Ik geloof daar niks van hoor, denk dat je huisgenoot of je moeder of buurvrouw het voor je doet hoor

Mag ik daar een filmpje van zien dat jij dat zelf doet?

En volgende week vraagt klaasje dat
en de week erop truusje
en de dag daarna...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Debo schreef:nou als je echt zo dom over dieren denkt kan je maar beter geen dieren hebben.....

runningkawa schreef:En jij moet ook elke dag bewijzen dat jij je veters kunt strikken?
Ik geloof daar niks van hoor, denk dat je huisgenoot of je moeder of buurvrouw het voor je doet hoor![]()
Mag ik daar een filmpje van zien dat jij dat zelf doet?

slimmerik schreef:Ik merk wel dat iedereen (de readers en hun maatjes) weer in de stress schiet met een klein bewijsje leveren....Zegt mij genoeg. En RK zoals ik al aangegeven had zou slechts één onafhankelijke openbare reading de "ongelovigen" onder ons een hoop wapens uit de hand nemen.

Maar dan niet constant lopen zeuren dat iedereen zich moet bewijzen aan hen. 

runningkawa schreef:idd debo, het wordt toch wel weer in het negatieve getrokken
Dan is het placebo dan is het dit en dat...het is toch nooit goed..dus waarom daar energie aan vergooien?
Waarom vind men dat zo normaal
De niet gelovers gooien hun kostbare tijd toch ook niet steeds weg, of wel?
Cayenne schreef:Met readen heb je ook niets "tastbaars" als bewijs, dus ik denk dat daar ook veelal het probleem zit.

runningkawa schreef:Beginnen te schelden lijkt me overigens niet nodig

Cayenne schreef:Met readen heb je ook niets "tastbaars" als bewijs, dus ik denk dat daar ook veelal het probleem zit.
runningkawa schreef:ja ze geven minder, maar geen...zeldzaam als je blijft melken...
En zo geeft een koe ook wel eens minder...goh wat dan?
Is ook niet altijd een verklaring voor
slimmerik schreef:runningkawa schreef:Beginnen te schelden lijkt me overigens niet nodig