Maar de mijne is momenteel toch wel dat ik vwaak rond 2e het voor elkaar krijg om op mijn werk in slaap te vallen achter mn laptop
Probeer het voor te zijn door even stukje te lopen door kantoor, wat te drinken te gaan halen oid maar heb gewoon stomweg na een uur na mijn lunch een verschrikkelijke dip in energie.. Gelukkig pas een paar keer betrapt door mijn collega's en nog niet door mijn manager

En ja ik zit nu ook alweer gapend en met een paar ogen op half 7 achter mijn bureau, kan er gewoon heel moeilijk tegen vechten...
de Franse magere kwark zit op slechts 5 gram per 100 gram kwark. Daar ga je geen dip van krijgen.
En ik de hele dag maar werken... Het liefst zou ik er even flink over zeiken tegen iemand, maar dat is niet zo handig tegen collega's
Ik zal hem morgen wel naar werk schoppen, want heb niet zo'n behoefte op dit moment om de hele dag met hem samen te zitten. (Ik zelf heb sinds vanavond weekend). maar het ergste is.. Stiekem hoop ik dat hij het nu gigantisch aan het verkloten is op het werk en dat hij betrapt word, want ik wil onwijs graag zijn functie hebben 
Om er vervolgens mee te gaan zitten bedelen. Vind ik heel dubbel.
, ik vind het zo interessant! De gedachten die achter handelingen zitten en hoe dat opgebouwd is. Die dingen zijn soms terug te koppelen in real-life, en dat vind ik zo gaaf!