afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:40

Nee ik ook niet en mijn instructeur ook niet!
Hij had nog tegen haar gezegd van waarom laat je haar dan niet eraf gaan en nog een keer terug de snelweg op, dan kon je zien of ze het altijd zo doet.. Toen gaf ze als antwoord 'Ja dat had ik misschien beter kunnen doen, maarja nu zijn we al terug en is ze al gezakt' BaH! Misselijk
Mijn instructeur was echt zo boos, hij heeft echt ruzie met haar zitten maken..
Het stomme was dat dat ergens op 't begin was en daarna hebben we dus nog 30 minuten gereden! Ik moest een route rijden enzo! Mijn instructeur vond dat zo stom, als ze al wist na dat invoegen dat ze me liet zakken hadden we net zo goed meteen terug kunnen gaan! Verder was er ook gewoon niks fout! Ze zei ook dat ik verder echt goed reed enzo.... GRRR

_Mir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:46

Ik moet waarschijnlijk 12 augustus afrijden voor C (vrachtwagen) Nagelbijten / Gniffelen

Ik moet er alleen nog even op letten dat ik echt goed in m'n spiegels blijf kijken en oprijd klaar ben voor de bochten... Zo erg als je al een ervaren automobilist bent en opeens dingen moet afleren/veranderen...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:50

Dus als je dat niet had gedaan, was je geslaagd. Ze horen te kijken hoe jij reageerd op zulke situaties. Je had de voertuig onder controle maar de situatie op de weg was niet goed. Maar je hebt het wel gezien en ik neem aan dat je ook probeerde in te voegen. Je kan hem ook moeilijk ergens tussen drukken want dan ben je ook gezakt. Dan vraag ik mij af waar de prioriteiten liggen van zo'n examinator. Verward

tanec_meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:35

IK BEN GESLAAAGD!!! Haha! Haha! Haha!

Oh man ik ben zo blij, was helemaal niet zenuwachtig. Had ook een vrouwelijke examinator, mijn instructrice en zij hebben de hele tijd gezellig zitten kletsen. Ging echt fijn.

@Nathalie, ik moest in Mierlo afrijden. Balen zeg dat je door zo´n stomme examinator gezakt bent...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:57

Nathalie wat een gemene reden om je te laten zakken

tanec_meisje gefeliciteerd

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:05

Nathalie schreef:
Nee ik ook niet en mijn instructeur ook niet!
Hij had nog tegen haar gezegd van waarom laat je haar dan niet eraf gaan en nog een keer terug de snelweg op, dan kon je zien of ze het altijd zo doet.. Toen gaf ze als antwoord 'Ja dat had ik misschien beter kunnen doen, maarja nu zijn we al terug en is ze al gezakt' BaH! Misselijk
Mijn instructeur was echt zo boos, hij heeft echt ruzie met haar zitten maken..
Het stomme was dat dat ergens op 't begin was en daarna hebben we dus nog 30 minuten gereden! Ik moest een route rijden enzo! Mijn instructeur vond dat zo stom, als ze al wist na dat invoegen dat ze me liet zakken hadden we net zo goed meteen terug kunnen gaan! Verder was er ook gewoon niks fout! Ze zei ook dat ik verder echt goed reed enzo.... GRRR

Wat ontzettend stom zeg! Eigenlijk was je geslaagd als ze jou het nog een keer over liet doen!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:44

Wat vervelend Nathalie Ach gut

tanec_meisje, gefeliciteeeeeerd!

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 18:35

Vervelend zeg Nathalie Boos!
En Tanec_meisje gefeliciteerd Haha!

Ik heb voor t eerst zelf gerden haha Tong uitsteken van Eindhoven naar de Efteling (vlak bij mn huis )_ dus best al pittig want is drukke weg ... toen even naar Sjoerdje en net even rondje Waalwijk,Kaatsheuvel Tong uitsteken vind het nog wel wennen maar komt goed!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 18:37

Echt balen Nathalie! Boos!
Tanec_meisje gefeliciteerd! Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 10:04

Zo, ik ben hardstikke gezakt voor mijn autorijden. Eerste stuk ging erg lekker, was ook best ontspannen. Moest ik de snelweg op, was het echt superdruk, heel veel vrachtauto's. Maar 1 ging netjes voor me opzij, dus kon goed invoegen. Op een gegeven moment wilde ik gaan inhalen, maar dat mocht dus niet van de examinator omdat het zo druk was. Hier was ik dus achteraf al op gezakt. Gaan we de snelweg af, moet je aan het einde van de afslag rechts af. Maar er komen dan vanaf links dus ook auto's die van de snelweg afkomen en dus redelijk hard gaan, uit een tunnel. Hier staat dus een verkeerslicht maar die werkte dus niet (lekker handig in de spits op zo'n gevaarlijke plek). Er kwam daar op de linkerbaan een auto aanscheuren, maar rechts was vrij, dus ik wilde doorrijden. Maar de auto op de linkerbaan naast mij rijdt ook tegelijk op. Examinator vind het een onoverzichtelijke situatie, trapt vol op de rem, en Smartje achter mij zit niet op te letten en klapt boven op ons. Einde examen dus.....
Gelukkig alleen blikschade (en een hoop papierheisa). Ben nog wel zelf terug gereden naar het CBR, daar aangekomen zegt die, ja, ik moet je toch laten zakken (ja, dat snapte mijn neus ook wel, al vind ik die tweede situatie niet mijn schuld).

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:24

Twinklebel ik vind het inderdaad een banketstaaf reden om je te laten zakken

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:30

Twinklebel; ik vind dat ook een vrij banketstaaf reden om je te laten zakken op die tweede fout.. Bij de eerste fout.. Tsja je moet erbij zijn om erover te oordelen. Lachen

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:33

Eerste fout was gewoon echt fout. Maar die tweede vond ik van niet, mijn instructrice in de eerste instantie ook niet, later vond ze dat ik wat meer had moeten remmen/langzamer had moeten rijden. Maar zo remmen was nergens voor nodig.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:49

Zo ben ik een keer tijdens mijn examen, met mijn stomme hoofd in in de 2e versnelling over een onoverzichtelijke kruising zonder te kijken, doorgereden. Examinator gelijk op de rem.. Zo stom! Toen was ik ook goed gezakt..

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:34

ook ik moet bijna afrijden.. zeg niet wanneer ivm bekende bokkers die me zenuwachtig proberen te maken..... maar ik zit te twijfelen of ik mijn instructriese mee wil of niet... ik kan het niet zo goed met haar vinden al gaat het de laatste wel al een stuk beter.... maar wat doen jullie nemen jullie je instructriese mee of niet....?

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:39

Balen zeg Twinklebel! Lijkt me ook wel flink schrikken!

ikkemartina; mijn instructeur is beide keren meegereden. Als je zakt kan hij je dan beter helpen met oefenen van hetgeen waarop je gezakt ben. Kan me in jouw geval wel voorstellen dat je liever niet wil dat ze meegaat omdat je dan misschien zenuwachtiger wordt?

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:58

nou niet zenuwachtig maar mee bang voor de banketstaaf/flauwe opmerkingen van haar.... ze ken nog al eens vaak banketstaaf uit de hoek komen waardoor mijn zelf vertrouwen helemaal naar benede zakt ( en die is al niet zo hoog)
dus ik weet het egt niet....
en straks gaat ze praten met die examinator.... mijn concentratie zakt daardoor weg.... en dan weet ik niet meer wat hij zei... wat zouden jullie doen...?

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:41

pffff eindelijk mijn theorie gehaald (6 fout, 4e keer) ik was steeds zo zenuwachtig
maar ik heb hem!!!! Haha!
ben nou al zenuwachtig voor me afrijden 30 sept. Verdrietig
helpen die druppels echt?

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:19

Aan de ene kant is het wel makkelijk als je instructrice meegaat, dan weet je iig waarop je moet letten en kun je dat goed oefenen, maar aan de andere kant heb ik gehoord dat als je alleen gaat het lijkt alsof je meer zelfvertrouwen hebt Knipoog

Ik zit er ook over te twijfelen of ik mijn instructrice mee laat rijden..
(ik laat ook niemand iets weten over wanneer ik weer op mag Duivel )

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:51

Gefeliciteerd met je theorie loveLucydan!

Twinklebel, wat balen zeg! Ach gut
Erg vervelend!

tanec_meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:06

lisanne1989 schreef:
Aan de ene kant is het wel makkelijk als je instructrice meegaat, dan weet je iig waarop je moet letten en kun je dat goed oefenen, maar aan de andere kant heb ik gehoord dat als je alleen gaat het lijkt alsof je meer zelfvertrouwen hebt Knipoog

Ik zit er ook over te twijfelen of ik mijn instructrice mee laat rijden..
(ik laat ook niemand iets weten over wanneer ik weer op mag Duivel )

Wendy is bij mij gewoon mee gereden, ik zei blijf maar hier. Maar ze zei de meeste leerlingen laten me meerijden, als ze dan zakken kunnen we dat beter nabespreken. En mijn examinator was een vrouw dus die hebben de hele tijd zitten kleppen over vanalles en nog wat Tong uitsteken

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:23

Ik meld me ook even in dit topic. Moet in Augustus afrijden, krijg alleen de datum nog te horen. Ook ik twijfel of ik mijn instructeur mee wil nemen. Kan het super met hem vinden maar zie aan zijn gezicht gelijk of ik iets fout doe ja of nee.

Ene kant heb ik dus dat ik hem mee wil hebben omdat ik dan waarschijnlijk rustiger ben en hij me als ik zak nog extra op mijn fouten kan wijzen.

Andere kant ben ik bang dat als ik iets stoms doe en ik zijn hoofd zie gelijk denk dat ik gezakt ben :S

moeilijk moeilijk.

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:29

lastig maar misschien als je aan zijn hoofd zie dat je iets fout doe dat je het dan nog snel ken herstellen voordat de examinator het door heeft....?

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:29

tanec_meisje schreef:
Wendy is bij mij gewoon mee gereden, ik zei blijf maar hier. Maar ze zei de meeste leerlingen laten me meerijden, als ze dan zakken kunnen we dat beter nabespreken. En mijn examinator was een vrouw dus die hebben de hele tijd zitten kleppen over vanalles en nog wat Tong uitsteken

Wendy is bij mij ook telkens meegeweest, maar ik vind niet echt dat ze het examen nabespreekt.. Ze zegt wel let hierop en daarop, maar de examinator verteldt je ook wat je verkeerd hebt gedaan Knipoog

Volgens mij heb ik jou afgelopen maandag opgehaald (om 15.00 uur bij het station in Geldrop)??

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:32

ikkemartina schreef:
lastig maar misschien als je aan zijn hoofd zie dat je iets fout doe dat je het dan nog snel ken herstellen voordat de examinator het door heeft....?

Dat is waar. Of ik wordt zenuwachtig van waarschijnlijk een stom klein foutje en ga er daardoor meer maken :S
Ga nog maar even overleggen met hem.