geplaatst: 05-07-16 11:14
Ik denk het wel ja! Gelukkig ben ik niet zo geëindigd zeg.
Zonnetje81: ik bedoelde ook niet op de eerste date ofzo hahaha.. maar als je elkaar regelmatig ziet op die manier zou ik het wel prettig vinden dat te weten.
Robijntjah: Dan had hij idd wel verbazend weinig moeite met vreemdgaan, hoe ben je er achter gekomen?
Renee, hoeft idd niet. Maar ik slik ze om een eventuele uitbraak tegen te gaan. Want die pijn.... Heb lopen hyperventileren joh. Wil ik nooit nooit meer.
En inderdaad zonnetje.... Er word geschat dat een groot deel van de bevolking drager is maar helemaal geen symptomen heeft. Ik weet ook niet hoe het verder gaat lopen.... Maar mocht ik ooit een serieuze relatie krijgen ga ik het uiteraard wel vertellen.
Hahaha die foto. Zit hier bij de garage te wachten tot mn band gemaakt is. Schoot bijna in de lach met koffie in mn mond terwijl hier nog meerdere mensen aan tafel zitten. Vrouwtje naast mij keek me al aan vanuit haar ooghoek van:wat zit jij te grinniken
Nou gisteren heb ik tindermeneer een appje gestuurd met dat t me wat onzeker maakt dat hij weinig contact zoekt en dat dat meer aan mij ligt dan aan hem: kreeg terug hoi! Ik ben vanavond tot weer heel laat aan het werk xje. Mannen manier om te laten merken joh maak je niet druk of wat? Daarna geen contact meer gehad. Ga bijna denken dat hij gewoon n vrouw thuis heeft zitten ofzo....
Lougino
Geplaatst: 05-07-16 16:12
Lekkertje hoor Ruitje en zo lekker jong ook nog
Nou daar zou ik idd ook een beetje opgefokt van raken Kenyada.. dat is toch geen antwoord ik weet het ook niet wat ik daar van zou denken, ik kijk nergens meer van op inmiddels.
Hij is van die serie "Scrubs" haha nou opgefokt raak ik er niet van eerder zo van joh, Vrijdag was je allemaal zo gezellig en leuk aant doen en nu nog te druk om n appje te sturen? Wil m dat bijna sturen maar ja. Niet iedereen zit zo aan z'n telefoon geplakt als ik....
Oh en ik ben een match met een hoefsmid die shows loopt met mini's....
_Nancy
Geplaatst: 05-07-16 19:54
Ik heb met sportschoolman gepraat!!!! En fackk hee,, ik heb rupsjes..
Ik ging squatten en hij kwam naar mij toe en vroeg of ik er nog veel meer gewicht aan ging hangen, ik zei nee niet veel meer dan dit nee
Vraagt ie of ie m dan tussendoor mag doen voor z'n schouders, ik zei tuurlijk mag dat. Dus tijdje staan praten tussendoor over t sporten enzo, daarna weer weggegaan.
Weet nog steeds z'n naam niet, maar daar kom ik wel achter. Jeetje,, dit is lang geleden dat ik zoooo de kriebels had voor een man die ik eigenlijk niet eens ken. Gelukkig is hij er dus bijna dagelijks en ik ook.
Aaaaahh, kriebellsssssss
Ik vind die man van Scrubs niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.
Nou ik heb net Tinderman geappt, als je vind dat ik je maar niet meer moet appen, zeg het me dan gewoon!
Toen kreeg ik direct terug dat hij het ontzettend druk heeft op zijn werk en gedoe heeft met zijn ex ( is hij mee getrouwd geweest en hebben samen een kindje) en dat hij daarom weinig aandacht voor mij heeft en dat hij hoopt dat ik hem dat niet kwalijk neem. Euh nee natuurlijk niet maar waarom moet dat dan weer een dag duren eer ik zo'n reactie krijg.
Maar goed. Het zal allemaal wel. Nu moet het maar van zijn kant komen dan.
Doen we hier aan foto's plaatsen? Dan wil ik wel delen hoor
flooooo
Geplaatst: 05-07-16 22:40
Oei Keyada bekend verhaal. Hoop dat hij niet hier uit de buurt komt... Stille meelezer breekt hierin. In het kort, heb iemand in het wild ontmoet, klikt erg leuk maar her is nu met name heel onduidelijk en spelen veel issues vanuit zijn huwelijk. Hij is nog niet lang gescheiden. Maar het komt een beetje over als het verhaal van Keyada.