[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:13

Hallo! :)

Ik lees geregeld stiekem met jullie mee en heb nu een vraagje, gezien jullie er duidelijk meer verstand van hebben dan ik: wat voor kleur panty en schoenen moet ik bij een donkerpaarse galajurk aan? Kan zwart, of moet ik op zoek naar matchende schoenen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:15

Misschien hebben ze die laarsjes nog bij een C&A winkel in jouw maat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:19

Frummels schreef:
Bij VanHaren is wel een goed idee inderdaad.
Ik moet nu ook nette laarsjes kopen van mezelf want ik wil ze aan naar mijn stage! Maar vaak lukt dat dan inderdaad weer niet en koop ik iets met riempjes studs en andere attributen en dat is dan weer echt een no go op kantoor of als ik naar een afspraak moet :+
Ik ga nog maar een keer de vanharen webshop doorspitten.. en newlook!

Edit: ik heb nu trouwens deze http://www.hm.com/nl/product/14207?article=14207-A
Maar ik vind ze echt echt ECHT niet lekker zitten :=

Edit 2: Zou zo iets kunnen? https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home ... kellaarzen

Ik vind ze wel leuk maar niet echt heel elegant/netjes...

Potverdikkie, nu vind ik zonder dat ik wist wat ik zocht, PRECIES wat ik zoek (knap he :') ) is mijn maat uitverkocht :(
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/produ ... en/93114/1

Vind die middelste wel heel leuk :j beetje wat ik zoek :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:21

Rebeccaa schreef:
Baileymix, ik heb hetzelfde!! Ik vind rokjes altijd zo leuk, maar ik kan het zelf echt niet leuk combineren én ik vind het altijd mooi staan bij hele slanke/mooie meisjes en dan zie ik het bij mezelf en denk ik, nah.. :')

Ja nou op zich draag ik best vaak rokjes, maar een fluwelen is heel andere koek :)) haha. Combineren is ook niet echt mijn sterkste punt nee, en ik vind vestjes stom ( {:} ) dus is het altijd veel te zomers :') Rokjes en jurkjes enzo staan altijd het mooist bij meisjes met een perfect figuur, en vooral mooi haar en een mooi gezicht :j Poor us!

Maar verder hebben jullie dus ook geen combinatie-suggesties :') ?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:22

Die laarsjes hierboven zij inderdaad leuk ja!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:27

MarlindeRooz schreef:
Misschien hebben ze die laarsjes nog bij een C&A winkel in jouw maat?

Ik hoop het, ga binnenkort maar eens even kijken. Wilde eigenlijk meteen op de fiets springen en er heen racen maar kon me net inhouden :D

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:39

Joolien schreef:
Frummels schreef:
Bij VanHaren is wel een goed idee inderdaad.
Ik moet nu ook nette laarsjes kopen van mezelf want ik wil ze aan naar mijn stage! Maar vaak lukt dat dan inderdaad weer niet en koop ik iets met riempjes studs en andere attributen en dat is dan weer echt een no go op kantoor of als ik naar een afspraak moet :+
Ik ga nog maar een keer de vanharen webshop doorspitten.. en newlook!

Edit: ik heb nu trouwens deze http://www.hm.com/nl/product/14207?article=14207-A
Maar ik vind ze echt echt ECHT niet lekker zitten :=

Edit 2: Zou zo iets kunnen? https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home ... kellaarzen

Ik vind ze wel leuk maar niet echt heel elegant/netjes...

Potverdikkie, nu vind ik zonder dat ik wist wat ik zocht, PRECIES wat ik zoek (knap he :') ) is mijn maat uitverkocht :(
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/produ ... en/93114/1

Vind die middelste wel heel leuk :j beetje wat ik zoek :D

Ik heb deze :+: Ben er helemaal weg van!
https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home ... kellaarzen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:41

Dat is t voor mij dus weer nét niet :P

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:51

BaileyMix schreef:
:wave:

Ben afgelopen week in Londen geweest, lekker geshopt :D Heb echter 2 aanwinsten waar ik superblij mee ben, maar niet helemaal weet hoe te combineren.

Deze broek, ziet er een beetje stom uit op de foto maar heeft echt de perfecte pasvorm en zit heerlijk :j Weet echter niet hoe ik een enkelbroek leuk moet combineren, combinatie op de site vind ik zelf wat saai...

http://shop.mango.com/NL/p0/mango/pantalon/?id=73328095_TS&n=0&ie=0&ts=1346808943523

Tweede aankoop is een zwart fluwelen skater rokje. Ik vind 'm echt tof, is echt mijn stijl, maar eigenlijk zijn combinaties met fluwelen rokjes altijd wel echt heel 'apart'. Vind ik dus super, maar imo moet je echt een vet lekker ding zijn 'to pull that off' :)) En dat ben ik dus niet, dus zoek een manier om toch een leuke combinatie te maken zonder té veel op te vallen. Beetje mag wel uiteraard *D

Hoop dat jullie tips hebben!

Voor de enkelbroek, geen idee. :+

Fluwelen skaterrokje, gaaaaf! Ik zou 'm combineren met een leuk shirtje/blousje en een lang, dik wollen vest voor de winter, plus mijn doc Martens. Eventueel nog kniekousen erbij, maar dat is voor sommige gelegenheden weer een beetje té. (En hangt ook af van je lengte/lengte van je benen. Als je niet zo lang bent kun je de kniekousen beter achterwege laten)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:59

Maar wat voor shirt of blousje dan :') Dik vollen vest heb ik niet maar is natuurlijk te regelen <<) Kniekousen heb ik ook maar vrees dat ik dan met het gekkenbusje mee mag hahaha.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:23

Oei, fluwelen skaterrokje, leuk! Ik zou er zelf of een combinatie aandoen zoals Saar hem beschrijft, of een strakke top erin en dan een groot flanellen overhemd als 'vest' zeg maar. Eronder m'n military laarzen, en evt. als ik de kleuren boven rustig houd, een panty met print :)

Chille outfit voor op de uni: panter-print panty, kokerrok van stretch stof, oversized shirt en allstars.

Afbeelding

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:28

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:31

Leuke outfit Dirndl! Zou ik ook zo aantrekken, alleen met ballerina's dan.
Ik heb best grote voeten en vind All Stars dan snel op zwemvliezen lijken. :+

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:02

Davinia_, gefeliciteerd! Mag ik ook mee? Ben verliefd op trouwjurken! :))
Dirndl, leuk! Zou het zelf niet aan durven naar school. Ben meestal van de veilige outfits, want weet niet goed hoe te combineren.

Nu bijv, ik heb een rode blazer gekocht maar durf 'm alleen op een zwarte broek met zwart hemdje aan. Heb zoveel leuke kleren ter beschikking, maar weet niet wat er bij elkaar past :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:16

Zelfde probleem hier, MyLittleLove. Bomvolle kast, maar ik weet er nooit een mooie outfit ouit te halen.
Ben van de week wel naar school geweest in een gewaagde combinatie: rozerode skinny met zachtgele trui. Het was minder vreselijk dan het nu klinkt. :')

Ik doe mijn rode blazer ook altijd boven een zwarte skinny, maar dan met een wit shirtje met korte mouwtjes, anders ben ik wel erg zwart als ik die blazer uittrek.
Blauwe blazer doe ik met een wit shirtje boven mijn beige broek, want hij is zo donkerblauw dat het lelijk staat met zwart.

Echt spectaculaire outfits heb ik niet. :n

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:50

Gewoon lekker uitproberen! Sinds ik eindelijk aan durf te trekken wat ik wil (ongeveer 2 jaar geleden dat 'eureka moment' gehad) krijg ik zo veel meer complimenten. Ik ben een beetje een mix van alto-hipster-skater-tomboy-met-wat-klassiek-tussendoor, en kan er de ene dag met een highwaisted jeans, kanten crop top en m'n lita's heel anders uit zien dan de andere, met vans, leren broek, oversized mannen overhemd en statement ketting. Maar dat is juist het leuke ervan - dress how you feel :)

Dus zoek anders uit je kast eens combi's die JIJ leuk vindt, en zet ze desnoods eerst hier in het topic voordat je ze naar school/ buiten aantrekt! Clothes are fun, het is gewoon een andere manier van laten zien wie je bent.

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:03

Ook ik reageer weer een keer na een tijdje in dit topic!
Maar nu die discussie toch opkomt..

Ik wil ook heel graag mijn eigen stijl en ik vind ook veel meer leuk dan alleen dat ene wat ik draag maar ik weet gewoon in de winkel niet wat ik moet kopen om het plaatje in mijn hoofd compleet te maken, dus eigenlijk ben ik nog steeds een ramp wat betreft kleding :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:11

Ik kleed me altijd heel netjes en degelijk. :=
Geen decolleté of hele strakke dingen, altijd colbertjes, blousjes en truien enzo. :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:13

Ik zou graag meer jurkjes dragen (ik heb er best wel wat), maar ik weet niet hoe je dat 'schoolproof' maakt, het is al snel zo overdressed.
Gisteren liep er op mijn werk een klant met gympen en een legging onder een kanten jurkje en ik zie wel in dat dat niet kan, maar als je er een panty en hakken onder aantrekt ziet het eruit alsof je direct na school een feestje hebt...

Dus meestal ga ik voor veilig en braaf: donkere skinny, hemdje en een trui/colbert. Soms die beige broek. Bijna altijd zwarte sneakers.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:24

Dirndl (kostte even moeite die naam goed te schrijven :') ) leuke outfit, helemaal mijn smaak!

Word toch maar eens tijd dat ik zo'n flanellen overhemd ga halen, zou bij meerdere kledingstukken leuk staan :j Vind het alleen zo extreem hipster hahaha.

Dit doe ik morgen aan. Gezicht maar even weggevaagd, lig al heel de dag make up loos in m'n nest en dat wil ik jullie niet aandoen :))

Afbeelding
Afbeelding

Ennnn deze doe ik misschien an :') Gouden (ja echt!) sokken :+

Afbeelding

Meningen, tips?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:29

Ik vind het leuk! :))
Zou er wel een beetje sieraden bij dragen, anders heb je zoveel blote arm, of doe je een vestje aan?
Waar heb je die gouden sokken vandaan? Ik ben gek op alles wat blinkt. :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:32

Van de Primark *D Goed idee ja, ik vergeet altijd de accessoires :)) Doe er nog een ketting (geen lange) bij en armbandje dan haha. Geen vestje denk ik, of is dat echt heel veel leuker denk je?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:36

Oh, Primark is een beetje ver weg om alleen even sokken te gaan kopen :P

Ik vind het zo ook heel leuk staan. :j
Denk dat met deze lengte mouwen een vestje ook niet zo lekker zal zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:41

Leuk! Ik haat vestjes dus die draag ik bijna nooit haha :))

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:42

Oh het zijn lange mouwen hoor, ik stroop ze alleen altijd op :7 Is een beetje ver voor alleen sokken ja. Dan moet je dus wel nóg meer kopen O:)