Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geit

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:45

cooper schreef:
Wanneer je op stap gaat en je komt iemand tegen en je beland in bed, wanneer je op date gaat en je beland in bed [ dat is net hetzelfde als voorheen] en dat laatste als je elkaar al maanden kent, misschien. Maar voor de rest vind ik het gewoon echt tonen van weinig zelfrespect en dat zal misschien ook gewoon aan mij liggen. Maar als jullie seks hebben met zoveel verschillende mannen geloof me, venten worden daar niet geiler van. Ze knappen er eerder op af omdat je wel een afgelikte boterham lijkt.

Kijk zoals ik al zei, doe lekker wat je zelf wil. Maar in mijn ogen is het niet iets wat je hier zomaar trots op het forum kan komen verkondigen.

wie heb je horen zeggen dat het er zoveel verschillende zijn. je kunt ook 1 iemand hebben waar je geen relatie mee hebt maar waar je wel af en toe mee het bed in duikt

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:45

Het is gewoon waar je je zelf prettig bij voelt en ik zou me er neit prettig bij voelen.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:46

maar goed mensen, veel plezier nog in de discussie. ik ga mijn bedje opzoeken

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:46

geit schreef:
cooper schreef:
Wanneer je op stap gaat en je komt iemand tegen en je beland in bed, wanneer je op date gaat en je beland in bed [ dat is net hetzelfde als voorheen] en dat laatste als je elkaar al maanden kent, misschien. Maar voor de rest vind ik het gewoon echt tonen van weinig zelfrespect en dat zal misschien ook gewoon aan mij liggen. Maar als jullie seks hebben met zoveel verschillende mannen geloof me, venten worden daar niet geiler van. Ze knappen er eerder op af omdat je wel een afgelikte boterham lijkt.

Kijk zoals ik al zei, doe lekker wat je zelf wil. Maar in mijn ogen is het niet iets wat je hier zomaar trots op het forum kan komen verkondigen.

wie heb je horen zeggen dat het er zoveel verschillende zijn. je kunt ook 1 iemand hebben waar je geen relatie mee hebt maar waar je wel af en toe mee het bed in duikt

Precies daar had ik er ook 1 van, totdat ie iets flikte en nee het had niks met sex of een andere meid te maken

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:47

cooper schreef:

Situatie 1 en 2 zijn zeker niet hetzelfde. Situatie 1 ken je iemand een paar uurtjes en in situatie 2 kan het zijn dat je diegene al wel een beetje kent en om elkaar beter te leren kennen ga je op date.

Mag ik mezelf even wegstrepen uit het woordje 'jullie'? Ik heb geen sex met zóveel verschillende mannen. Ik ben 26 jaar, was bijna 18 toen ik voor het eerst sex had en kom nu echt bij laaaaaange na nog niet bij de 10 bedpartners. Dus dat valt mijn inziens héél erg mee.

En ik verkondig niks trots hoor, ik reageer alleen op uitspraken Lachen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:47

Het ligt er maar net aan hoe kieskeurig je zelf bent. Ik laat echt niet de 1e beste kerel aan me komen die er maar redelijk uit ziet, wie weet waar hij eerder aan heeft gezeten Tong uitsteken en dat is mijn persoonlijke gedachte, meiden die daar geen probleem mee hebben, naai maar raak, maar dan wordt er wel over je gekletst ja en het is maar net of je dat zelf vervelend vindt! Haha!

Ik vind sex alleen de moeite waard met iemand die ik helemaal geweldig vind, ik neem geen genoegen met minder Clown

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:48

slaap lekker Chan.... Dikke Kusje

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:48

katiavl schreef:
Als mensen het goedkoop vinden dat je van een fuif met iemand in bed vliegt, met een bezette persoon in bed vliegt, waarom mag dat niet Lachen ieder recht op eigen mening

Ik zeg nergens dat ze dat niet mogen vinden Maar ik mag er wel op reageren Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:50

Mayo schreef:
Relaxed schreef:
Precies! En op den duur weet je niet meer of een jongen op je afkomt omdat hij je écht leuk vind of omdat ie gehoord heeft dat je wel makkelijk te pakken bent...

Whaha! Volgens mij denken jullie echt dat degene die vrijer denken ieder weekend met een nieuwe gozer in bed liggen die ze sinds die avond kennen ofzo *LOL*

Vrijer denken is niks mis mee.. Maar er zijn gewoon grenzen.. Ik had een vriendin die ook erg vrij dacht, 4-5 kerels op 1 avond zoenen en met 1 of 2 ook meer dan zoenen was geen uitzondering bij haar. Nou iedereen wist wie zij was en ze stond dus ook niet bepaald goed bekend.. Iedereen kende haar als "die meid die het met iedereen doet" zo gaat het nu eenmaal.. Bij haar was het dus echt zo dat er jongens met haar aanpapten omdat ze echt wel wisten dat ze makkelijk te krijgen was... Ik heb het er ook vaak met haar over gehad, maar ze zag er geen kwaad in, maar vond het toch wel vervelend dat ze die stempel had.. Nou ja, dat deed ze toch een beetje zelf he.. Scheve mond
Ik bedoel, ik heb ook wel eens een ONS gehad en heb nu ook een scharrel waar het af en toe gezellig mee is zonder dat we een relatie hebben, maar ik had en heb wel voor mezelf altijd grenzen.. Ik heb geen zin in gezeik en deed en doe dat dus bewust.. Ja

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:51

Oké, je moet geen zoveel verschillende mannen geneukt hebben. Ook al had je er honderd gehad, ik zal er niet van wakker liggen, maar het gaat erom dat ik het gewoon niet kan begrijpen en dat het in feite dus een nutteloze discussie is omdat ik het nooit zal begrijpen Tong uitsteken

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:54

tja met mijn huidige vriend, we hadden elkaar een week daarvoor leren kennen.
hij ging opeens weg, ik dacht dat het kwam door een vriend van me ex (was niet zo.)

en ik had verwacht dat ik hem een tijd niet zo zien omdat hij niet zoveel in die kroeg kwam.
maar een week later was hij er, we zijn de hele avond bij elkaar geweest en veel gepraat.
we hebben nog een tijd buiten staan te praten en geen van beide wou eigenlijk weg, dus toen zijn we naar zijn huis gegaan en hebben we nog gezellig een biertje gedronken en veel gepraat.

en toen vroeg hij of ik wou blijven slapen, en ik was te moe om niet 5 kilometer naar huis te fietsen en we lagen netjes met ondergoed naast elkaar in bed totdat we elkaar recht in de ogen aankeken.

hij vertelde me ook eerlijk naar alles dat hij het niet zomaar met iemand deed en dat idee had ik ook en we zijn sins maart een jaar samen..

dus het kan wel goed gaan...
maar je hoeft niet altijd sex te hebben en daarna een relatie.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:56

Dan ben ik best braaf geloof ik, ik zoen niet zomaar (en al helemaal niet meerder op een avond of iedere keer een andere vent) en lig niet zomaar met iemand in bed en al helemaal niet op regelmatige basis met weer een andere vent *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 00:02

Eigenlijk zouden ze dat eens moeten onderzoeken.. Wat is normaal?? Het gemiddelde van nl meiden en nl jongens ofzow haha! Tong uitsteken

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 00:16

Mayo schreef:
Je kan ook iemand al geruime tijd kennen, gevoelens krijgen, dan de eerste echte date hebben en in bed belanden Knipoog

Er word hier volgens mij veelal gesuggereert dat je iemand niet kent, oppikt en sex hebt. Terwijl dat in de meeste gevallen die hier genoemd worden volgens mij niet het geval is. En zo wel, dan moeten ze dat toch zelf weten? Als zij dat willen en de andere partij wil dat ook, have fun!

thank you!! blij dat iemand het hier begrijpt wat ik dus bedoelde!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 00:26

Relaxed schreef:
Vrijer denken is niks mis mee.. Maar er zijn gewoon grenzen.. Ik had een vriendin die ook erg vrij dacht, 4-5 kerels op 1 avond zoenen en met 1 of 2 ook meer dan zoenen was geen uitzondering bij haar. Nou iedereen wist wie zij was en ze stond dus ook niet bepaald goed bekend.. Iedereen kende haar als "die meid die het met iedereen doet" zo gaat het nu eenmaal..

Ja jeetje mina, dit is me nogal een voorbeeld... Haha!

Kom op zeg, ik ben vrij ruimdenkend maar dit is wel het andere uiterste. Haha! Ik kan me verder goed vinden in de woorden van Mayo.

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 00:32

tja dit blijft altijd een discussie punt!

want als een vrouw met veel in bed heeft gelegen dan is het een slet of prutsmuts.
en een man komt er (lees VAAK) mee weg.

ik ben ook niet bepaald ontschuldig geweest en ik ben ook jong.
maar ik heb er geen spijt van want ik was er zelf bij toen het gebeurde, en ik heb er wel veel van geleerd en ik weet nou ook echt wat ik wil, in en buiten het bed!

edit: het is ook niet zo dat als in een relatie het sex gedeelte niet goed is dat ik ze de deur wijs!
maar ik ben nou wel zo dat ik gewoon tegen mijn partner zeg wat ik lekker vind en niet...

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 09:17

Seks om de seks is een gewoon een substituut voor geluk. Maar het is het niet, je voelt het misschien heel even maar daarna is het weg.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 09:43

SP: ik heb de ervaring dat het WEL kan Knipoog
Met me ex heb ik 9 jaar samen geweest 6 jaar getrouwd
We duikte meteen "bed" in zeg maar..

huwelijk is overigens kapot gelopen door wat anders....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 09:47

SuperPepeijn schreef:
Seks om de seks is een gewoon een substituut voor geluk. Maar het is het niet, je voelt het misschien heel even maar daarna is het weg.

Zelfde als chocolade eten Ja stofjes blijven maar even, de endorfines die erdoor vrij komen zijn niet van lange duur.
Maar je van iemand echt houd, om de persoon niet om de sex komen er zowiezo telkens stoffen vrij.

Het onderzoek dat sex 80 procent inhoud geloof ik echt niet, maar zoals er in de wetenschap altijd twee partijen zijn zal dat wel normaal zijn. Haha! De ene moment is het de ene theorie de andere is het weer de oude

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 10:01

Mayo schreef:
Situatie 1 en 2 zijn zeker niet hetzelfde. Situatie 1 ken je iemand een paar uurtjes en in situatie 2 kan het zijn dat je diegene al wel een beetje kent en om elkaar beter te leren kennen ga je op date.

Mag ik mezelf even wegstrepen uit het woordje 'jullie'? Ik heb geen sex met zóveel verschillende mannen. Ik ben 26 jaar, was bijna 18 toen ik voor het eerst sex had en kom nu echt bij laaaaaange na nog niet bij de 10 bedpartners. Dus dat valt mijn inziens héél erg mee.

En ik verkondig niks trots hoor, ik reageer alleen op uitspraken Lachen

Ik was bijna 19 en heb ook nog geen 2 handen vol Lachen. En hopelijk blijft dat zo Haha!.

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:30

Ik vind dat er hier veel mensen wel erg veroordelend zijn naar de mensen die geen problemen hebben met seks voor een keertje ed.

Natuurlijk heeft iedereen recht op een mening, maar om andere nou meteen voor goedkoop enz. uit te maken vind ik een beetje respectloos. Iedereen mag toch voor zich weten hoe hij/zij seks ziet en hoe hij/zij daar mee omgaat?

Ik zou zelf ook niet zo snel met iemand in bed duiken die ik nog maar net ken, maar als andere mensen dat wel willen moeten ze dat zelf weten Knipoog En om even ontopic te blijven: Ik had laatst een date met iemand die ik al 2 jaar ken, we weten al 4 maanden dat we elkaar leuk vinden, maar door omstandigheden (we waren/zijn wel allebei vrijgezel hoor Knipoog ) konden we nu pas wat afspreken.. Zou het dan nog goedkoop zijn als we die eerste date in bed beland waren? (wat niet gebeurd is overigens)

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:52

steeffie schreef:
Ik vind dat er hier veel mensen wel erg veroordelend zijn naar de mensen die geen problemen hebben met seks voor een keertje ed.

Natuurlijk heeft iedereen recht op een mening, maar om andere nou meteen voor goedkoop enz. uit te maken vind ik een beetje respectloos. Iedereen mag toch voor zich weten hoe hij/zij seks ziet en hoe hij/zij daar mee omgaat?

Ik zou zelf ook niet zo snel met iemand in bed duiken die ik nog maar net ken, maar als andere mensen dat wel willen moeten ze dat zelf weten Knipoog En om even ontopic te blijven: Ik had laatst een date met iemand die ik al 2 jaar ken, we weten al 4 maanden dat we elkaar leuk vinden, maar door omstandigheden (we waren/zijn wel allebei vrijgezel hoor Knipoog ) konden we nu pas wat afspreken.. Zou het dan nog goedkoop zijn als we die eerste date in bed beland waren? (wat niet gebeurd is overigens)

andersom nog harder lijkt het wel

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:55

Mayo schreef:

Ik wil mezelf ook graag wegstrepen Clown

Ben 18, bijna 19.. heb nog maar met 1 jongen sex gehad en dat is mijn huidige vriend. Zelfs zoenen heb ik niet gelijk gedaan toen ik hem leerde kennen Clown Sex na 2 maanden ofzo. Vlak voor mn 17e verjaardag Clown

Misschien handig om niet iedereen over 1 kam te scheren met 'jullie'.

Er zijn best mensen die iedere week/nacht een ander liggen te *pieeeeeeep*, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:57

Nou niet vanuit mij iig. Dat iemand dat wel of niet wil (sex op de eerste date) moet ie helemaal zelf weten. Ik ben er niet bij, dus heb er ook geen ruk mee te maken Haha!

En als ik er wel bij ben, dan is het mijn eigen date met iemand die ik al geruime tijd ken en áls het dan gebeurt denk ik eerder JOY!! ROFL Ik ga echt niet op date met het idee dat er sex moet komen, maar laatst gebeurde het wel en ik kon er alleen maar erg blij mee zijn, want het beviel (en bevalt nog steeds Knipoog) verdomd goed Haha!