Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zera schreef:Maar het enige waar ik wel benieuwd na ben is, hoeveel bedrijven zullen de deuren wel niet moeten sluiten? De kroegen in kleine dorpen gaat het al niet zo goed mee(hier in de omgeving dan weet niet hoe het bij de rest zit), sommige moeten elke euro b.w.v. omdraaien om toch rond te kunnen komen. Hebben ze daar dan wel eens aan gedacht?
Qimm schreef:je snapt de diepgang van een verslaving duidelijk niet
RedPassion schreef:Qimm schreef:je snapt de diepgang van een verslaving duidelijk niet
Elke verslaving heeft die 'diepgang'. Het verschil is dat roken algemeen geaccepteerd wordt. Of beter; dat rokers verwachten dat het algemeen geaccepteerd wordt.
Chiqa schreef:slimmerik schreef:Tuurlijk kosten de niet rokers meer.
Nou dan had je dat even kunnen vermelden toch?
OCh en veel sterkte met de crematie, je zult er idd wel veel verdriet van hebben
zo kom je ook echt op me over. Of je speelt één groot toneelspel, dat kan natuurlijk ook.
Je komt iig niet om me over als iemand die rouwt om een overledenen, integendeel
maar toch sterkte.
Ik moet de eerste in mijn familie nog steeds wegbrengen aan de gevolgen van roken (roken als schoorstenen en zijn allemaal boven de 60) wat zou daar toch voor een verklaring voor zijn, gaat mn theorie
Qimm schreef:RedPassion schreef:Elke verslaving heeft die 'diepgang'. Het verschil is dat roken algemeen geaccepteerd wordt. Of beter; dat rokers verwachten dat het algemeen geaccepteerd wordt.
Dat bedoelde ik niet, je hebt wel gelijk, maar daar sloeg mijn opmerking niet op.
Orri vindt mensen die zich laten beletten om uit te gaan omdat er niet gerookt mag worden triest. Maar als je daadwerkelijk verslaafd bent dan hou je het nauwelijks uit om een avond niet te roken, helemaal als je zo´n gezelligheidsroker bent. Als je je verslaving niet kunt onderhouden wordt je vaak wat chagerijnig en is dús de lol van het uitgaan over.
Citaat:Het rookverbod in Engeland en Schotland, op 1 juli een jaar geleden, lijkt vrijwel meteen effect te hebben gehad. Het aantal patiënten dat met een hartaanval in een ziekenhuis werd opgenomen, is scherp gedaald. En sindsdien is de helft van alle rokers in Engeland minder gaan roken.
Chiqa schreef:Slimmerik zou je uit mn PB bokt willen verdwijnen?
Mijn moeder is overleden ja, en NIET door de gevolgen van het roken dat staat er compleet buiten
Als ik over haar ziekte of haar dood wil discussieren open ik zelf wel een topic of ga
naar het Antonie van Leeuwenhoekhuis waar ze over het algemeen meer over haar ziekte weten
dan jij Slimmerik. Ze hebben mij 16 jaar geleden prima geholpen.
Dus mijn verzoek; hou je insinuatie's alsjeblieft voor je.
Sorrie voor het off topic gaan maar dit is gewoon te grof voor woorden,
heb je altijd een prima gespekspartner gevonden maar je kan ook et ver gaan.
Sieltjuh schreef:@ katiavl: dat is een mooie daling zegBen benieuwd wat voor cijfers er volgend jaar hier in Nederland zijn.