Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:02

Er komen confessions langs die toch wel heel herkenbaar zijn :o

Maar de mijne is momenteel toch wel dat ik vwaak rond 2e het voor elkaar krijg om op mijn werk in slaap te vallen achter mn laptop :')

Probeer het voor te zijn door even stukje te lopen door kantoor, wat te drinken te gaan halen oid maar heb gewoon stomweg na een uur na mijn lunch een verschrikkelijke dip in energie.. Gelukkig pas een paar keer betrapt door mijn collega's en nog niet door mijn manager :=

En ja ik zit nu ook alweer gapend en met een paar ogen op half 7 achter mijn bureau, kan er gewoon heel moeilijk tegen vechten... |o

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:55

dieseltje09 schreef:

Maar de mijne is momenteel toch wel dat ik vwaak rond 2e het voor elkaar krijg om op mijn werk in slaap te vallen achter mn laptop :')

Probeer het voor te zijn door even stukje te lopen door kantoor, wat te drinken te gaan halen oid maar heb gewoon stomweg na een uur na mijn lunch een verschrikkelijke dip in energie.. Gelukkig pas een paar keer betrapt door mijn collega's en nog niet door mijn manager :=

En ja ik zit nu ook alweer gapend en met een paar ogen op half 7 achter mijn bureau, kan er gewoon heel moeilijk tegen vechten... |o

eet je dan veel suiker?

LSnuitje

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 16:42

ik wil echt heel graag goede cijfers halen, maar als ik thuis kom dan denk ik ach dat proefwerk is pas over 2 weken.. Dus dan ga ik netflix kijken, tekenen, met de hond trainen, een boek lezen en ga zo maar door. En dan 2 dagen voor het proefwerk raak ik in paniek en ga ik keihard leren :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 16:56

Mn jongste zoon heeft net zin bakje fruit met ligakoek op de grond laten vallen (alles onder uiteraard).
Ik laat de honden het opruimen zodat ik het niet hoef te doen :')

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:16

unihorses schreef:
dieseltje09 schreef:

eet je dan veel suiker?

Nee juist niet, ontbijt met iets van joghurt/kwark en lunch bruine boterhammen met hartig beleg(kaas, vleeswaren, ei oid)
Drink thee en water. Enige waar suiker inzit(athans doelbewust) is mijn thee maar dat zijn maar 2 koppen. Weet ook niet waar die dip telkens vandaan komt helaas... Ben nu extra vitamine aan het slikken om ea voor te zijn

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:33

Ik ben helemaal blij, want het is mijn vrijdagavond en om 12 uur kan ik dan eeindelijk de nieuwe uitbreiding van de sims 4 spelen *D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:35

dieseltje09 schreef:
Nee juist niet, ontbijt met iets van joghurt/kwark en lunch bruine boterhammen met hartig beleg(kaas, vleeswaren, ei oid)
Drink thee en water. Enige waar suiker inzit(athans doelbewust) is mijn thee maar dat zijn maar 2 koppen. Weet ook niet waar die dip telkens vandaan komt helaas... Ben nu extra vitamine aan het slikken om ea voor te zijn

Je weet dat koolhydraten in principe suiker zijn hè, en dat er ook best wat suiker in kwark ed zit?

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:04

Drunksheep schreef:
dieseltje09 schreef:

Je weet dat koolhydraten in principe suiker zijn hè, en dat er ook best wat suiker in kwark ed zit?

Weet ik maar als ik dat om 7 uur s'ochtens eet dan zou een suiker dip toch niet pas in de middag moeten komen?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:17

Kwark bevat nu ook weer niet zoveel suiker als bvb een marsreep he ;) de Franse magere kwark zit op slechts 5 gram per 100 gram kwark. Daar ga je geen dip van krijgen.

Eerder cruesli, witbrood met zoet, snoep en koek etc.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:24

Ik ben echt onwijs pissig op mijn verantwoordelijke.. We wonen samen, hartstikke gezellig. Maar hij is nu al 3 dagen ziek, maar als ik dan thuis kom is hij er niet en komt ie een paar uur later dronken aan :\ En ik de hele dag maar werken... Het liefst zou ik er even flink over zeiken tegen iemand, maar dat is niet zo handig tegen collega's :Y) Ik zal hem morgen wel naar werk schoppen, want heb niet zo'n behoefte op dit moment om de hele dag met hem samen te zitten. (Ik zelf heb sinds vanavond weekend). maar het ergste is.. Stiekem hoop ik dat hij het nu gigantisch aan het verkloten is op het werk en dat hij betrapt word, want ik wil onwijs graag zijn functie hebben O:)

Wat ik trouwens ook echt verschrikkelijk vind.. Alle hoge bazen komen nu constant naar mij toe om te vragen hoe het met hem is.. Ik ontwijk het allemaal maar een beetje door te zeggen dat we elkaar 's ochtends zijn misgelopen en hij vroeg naar bed ging (dat doet ie dan wel weer), maar ik voel me er onwijs ellendig bij. Ik kan ook wel zeggen waar het op staat, maar dan heb ik ook weer problemen gezien hij mijn verantwoordelijke en huisbaas is. Ik denk dat het tijd word om te verhuizen :=

ThasjaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:25

Ik heb net een cijfer terug gekregen voor een natuurkunde proefwerk die ik moest inhalen en ik voel me echt zo ontzettend klote nu.. Ik heb verdorie alweer een 3,6, terwijl ik dacht dat ik deze keer echt goed geleerd had! Keurig al mijn huiswerk bijgehouden, alle extra opgaven gemaakt en zelfs extra extra opgaven die een vriend voor mij had opgeschreven gemaakt om de dingen wat beter te begrijpen. Ik was dus zo bij dat proefwerk en dacht ja kom op Naath we gaan er tegen aan! Ik stapte ook met een wel redelijk gevoel uit het proefwerk dus ik had minstens een voldoende verwacht.. eeeeen dan sta je opeens een 3,2. Geweldig..

Ik word hier echt even pisnijdig en verdrietig van, want apik wil echt heel erg graag NT kiezen -:(-

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:33

Thasja schreef:
Ik heb net een cijfer terug gekregen voor een natuurkunde proefwerk die ik moest inhalen en ik voel me echt zo ontzettend klote nu.. Ik heb verdorie alweer een 3,6, terwijl ik dacht dat ik deze keer echt goed geleerd had! Keurig al mijn huiswerk bijgehouden, alle extra opgaven gemaakt en zelfs extra extra opgaven die een vriend voor mij had opgeschreven gemaakt om de dingen wat beter te begrijpen. Ik was dus zo bij dat proefwerk en dacht ja kom op Naath we gaan er tegen aan! Ik stapte ook met een wel redelijk gevoel uit het proefwerk dus ik had minstens een voldoende verwacht.. eeeeen dan sta je opeens een 3,2. Geweldig..

Ik word hier echt even pisnijdig en verdrietig van, want apik wil echt heel erg graag NT kiezen -:(-

Misschien klinkt het rot maar als je zoveel moeite hebt met natuurkunde in de onderbouw kun je in de meeste gevallen beter geen NT nemen.. Natuurkunde werd bij (kom net van VWO met NG af) er niet bepaald makkelijker op in de bovenbouw.
Maar als je het écht wil, dan gewoon keihard ervoor gaan en doorzetten *\o/*

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:43

Air schreef:
Froukje schreef:
Bij zulke advertenties krijg ik altijd een enorme drang om een hele waslijst met kosten te sturen die ze nog kunnen verwachten en te vragen of ze daar dan wél geld voor hebben.

[ [url=m/ZA764e.png]Afbeelding[/url] ]

De laatste tijd is het bij daklozen ook erg ''in'' om een pup te nemen -O- Om er vervolgens mee te gaan zitten bedelen. Vind ik heel dubbel.

Een hond geeft een dakloze warmte tijdens het slapen bijvoorbeeld :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:55

RoosTinker schreef:
Mn jongste zoon heeft net zin bakje fruit met ligakoek op de grond laten vallen (alles onder uiteraard).
Ik laat de honden het opruimen zodat ik het niet hoef te doen :')

Doe ik ook wel eens :')

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:08

Air schreef:
Froukje schreef:
Bij zulke advertenties krijg ik altijd een enorme drang om een hele waslijst met kosten te sturen die ze nog kunnen verwachten en te vragen of ze daar dan wél geld voor hebben.

[ [url=m/ZA764e.png]Afbeelding[/url] ]

De laatste tijd is het bij daklozen ook erg ''in'' om een pup te nemen -O- Om er vervolgens mee te gaan zitten bedelen. Vind ik heel dubbel.

Er was laatst ook zoveel ophef over een of andere dierenrecht organisatie die een puppy bij een dakloze weg wilde halen. Iedereen op Facebook werd helemaal wild omdat ze het zo zielig vonden voor de dakloze, maar ik vond het veel erger voor de pup dat hij bij een dakloze moest "wonen". :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:47

Ik woon een lezing bij over dementie vanavond in het kader van mijn eindwerk. Volgens mij ben ik met mijn 31 met voorsprong de jongste in de zaal :') en ik vind het best grappig dat al die oudjes zuur kijken "wat doet die hier".

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:04

Ook al is de serie House, super voorspelbaar en vinden mensen het afgezaagd :+, ik vind het zo interessant! De gedachten die achter handelingen zitten en hoe dat opgebouwd is. Die dingen zijn soms terug te koppelen in real-life, en dat vind ik zo gaaf!

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:36

Procent schreef:
Ook al is de serie House, super voorspelbaar en vinden mensen het afgezaagd :+, ik vind het zo interessant! De gedachten die achter handelingen zitten en hoe dat opgebouwd is. Die dingen zijn soms terug te koppelen in real-life, en dat vind ik zo gaaf!

Ik ben ook echt helemaal verslaafd eraan! Echt een heerlijke serie :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:04

Eigenlijk zou ik op FB mijn geboortedatum willen verbergen om te kijken hoeveel mensen mij morgen met mijn verjaardag feliciteren, maar wat als maar heel weinig mensen mij feliciteren? Dan ben ik zo'n noob met weinig vrienden :+ Dus doe ik het maar niet :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:07

Geplaatste berichten heb ik vorig jaar verborgen en ineens had ik dit jaar maar 5 felicitaties. Dan weet je ineens weer waar je het voor doet.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:08

Amandavd schreef:
Eigenlijk zou ik op FB mijn geboortedatum willen verbergen om te kijken hoeveel mensen mij morgen met mijn verjaardag feliciteren, maar wat als maar heel weinig mensen mij feliciteren? Dan ben ik zo'n noob met weinig vrienden :+ Dus doe ik het maar niet :')

Waarschijnlijk alleen je familie :Y)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:10

Ja en aan de ene kant is het ook dom om zo te denken, who cares wie je feliciteert right? Maar toch haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:10

Ik heb pap een bakje borrelnoten gegeven om mam een steek onder water te geven , ze kan niet tegen het geknaag whahah

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:11

Selina schreef:
Amandavd schreef:

Waarschijnlijk alleen je familie :Y)

Of de mensen die zien dat die ene tante je feliciteerd en dus ook maar uit plicht feliciteren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:13

Sommige mensen negeer ik het bewust en anderen stuur ik liever een smsje dan op FB. Dat smsje is dan toch iets persoonlijker.

Confession: ik ben daarstraks 4x op een half uur van mijn paard gelanceerd. Hoewel de lezing over dementie best interessant is heb ik er een beetje spijt van. De landing op mijn hoofd deed geen deugd en heb inmiddels best wel wat hoofdpijn en slappe aandacht.