Ik vind een weekendje weg namelijk al heel wat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jellie schreef:marietje, ben je al aan t sparen voor je uitzet? Mss leuk om daar wat dingen voor te vragen.
BEn zelf op 29/8 jarig en wil graag spulletjes van Blond amsterdam hebben.. is iig wel leuk om aan iedereen te vragen want dat kan je zo duur maken als je zelf wilt..
elady schreef:Ik wil een niet blijvend kado geven aan mijn vriend, maar heb geen idee wat.
Etentje of dagje sauna doen we regelmatig, dus dat valt af. Ik wil iets speciaals geven.
Iemand een idee?
ChantalSmook schreef:Ik vind het moeten van een kadoo altijd zo jammer. je moet weer iets verzinnen, wat wil je nou ècht\? weet je het niet stel het even uit en wacht tot je iets leuks tegen komt
Mijn vriend zou mij echt blij maken met een dagje sauna, en voor 150 euro kun je het redelijk luxe doen( met 2)
sans6 schreef:Dat is idd een leuk idee!@ elady,
vergt wat vooruitwerk, maar wel erg leuk;
organiseer een soort "speurtocht" door een stad, waarbij je hem van locatie naar locatie stuurt (en zelf wandel je natuurlijk gezellig mee).
Bijvoorbeeld eerst naar de Jamin, waar je van te voren een zak met van die Hartjes hebt laten klaarleggen (en al betaald hebt), dan zit op die zak met snoep weer een kaartje waar hij dán heen moet, bijvoorbeeld naar de Bios waar al 2 kaartjes voor de film van die avond klaarliggen, samen met het volgende kaartje.
Het leukste is natuurlijk als je de kaartjes een beetje cryptisch maakt, en er nu en dan een aanwijzing bij komt, zodat hij niet helemaal doordraait
doerakje schreef:skydivingdan maar zien hoe lang hij het nog met je uit houd haha!
kun je niet zo'n vlucht boven nederland doen ofzo? ( heel fout denk nu ineens aan zo'n vliegtuig met banner.. haha
en dan BEDANKT DAT JE HET ZOLANG MET ME UITHOUDT! ?? is iniedergeval orgineel) je kunt je zelf natuurlijk ook in een stuwardessen pakje hijsen.. als je begrijpt wat ik bedoel..
sorry voor mn ietwat orginelen maar gekke ideen![]()
Njen schreef:Iemand een leuk kadootje voor mijn ex om zomaar te geven? Ik ben en blijf van hem houden, maar als hij voor een ander meisje kiest dan wil ik het contact verbreken(klinkt ego, maar heel verhaal) Gewoon een lief iets evt als een soort van aandenken....
Mistie schreef:Mijn vader is overmorgen jarig, en ik wil graag een leuk kadoo voor hem kopen! Hij wordt 48 of 49, weet ik niet precies![]()
Hij houdt ervan om zelf dingen in elkaar te maken/lassen/spijkeren/schroeven enz. en ook houdt ie van foto's maken.
Weten jullie een passend kadoo voor mijn paps?
Rosa_ schreef:HELP!
Mijn scharrelachtig iets is zaterdag jarig. Maar ik weet niet wat ik moet geven. Wil niet iets heel groots want dan word het zo tja.En wil ook niet iets kleins/standaards als geurtje, want dat is in mijn ogen gewoon te standaard.
Sassieja schreef:Njen schreef:Iemand een leuk kadootje voor mijn ex om zomaar te geven? Ik ben en blijf van hem houden, maar als hij voor een ander meisje kiest dan wil ik het contact verbreken(klinkt ego, maar heel verhaal) Gewoon een lief iets evt als een soort van aandenken....
Niets,een ex is niet voor niets een ex.