sorayalover1 schreef:Ik heb de pony gekocht nouja nog niet. Is nog niet betaald en deze komt zondag.
Dit zei ze een uur geleden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sorayalover1 schreef:Ik heb de pony gekocht nouja nog niet. Is nog niet betaald en deze komt zondag.
Cayenne schreef:
@Slimmerik, eerder zijn Sorayalover1 nog dat die nieuwe pony zondag komt
Cayenne schreef:sorayalover1 schreef:Ik heb de pony gekocht nouja nog niet. Is nog niet betaald en deze komt zondag.
Dit zei ze een uur geleden.
slimmerik schreef:Cayenne schreef:
@Slimmerik, eerder zijn Sorayalover1 nog dat die nieuwe pony zondag komt
Zag ik al..... Volgens mij worden we besodemietert !! Ga even speuren waar die stal staat etc.
Cayenne schreef:Ik denk dat je die gegevens beter niet op Bokt kunt gooien, voordat dit topic zometeen op slot zit. Dat zou zonde zijn.
russel schreef:Och hemel ik heb helemaal geen tijd om al die pagina's door te lezen.
Maar ik snap dat Sorayalover1 getrapt is door haar nieuwe pony en net geopereerd is voor een gescheurde alvleesklier. Het dier weg moet, naar de slacht en dat het dier nu naar een bokker gaat ipv de slacht?
Wie zegt mij welke leugens er dan tussen zitten, ben niet nieuwsgierig, maar wil het wel weten. Is er dan geen ziekenhuis operatie of zo?
Kijk als mijn paard mij in mijn buik schopt en ik moet geopereerd worden, roept mijn man ook meteen, "naar de slacht met die knol, hier doen we geen hobbie voor". Tja dat soort reakties kun je natuurlijk verwachten als al bekend is dat het dier ongewenst gedrag vertoont.
slimmerik schreef:Mijn verleden??![]()
slimmerik schreef:Cayenne schreef:Ik denk dat je die gegevens beter niet op Bokt kunt gooien, voordat dit topic zometeen op slot zit. Dat zou zonde zijn.
Die gegevens gooi ik absoluut niet op bokt. Daar hoort zo iets ook niet thuis. Het is per slotte een openbaar forum!
russel schreef:Och hemel ik heb helemaal geen tijd om al die pagina's door te lezen.
Maar ik snap dat Sorayalover1 getrapt is door haar nieuwe pony en net geopereerd is voor een gescheurde alvleesklier. Het dier weg moet, naar de slacht en dat het dier nu naar een bokker gaat ipv de slacht?
Wie zegt mij welke leugens er dan tussen zitten, ben niet nieuwsgierig, maar wil het wel weten. Is er dan geen ziekenhuis operatie of zo?
Kijk als mijn paard mij in mijn buik schopt en ik moet geopereerd worden, roept mijn man ook meteen, "naar de slacht met die knol, hier doen we geen hobbie voor". Tja dat soort reakties kun je natuurlijk verwachten als al bekend is dat het dier ongewenst gedrag vertoont.
Cayenne schreef:russel schreef:Och hemel ik heb helemaal geen tijd om al die pagina's door te lezen.
Poeh, hoe lang wil je het hebben?
0maris0 schreef:Oke.. ik heb de gegevens gevonden van diegene waar ze nu dr nieuwe pony bij hebt ''gekocht''
Wat zullen we doen?? een adv op MP zodat de huidige eigenaar ook van dit forum bekent is?? vind ik eigenlijk wel terecht..