Wat moet ik doen!? HELP

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: Wat moet ik doen!? HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 10:59

Stippie1 schreef:
_Nancy schreef:

Al het positieve is weg gewaaid..
Wat is er nou positief aan??
Als het positief was.. dan was er allang iets gebeurd..
Maar zo'n schijterd als ik ben, durf niet..

Het is dat ik te weinig tijd heb, anders was ik wel even langs die winkel gegaan..
Mocht je over 2 weken nou nog steeds niks weten, dan kom ik alsnog wel.. Knipoog

Zo nu ga ik weer in mijn meeleesstoel zitten Tong uitsteken

Ja dat zeggen er wel meer Clown

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:59

Doe dan gewoon mijn plan van de reunie, want wat prom zei: ik ken iemand die david kent, mag ik zijn msn.... daar zou ik zelf eerlijk gezegd niet op reageren, maar als het echt was van:

Hey,

Ik ben die en die en ik ben bezig met de organisatie van een reunie van mijn oude basisschool (geen namen noemen natuurlijk, want misschien is david wel veel later pas naar Uden verhuisd ofzo). Ik zat wat rond te kijken op bedrijven hier in de buurt en zag op de foto op deze hyves David staan. Hij heeft vroeger bij mij in de klas gezeten, wat leuk om hem hier tegen te komen, ik weet alleen zijn achternaam niet meer en kan ook hem ook niet vinden in jullie ledenlijst. Misschien dat je voor mijn zijn e-mailadres kunt doorgeven, zodat ik contact met hem kan opnemen.

Alvast bedankt!

He iets in die richting, dan reageren ze echt wel hoor. Clown Je moet toch iets, je kan dit niet zo voorbij laten gaan.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:01

dutchy_ schreef:
Doe dan gewoon mijn plan van de reunie, want wat prom zei: ik ken iemand die david kent, mag ik zijn msn.... daar zou ik zelf eerlijk gezegd niet op reageren, maar als het echt was van:

Hey,

Ik ben die en die en ik ben bezig met de organisatie van een reunie van mijn oude basisschool (geen namen noemen natuurlijk, want misschien is david wel veel later pas naar Uden verhuisd ofzo). Ik zat wat rond te kijken op bedrijven hier in de buurt en zag op de foto op deze hyves David staan. Hij heeft vroeger bij mij in de klas gezeten, wat leuk om hem hier tegen te komen, ik weet alleen zijn achternaam niet meer en kan ook hem ook niet vinden in jullie ledenlijst. Misschien dat je voor mijn zijn e-mailadres kunt doorgeven, zodat ik contact met hem kan opnemen.

Alvast bedankt!

He iets in die richting, dan reageren ze echt wel hoor. Clown Je moet toch iets, je kan dit niet zo voorbij laten gaan.

Zo'n berichtje vind ik weer té..
Tja, als er niet wordt gereageerd, jammer dan.. Boos!
Dan is het gewoon over..

En nee, ben niet meer positief!! Tong uitsteken

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:05

Wauw best spannend dit, heb net een paar blzs gelezen ga het allemaal nog even een keer goed doorlezen Haha!

Maar meid, alvast 1 ding, zorg dat je niet te laat bent Knipoog

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:06

madelief88 schreef:
Wauw best spannend dit, heb net een paar blzs gelezen ga het allemaal nog even een keer goed doorlezen Haha!

Maar meid, alvast 1 ding, zorg dat je niet te laat bent Knipoog

En dan ga je vast ook nog lachen.. Gaaaap
Net als heel veel anderen hier.. Verdrietig Boos!

Wát moet ik doen?
Ik ga echt niet zomaar op m afstappen oid..
Waarom doet hij t niet gewoon.. xD

mariska12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:13

hij heeft al wel gefloten naar jou Haha!, dus hij heeft jou wel al vaker gezien Tong uitsteken, iets positiefs!!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:14

mariska12 schreef:
hij heeft al wel gefloten naar jou Haha!, dus hij heeft jou wel al vaker gezien Tong uitsteken, iets positiefs!!

Tuurlijk heeft hij mij gezien Clown
Hij heeft 1001 fantas gekocht bij mij

mariska12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:16

maar dat fluiten is wel iets positiefs Tong uitsteken!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:16

mariska12 schreef:
maar dat fluiten is wel iets positiefs Tong uitsteken!

Ja, maar dat is lang geleden..
Heb ik nu niks meer aan Verdrietig Boos!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:19

Sjonge je ziet nu alleen nog maar het slechte ervan in. Wat heb je dan nog te verliezen. Kom op, naar die winkel. Hij komt vanzelf wel naar jou toe met de vraag of hij je kan helpen. Vraag wat hij het weekend heeft gedaan, knoop een gesprek aan.

Echt, straks is het te laat en zit jij te balen omdat hij een andere vriendin heeft. Wij kunnen voor jou echt niet aan hem gaan vragen wat hij van je vind. Dat komt nogal kinderachtig over en je bent echt gek op hem, kom op. Ik wil niet dat je straks verdrietig bent omdat je te laat bent.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:25

Nou zal ik het dan maar voor je op lossen? Tong uitsteken
Ik zal wel ff mailen als je wil ? Tong uitsteken
hihi Haha!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:25

dutchy_ schreef:
Sjonge je ziet nu alleen nog maar het slechte ervan in. Wat heb je dan nog te verliezen. Kom op, naar die winkel. Hij komt vanzelf wel naar jou toe met de vraag of hij je kan helpen. Vraag wat hij het weekend heeft gedaan, knoop een gesprek aan.

Echt, straks is het te laat en zit jij te balen omdat hij een andere vriendin heeft. Wij kunnen voor jou echt niet aan hem gaan vragen wat hij van je vind. Dat komt nogal kinderachtig over en je bent echt gek op hem, kom op. Ik wil niet dat je straks verdrietig bent omdat je te laat bent.

Ja inderdaad..
Ben nu alleen maar negatief..
Dan kan t in elk geval niet slechter uitpakken..
En kan t alleen nog maar beter worden.. en kan ik niet nog meer teleurgesteld worden..

Tja, ik sta heel vaak voor die winkel, maar dan zijn we daar.. en dan durf ik niet naar binnen Clown

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:26

Miracle_ schreef:
Nou zal ik het dan maar voor je op lossen? Tong uitsteken
Ik zal wel ff mailen als je wil ? Tong uitsteken
hihi Haha!

Nee jij hoeft helemaal niks Tong uitsteken
Jij stond al veel te veel te kijken bij die winkel man xD
Ga je mee vandaag?? Haha!
Ga je dan ook mee naar binnen daar?? Tong uitsteken

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:27

dutchy_ schreef:

Als je écht verliefds bent, durf je dat gewoon niet, dat lijkt me ook wel logisch. Wat als hij je afwijst? Je uitlacht? Al bezet is?
Ben ik nou de enige die begrijpt dat het te eng is om dat alleen, zomaar uit jezelf te doen, offff..??

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:27

_Nancy schreef:
En dan ga je vast ook nog lachen.. Gaaaap
Net als heel veel anderen hier.. Verdrietig Boos!

Wát moet ik doen?
Ik ga echt niet zomaar op m afstappen oid..
Waarom doet hij t niet gewoon.. xD

Ik ben wel benieuwd waar je bang voor bent Bloos
Ik lach je helemaal niet uit, ik vind het schattig en herkenbaar zoals vele hier!! Altijd spannend, om op een jongen ad te stappen.
En ja, ook ik heb een ex gehad dieik zelf heb versierd Ja

Maar je werkt nu dus niet meer bij die winkel?
IK vind het idee van die winkel waar hij werkt ingaan, hem opzoeken en vragen of hij je kan helpen met het zoeken van een trui voor je vader dis jarig is... En misschien kan je het gesprek zo laten lopen dat je uiteindelijk kan vragen: Fantaatje samen doen? Knipoog

Of, als je hem echt niet zelf durft te benaderen, zoek een collega van hem op, gewoon echt de alleraardigste van de winkel (liefst een wat oudere vrouw natuurlijk hihi), en vraag of diegene in zijn postvakje (ik neem aan dat hij er 1 heeft in de winkel, is meetsal wel zo toch) je briefje met je msn erindoet, en dan wel iets over fanta erop zetten.

Ga eens goed nadenken wat je wel zou durven Knipoog Kan wel adviezen geven maar als je het allemaal te eng vindt... (Begrijp ik ook wel hoor, maar ik vind altijd dat je nooit later ergens spijt van moet krijgen).

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:30

Miracle_ schreef:
dutchy_ schreef:

Als je écht verliefds bent, durf je dat gewoon niet, dat lijkt me ook wel logisch. Wat als hij je afwijst? Je uitlacht? Al bezet is?
Ben ik nou de enige die begrijpt dat het te eng is om dat alleen, zomaar uit jezelf te doen, offff..??

GO SERENA!!!
Hehe, eindelijk iemand die t snapt Clown

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:33

Weet je wat he probleem is: Als ik bv. meega, en ik zoek iets voor mn vader, die is jarig. Dan ben ik aan het woord, hoe komt zij er dan tussen? En dan lopen we uiteindelijk nog uit de winkel zonder iets te kopen? Staat dat niet een beetje raar? Hoe zeg je nou van, ja sorry we hebben niks nodig? Dan staat hij je waarschijnlijk een beetje raar aan te kijken denk je niet?

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:35

Haha ik snap je heel goed, maar soms moet je je daarover heen zetten als je iets wilt bereiken. Alleen maar hopen dat hij vanzelf naar je toe gaat komen, werkt niet.

Hetzelfde als van een hoge duikplank springen, je durft het niet, maar uiteindelijk ben jij degene die het moet doen. Wat als je op de rand valt, wat als je plat op het water valt, wat als iemand je uitlacht. Dan kan iemand anders het wel voor je doen, maar dan nog ben jij niet degene die gesprongen heeft.

Haha slechte vergelijking, ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen, soms moet je je erover heen zetten om iets te bereiken. Ik denk dat wij het allemaal al eens meegemaakt hebben, maar kom op, echt, je kan het! En stel dat hij je afwijst, dan zit jij niet meer in de onzekerheid en je hoeft hem verder toch niet meer te zien. Maar zoals jij hem beschrijft is hij ook gek op jou en zelf ook een beetje onzeker denk ik. Dus kom op, probeer het, ga samen met Miracle_ en spreek hem aan.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:37

Miracle_ schreef:
Weet je wat he probleem is: Als ik bv. meega, en ik zoek iets voor mn vader, die is jarig. Dan ben ik aan het woord, hoe komt zij er dan tussen? En dan lopen we uiteindelijk nog uit de winkel zonder iets te kopen? Staat dat niet een beetje raar? Hoe zeg je nou van, ja sorry we hebben niks nodig? Dan staat hij je waarschijnlijk een beetje raar aan te kijken denk je niet?

Dat is de reden waarom zij het praatje moet doen, jij gaat gewoon mee voor de mentale steun. Anders staat het inderdaad raar. Dat is wat ik net ook probeerde te zeggen, je moet het zelf doen, niemand anders kan dit voor jou doen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:38

dutchy_ schreef:
Miracle_ schreef:

Dat is de reden waarom zij het praatje moet doen, jij gaat gewoon mee voor de mentale steun. Anders staat het inderdaad raar. Dat is wat ik net ook probeerde te zeggen, je moet het zelf doen, niemand anders kan dit voor jou doen.

ik.... het praatje...?? Gaaaap
Wáárover!?
En weet je wel niet hoe eng dat dat is Clown

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:39

Ja maar ik kan me ook wel indenken dat, als hij je afwijst, je je voor schut voelt.
Het aanspreken zozeer is geen ramp, maar de gevolgen ervan. Wat nou als hij je kei hard uitlacht? Al zijn collega's verteld dat jij "gek" bent, je kent het wel. Dan durf je je toch niet meer daar in de buurt te vertonen, niet dat ik denk dat ze zo kinderachtig zijn daar. Maar you never know. Het is gewoon het idee dat hij je afwijst dat het eng maakt..

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:40

*Even een stipje, ben net begonnen met lezen en wil graag weten hoe het verder gaat!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:42

Maar je hoeft toch niet gelijk te zeggen dat je helemaal tot over je oren verliefd op hem bent.

Je gaat die winkel binnen voor je vader's verjaardag...

Hij komt naar jullie toe en zegt: hoi kan ik je ergens mee helpen. (standaard)

En dan zeg jij, ja ik zoek dit en dit... vader... verjaardag... blaa bla.... dan zeg je. Ik dacht, ik kom nou een keer iets bij jou halen, jij kwam zo vaak bij mij langs, ik werk er helaas niet meer.

Dan zegt hij: haha, oh wat jammer, hoe komt dat... en zo begint jullie gesprek. en dan vraag je, nog wat leuks gedaan dit weekend... dat gaat spontaan dan, het gesprek komt dan vanzelf wel.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:42

CedriiC schreef:
*Even een stipje, ben net begonnen met lezen en wil graag weten hoe het verder gaat!

Oo jeuj Huilen van het lachen
Nog meer mensen die gaan lachen straks.. Clown Verdrietig

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:47

Haha ach houd toch je kop Tong uitsteken Als ze jou uitlachen lach ik hun uit Huilen van het lachen ..