We hebben hier nog geen druppeltje gehad en heel af en toe een streepje zon.
Mijn thermometertje geeft 17 graden aan, gewoon lekker dus
fargo
Geplaatst: 12-07-13 12:10
Vanmorgen rond een uur of half 10 wel wat motregen gehad, klein half uurtje denk ik en nu is het weer lekker met een zonnetje en een windje. Niet slecht!
Aangename temperatuur met een vestje aan, nu komt de zon er eindelijk weer een beetje door. Hopelijk wordt het van het weekend beter, heb het zonnetje toch wel heel erg gemist.
aerdenhout1
Geplaatst: 12-07-13 17:46
Eigenlijk heel fijn weer voor zowel eigenaar als paard. Wil je bruin worden als mens... minder, maar als je wil rijden is dit het perfecte weer! Niet te koud, niet te warm, geen regen geen wind, ik zeg, laat dit maar even duren voor enkele dagen!
Water kan best wat weersverschil verklaren hoor. Ik woon pal naast een vrij groot kanaal. Helemaal kunstmatig. Maar geregeld regent het bij ons uren en is het aan de overkant droog (en schijnt soms de zon). Maar heb ook wel is mee gemaakt dat het aan de overkant echt onweerde, en ik heb een uur naar de flitsen zitten kijken (zo mooi) en zag de bui gewoon oplossen. Het had recht over ons heen moeten trekken, maar het bleef daar gewoon hangen.
Net terug uit het werk en nu lekker in de tuin. Bakkie koffie er bij........beetje fris is het wel, geen zon wel een fris briesje. De lucht is adembenemend, net in de auto de zonsondergang Oranje kleuren en roze en wat wolkjes die de kleuren verspreiden. Een ooievaar die het er nog even van nam op een lantaarnpaal...... Eigenlijk helemaal zo verkeerd nog niet
Zat je achter het stuur? Want dan kan ik het goed begrijpen hoor. Doe ik ook niet, foto's maken van het weer (on topic! Whoohoo!) tijdens het autorijden.
quartel
Geplaatst: 12-07-13 22:26
Nee, ik zat er naast. dacht er niet aan Ben Blondt
Koud nu! vanacht maar 10 graden. Jeetje wat is de grond droog! we moeten écht regen hebben hoor.Ik ging me tuin sproeien vanavond,het water blijft gewoon staan! zo droog is het.
Super gezellige avond met 9 pubers gehad heerlijk de bbq aangehad genoten van een groot kampvuur nu wordt het koud maar ga lekker mijn bed opzoeken ...