Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:45

mirriezz schreef:
Amandavd: dat namaken weet ik niet of dat slim is... Dan zou ik zelf eerder kiezen om een goedkopere jurk in hetzelfde model te passen.
Goedkopere stof ga je zo ontzettend zien... Dat wordt nooit zoals het origineel.

Ik laat hem dan maken door de vrouw die ook de bruidsjurk van mijn zus heeft gemaakt. Ik weet nog niet wat ik doe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 22:47

@Shanna; nee ik heb er richting de winkel niets meer mee gedaan. Had helemaal geen zin in discussie of het op het laatste moment moeten wachten of ze het dan wel goed zouden doen.

@Irm; ik hoop ook echt voor je dat dat leed je bespaard blijft. Hangt er ook wel een beetje vanaf of het alleen pasmaken is of dat je grote wijzigingen wil hebben.

@Amandavd; mooie jurk. Snap dat je zo'n apart model graag wil passen maar met mijn ervaring nog vers in het geheugen zou ik namaken doodeng vinden :=

Nog 3 dagen...... alles weer gepast en de mouwtjes opnieuw afgespeld. Morgen de laatste lege stukjes opvullen met kant en de mouwtjes netjes vast zetten aan de jurk.

Boven hoe het nu is en onder hoe de winkel het gemaakt had. Ik denk dat ik er uiteindelijk voor bijna 40 uur aan werk in heb zitten.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 23:17

+:)+ Wauw wat een verschil!! Mooi hoor, de vorm zit er nu echt veel beter in!

lrm

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 11:59

Ik vind de voorkant zo taps toe lopend ook veel mooier.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:00

Gloa, hij is supermooi geworden! Heel veel plezier gewenst en ik hoop dat je stralend weer hebt.

Ik ben gebeld door Koonings. Hadden niks soortgelijks hangen. Echt balen. Toen begon dat schaap wat ik aan de telefoon had te ratelen over hun tv programna en dat ze het echt wel voor mij konden maken. Ze bleef mijn naam maar verkeerd uit spreken en op het einde van het gesprek voelde ik mij echt een beetje een dikke koe met de dingen die ze zei. Ik heb dus niet zoveel zin meer in mijn afspraak.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:55

Mooi Gloa! Wat een verschil! Veel plezier op je mooie dag maar je jurk ziet er in ieder geval al prachtig uit! :)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:18

Wauw Gloa je hebt het echt heel erg mooi gemaakt zelf, jij kan beter in die bruidszaak gaan werken :P

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:09

Ik meld mij ook graag. 2 april heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. Super romantisch op een verlaten piste. Wij hebben 30-04-2021 als trouwdatum bedacht. Hoe ver voor ullie huwelijksdag zijn jullie gaan passen? Tot nu toe ben ik helemaal weg van het met Ladybird.

Dit vind ik erg mooi. Weet natuurlijk niet of het mij staat.
Afbeelding

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:12

Die vind ik ook erg mooi

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:14

Proficiat!!
Mooie jurk! Ik zag vandaag bij Ladybird verschillende van dit type jurk hangen.

Ik vandaag na 9 maanden mijn jurk weer aangehad. Het voelde nog steeds goed.

Mooi pas gemaakt en nu weer 8 weken wachten... dan mag ik hem meenemen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:55

Ik ga 11 maanden van te voren.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:57

Ik was ook 11 maanden van te voren. Maar ik wist dat een merk wat ik wilde passen 9 maanden levertijd had. Dus toen moest ik wel ruim van te voren gaan. Vandaag afgespeld en er moet best wat gebeuren!!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:33

Ik ben begin mei geweest en ging eind oktober trouwen, bijna 6 maanden dus. Wat krap maar ging prima. Ik had ook een Ladybird.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:39

Gefeliciteerd Tuhan!
Meestal wordt geadviseerd om zo’n 9a10 maanden van tevoren te gaan. Maar als je een datum hebt en je wil graag al passen zou ik dat gewoon doen!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:52

Ik ben in oktober geweest, ik trouw in september. Dus ook 11 maanden vtv. In maart kreeg ik n belletje dat deze binnen was.

10 mei ga ik de eerste doorpas doen!
Super leuk. Eerst zou alleen mijn moeder meegaan. Nu hoorde ik vandaag dat mijn vader vrij heeft geregeld voor de middag! Echt super leuk!!

Mijn ouders zijn 7 jaar gescheiden, maar kunnen sinds een half jaar (ong) prima met elkaar. Dus ik vind het echt heel fijn en bijzonder dat mijn beide ouders hier samen bij kunnen en willen zijn!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 09:33

iirrssjjee schreef:
Ik ben in oktober geweest, ik trouw in september. Dus ook 11 maanden vtv. In maart kreeg ik n belletje dat deze binnen was.

10 mei ga ik de eerste doorpas doen!
Super leuk. Eerst zou alleen mijn moeder meegaan. Nu hoorde ik vandaag dat mijn vader vrij heeft geregeld voor de middag! Echt super leuk!!

Mijn ouders zijn 7 jaar gescheiden, maar kunnen sinds een half jaar (ong) prima met elkaar. Dus ik vind het echt heel fijn en bijzonder dat mijn beide ouders hier samen bij kunnen en willen zijn!

Ik las het op fb, superfijn!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 12:04

Ik trouw in mei 2020! In juni/juli dit jaar wil ik denk ik een eerste moment plannen om op zoek te gaan naar een jurk *\o/*. Hoe hebben jullie bepaald naar welke winkel je (als eerste) gaat? Ik heb een shortlist van 3 winkels gemaakt, maar dan.. :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 12:23

Ik ben in september geweest, in maart 1e doorpas gehad en 15 mei mag ik hem ophalen.
Ik trouw 31 mei. Ik kan niet wachten om hem weer te zien en aan te hebben <3

fjordjes
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 12:25

Ik ben gewoon naar 1 winkel gegaan, wel had ik van te voren gekeken welke jurken ik wel en niet mooi zou vinden. Meteen ook bij die winkel geslaagd. 9 mei mag ik m'n jurk ophalen.
⚠️ fjordjes kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 12:38

Ik heb in 2 winkels jurken gekeken. Eindhoven (tegenvaller) en in hengevelde echt top! Ik heb de jurk begin December gekozen, eind januari kon ik terug komen voor de maten (ik gaf aan dat ik nog wat af wou vallen) en zo konden ze hem direct wat beter bestellen. En was vorige week binnen.

Ik trouw over 3 weken, heb hem dinsdag gepast, alles afgespeld en over een week kan ik hem weer passen. Ze doen echt alles in rust en regelmaat.

Het was bij tres chic in hengevelde. Ik raad het wel echt aan. En wat ik een voordeel vond alles wat ik wou kon zonder problemen. Ik wil de bovenkant van deze jurk, met het midden van deze jurk en de kleur van die jurk en de onderkant van die. Geen enkel probleem. En het mooiste: het kostte geen euro meer.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:27

Ik kom even onder de meeleessteen vandaan, hoor! Noeps, ik heb op het internet gespeurd naar mooie jurken. Uiteindelijk bleek dat er enkele jurken bij dezelfde winkel te koop waren en op basis daarvan heb ik dus de winkels uitgezocht waar ik naartoe wilde gaan. Het is uiteindelijk geen van die jurken geworden, maar ik ben wel geslaagd. :D Ik ben trouwens in december gegaan voor mijn jurk (vrij laat omdat ik bezig was met afvallen) en ik ga begin juli trouwen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:36

Ik zag inderdaad op veel websites dezelfde merken genoemd staan. Heb nog niet echt een voorkeur/duidelijk idee wat ik mooi vind, wil er zo blanco mogelijk in. Maar dan ga ik gewoon kijken welke winkel me het meest aanspreekt.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:10

Heeft iemand van jullie en jurk met een lange sleep?

Ben benieuwd naar foto's en hoe je dat ervaren hebt.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 16:15

Noeps schreef:
Ik zag inderdaad op veel websites dezelfde merken genoemd staan. Heb nog niet echt een voorkeur/duidelijk idee wat ik mooi vind, wil er zo blanco mogelijk in. Maar dan ga ik gewoon kijken welke winkel me het meest aanspreekt.

Het is wel aan te raden om een aantal foto's mee te nemen van jurken die je erg aanspreken (en waarvan je denkt dat deze passen bij je figuur), anders is het echt zoeken naar een naald in een hooiberg. Ik had zelf ook veel verschillende jurken op mijn telefoon staan, maar de vrouw in de bruidswinkel kreeg zo wel een goed idee wat ik eventueel mooi zou vinden.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:45

Mag ik mij ook melden 6 juni 2018 ten huwelijk gevraagd, 25 juni 2019 gaan we trouwen. Afgelopen zaterdag mijn trouwjurk gekocht , 23 mei pasdag. Wilde geen trouwjurk maar toch geslaagd, ook totaal niet wat ik voor ogen had, maar mijn moeder moest huilen ( ik ook) dus zat goed.. nu verliefd en kan niet wachten. Heb geen standaard jurk, dus ben benieuwd wat aanstaande er van vind. Nou heeft hij ook geen standaard trouwpak dus word leuk, wij zijn gewoon een beetje anders..