Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bandaloe schreef:Mag ik wat vragen hier? Ik wil wat studieboeken verkopen op MP. Echter vraag ik mij af welke staat ik kan invullen. De boeken heb ik veelal gedeeltelijk gelezen en zien er nog prima uit. Twijfel tussen gelezen en zo goed als nieuw. Ik vraag mij echter af wanneer gebruik je nu dus de staat 'zo goed als nieuw'??
fionaf09 schreef:Bandaloe schreef:Mag ik wat vragen hier? Ik wil wat studieboeken verkopen op MP. Echter vraag ik mij af welke staat ik kan invullen. De boeken heb ik veelal gedeeltelijk gelezen en zien er nog prima uit. Twijfel tussen gelezen en zo goed als nieuw. Ik vraag mij echter af wanneer gebruik je nu dus de staat 'zo goed als nieuw'??
Ik zou zo goed als nieuw doen en dan vermelden in de advertentie tekst dat ze nog keurig zijn ondanks dat je er in gelezen hebt.
ik heb laatst een studieboek aangeschaft met de staat: 'Gelezen''. Is er ingeschreven en gearceerd. Daar kwam ik pas achter toen ik het boek ontving, de verkoper vond het logisch want de staat was immers: gelezen?
Mioux schreef:dit is niet op marktplaats, maar ik schrik me toch kapot.... op fb is zojuist een bericht:
wij hebben gister een katertje voor de banden van de auto kunnen redden en zijn opzoek naar een leuk huisje voor hem. hij is ontwormd en zal nog wel gevaccineerd moeten worden. Wij schatten hem rond de 6 a 8 weken jong. Wie kan dit ventje een huisje bieden tegen een onkostenvergoeding van €25,00?
Dit is toch niet normaal of ben ik nou zo ....? Je vind een kitten, gok 7 weken als ik m zo zie kwa foto's, je neemt m in huis, belt geen dierenambulance of meld hem op amivedi, en vraag vervolgens nog geld voor de kitten? (is een gewone huis tuin keuken kitten dus geen eens dat je denkt van daar vang je veel voor om winst te maken). Nu mist iemand misschien dit poppetje en zij verkoopt m zo door....