Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Hier staat alles over 'Geld terug bij vertraging':
http://www.ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl ... guage%3Dnl

Narya schreef:Ik vind met de trein reizen maar niets. Liever niet dan wel, zeg maar. Word d'r zo duf van, ben altijd blij als ik er weer uit mag. Vandaag was het weer raak, uiteindelijk een uur vertraging vanwege Gouda en werkzaamheden tussen Delft en Den Haag. Een tig of wat treinen, trams en bussen gehad, maar uiteindelijk ben ik weer op de plaats van bestemming. En gelukkig hoef ik niet meer tot vrijdag
vandaag (utrecht >rotterdam) 
Mja, vorige week was het ook al raak, dus ik hoop dat ik mijn portie weer gehad heb voor dit jaar

. Om 19.44 in trein gestapt. Ik twijfelde al of ik in Amersfoort of Utrecht zou overstappen. Uiteindelijk toch maar Amersfoort gedaan zodat ik naar schiphol kon.. Had ik nooit moeten doen
Trein was 10 min te laat in Amersfoort dus trein naar Schiphol gemist en toen dacht ik ik ga maar toch naar Utrecht, trein uit Groningen was al weg en de andere treinen naar Utrecht reden niet.. Van 10 treinen die daar reden reed 9 niet op tijd OF ze reden NIET.
Op 1 of ander manier wordt dat teruggepakt
Volgens mij gingen er niet echt veel treinen meer richting Utrecht vanaf Amersfoort omdat ze niet verder konden dan Utrecht ivm Gouda 
nee, ik denk gewoon omdat je lekker kan zitten, kletsen, ik weet niet maar het heeft iets. Ik hoef ook niet zo vaak met de trein als de gemiddelde. Unwritten schreef:Spoortunnel.. dus misschien toch een wissel geweest..
Ik hoop dat het morgen wel weer op orde is.. morgen namelijk ook werkzaamheden tussen Nieuwerkerk en Rotterdam.. (mijn uitvalsroute voor Amsterdam) dus dan wordt het een erg lange reisduur
Ik denk ook een wisselprobleempje. Ben benieuwd wat onderzoek uitgeeft

Narya schreef:Dan mag ik niet klagen, ik heb uiteindelijk 3 uur gedaan over iets wat ik normaal in 2 uur doe. Maar wel met 2 trams, 3 treinen en een bus, in plaats van alleen een trein en een busMja, vorige week was het ook al raak, dus ik hoop dat ik mijn portie weer gehad heb voor dit jaar
Nu hoop ik toch écht eventjes ervan af te zijn hoor, want de afgelopen periode ben ik 1 van de vijf reizen op tijd geweest