[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:59

hmm nee, is toch goed zat? of met ze alle een bos bloemne?
Ik vind een weekendje weg namelijk al heel wat Lachen !

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:51

Pff, ik ben 1 september jarig.
Normaal gesproken zeg ik tegen mn vriend dat hij maar een orrigineel kado moet kopen, wat hij bij me vind passen.

Vorig jaar heeft hij op het laatste moment nog even snel een ketting met oorbellen gekocht, hij wist echt niet wat hij me moest geven.

Dit jaar heeft hij gezegd dat ik moet zeggen wat ik wil hebben voor mn verjaardag. Hij weet het echt niet meer.
En hij is niet alleen...

Wat is nou een leuk iets om te vragen voor mn verjaardag.
Ik wordt 23, ga ruim 4 jaar met mijn vriend. Prijs indicatie: ongeveer 150 euro?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:09

marietje, ben je al aan t sparen voor je uitzet? Mss leuk om daar wat dingen voor te vragen.
BEn zelf op 29/8 jarig en wil graag spulletjes van Blond amsterdam hebben.. is iig wel leuk om aan iedereen te vragen want dat kan je zo duur maken als je zelf wilt..

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:52

Ik vind het moeten van een kadoo altijd zo jammer. je moet weer iets verzinnen, wat wil je nou ècht\? weet je het niet stel het even uit en wacht tot je iets leuks tegen komt Lachen
Mijn vriend zou mij echt blij maken met een dagje sauna, en voor 150 euro kun je het redelijk luxe doen Lachen ( met 2)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:52

Ik wil een niet blijvend kado geven aan mijn vriend, maar heb geen idee wat.

Etentje of dagje sauna doen we regelmatig, dus dat valt af. Ik wil iets speciaals geven.
Iemand een idee?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 18:03

Jellie schreef:
marietje, ben je al aan t sparen voor je uitzet? Mss leuk om daar wat dingen voor te vragen.
BEn zelf op 29/8 jarig en wil graag spulletjes van Blond amsterdam hebben.. is iig wel leuk om aan iedereen te vragen want dat kan je zo duur maken als je zelf wilt..

Mijn probleem is dat ongeveer mijn hele uitzet al klaar staat, terwijl wij nog minimaal 3 jaar (zolang moet mijn vriend nog studeren) bij zijn ouders blijven wonen. Electrische aparatuur heb ik ook al veel van, maar stofzuiger enzo nemen te veel ruimte in beslag om nog een paar jaar te bewaren. Daarbij vind ik het ook best wel zonde van de garantie.
Potten, pannen, bestek, springvormen, staafmixer, waterkoker, blender, sapcentrifuge en voor een fortuin aan tupperware en dat soort dingen heb ik al. Erg lastig dus!
Vanaf mijn 17/18e krijg ik namelijk al dingen voor mn uitzet.... omdat ik stomweg niks beters weet te vragen.

Parfum heb ik ook nog veel (te veel) staan, staan nog 3 dichte verpakkingen. Ik open pas een nieuwe als er 1 oude op is (er staan nu 6 flesjes "open"). Horloge heb ik net gekregen, heeft vriendlief meegenomen uit thailand.
Ketting met bijpassende oorbellen heb ik vorig jaar voor mn verjaardag gekregen.
Gewoon zo moeilijk om dingen te bedenken. Ik heb alles al, en ben tevreden zo...
Het enige dat ik heb kunnen bedenken is een juwelen/sieraden doos ding om alles netjes in te kunnen doen...

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:36

elady schreef:
Ik wil een niet blijvend kado geven aan mijn vriend, maar heb geen idee wat.

Etentje of dagje sauna doen we regelmatig, dus dat valt af. Ik wil iets speciaals geven.
Iemand een idee?

iemand?

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:44

@ elady,

vergt wat vooruitwerk, maar wel erg leuk;

organiseer een soort "speurtocht" door een stad, waarbij je hem van locatie naar locatie stuurt (en zelf wandel je natuurlijk gezellig mee).
Bijvoorbeeld eerst naar de Jamin, waar je van te voren een zak met van die Hartjes hebt laten klaarleggen (en al betaald hebt), dan zit op die zak met snoep weer een kaartje waar hij dán heen moet, bijvoorbeeld naar de Bios waar al 2 kaartjes voor de film van die avond klaarliggen, samen met het volgende kaartje.

Het leukste is natuurlijk als je de kaartjes een beetje cryptisch maakt, en er nu en dan een aanwijzing bij komt, zodat hij niet helemaal doordraait Lachen

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 15:20

ChantalSmook schreef:
Ik vind het moeten van een kadoo altijd zo jammer. je moet weer iets verzinnen, wat wil je nou ècht\? weet je het niet stel het even uit en wacht tot je iets leuks tegen komt Lachen
Mijn vriend zou mij echt blij maken met een dagje sauna, en voor 150 euro kun je het redelijk luxe doen Lachen ( met 2)

Inderdaad, dagje Zwaluwhoeve vind ik echt heeeeeerlijk, en leuk om te krijgen!
Tja, of een weekendje weg? Samen van je vriend, en mensen die het ook niet weten?
Daar heb je meer aan dan dingen die je niet gebruikt.

Iemand een idee voor mijn vriend?
Is gek van vliegtuigen, modeldingen, sportieve dingen doen, beesten.
Ik wil hem wat geven omdat hij het al zolang met me uithoudt. Clown

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:04

skydiving Tong uitsteken dan maar zien hoe lang hij het nog met je uit houd haha!
kun je niet zo'n vlucht boven nederland doen ofzo? ( heel fout denk nu ineens aan zo'n vliegtuig met banner.. haha
en dan BEDANKT DAT JE HET ZOLANG MET ME UITHOUDT! ?? is iniedergeval orgineel Tong uitsteken ) je kunt je zelf natuurlijk ook in een stuwardessen pakje hijsen.. als je begrijpt wat ik bedoel..
sorry voor mn ietwat orginelen maar gekke ideen Clown Duivel

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:15

sans6 schreef:
@ elady,

vergt wat vooruitwerk, maar wel erg leuk;

organiseer een soort "speurtocht" door een stad, waarbij je hem van locatie naar locatie stuurt (en zelf wandel je natuurlijk gezellig mee).
Bijvoorbeeld eerst naar de Jamin, waar je van te voren een zak met van die Hartjes hebt laten klaarleggen (en al betaald hebt), dan zit op die zak met snoep weer een kaartje waar hij dán heen moet, bijvoorbeeld naar de Bios waar al 2 kaartjes voor de film van die avond klaarliggen, samen met het volgende kaartje.

Het leukste is natuurlijk als je de kaartjes een beetje cryptisch maakt, en er nu en dan een aanwijzing bij komt, zodat hij niet helemaal doordraait Lachen
Dat is idd een leuk idee!
Hij is over 2 weken terug van vakantie, dus tijd zat om iets voor te bereiden Knipoog

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:23

doerakje schreef:
skydiving Tong uitsteken dan maar zien hoe lang hij het nog met je uit houd haha!
kun je niet zo'n vlucht boven nederland doen ofzo? ( heel fout denk nu ineens aan zo'n vliegtuig met banner.. haha
en dan BEDANKT DAT JE HET ZOLANG MET ME UITHOUDT! ?? is iniedergeval orgineel Tong uitsteken ) je kunt je zelf natuurlijk ook in een stuwardessen pakje hijsen.. als je begrijpt wat ik bedoel..
sorry voor mn ietwat orginelen maar gekke ideen Clown Duivel

Whaha ja die is goed, ik denk wel dat het meteen over is dan, of niet? Vork

Je kan op vliegveld Lelystad wel met zo'n zweefvliegtuigje vliegen, maar dat heeft hij al eens gedaan, dus dat is niet echt origineel!
Skydiving....wat zulke dingen aangaat is het een watje volgens mij...Wel leuk om te kijken hoever ik hem kan krijgen of hij iets doet of niet! Tong uitsteken

Stewardessenpakje.....jeetje, moet ik mijn collectie even doorspitten, denk niet dat het erbij zit. Tong uitsteken

Jongens zijn lastig. Koe

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 15:15

Iemand een leuk kadootje voor mijn ex om zomaar te geven? Ik ben en blijf van hem houden, maar als hij voor een ander meisje kiest dan wil ik het contact verbreken(klinkt ego, maar heel verhaal) Gewoon een lief iets evt als een soort van aandenken....

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:20

hmm jeetje wat geef je aan je ex??? een cd met jullie nummer er op zoiets? of is het de bedoeling dat het anders aan je doet denken.

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:40

Njen: Misschien een foto van jullie samen in een mooi foto lijstje ?

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:51

Njen schreef:
Iemand een leuk kadootje voor mijn ex om zomaar te geven? Ik ben en blijf van hem houden, maar als hij voor een ander meisje kiest dan wil ik het contact verbreken(klinkt ego, maar heel verhaal) Gewoon een lief iets evt als een soort van aandenken....

Niets,een ex is niet voor niets een ex. Lachen

Mistie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:26

Mijn vader is overmorgen jarig, en ik wil graag een leuk kadoo voor hem kopen! Hij wordt 48 of 49, weet ik niet precies Clown Nagelbijten / Gniffelen

Hij houdt ervan om zelf dingen in elkaar te maken/lassen/spijkeren/schroeven enz. en ook houdt ie van foto's maken. Lachen

Weten jullie een passend kadoo voor mijn paps?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:39

HELP!
Mijn scharrelachtig iets is zaterdag jarig. Maar ik weet niet wat ik moet geven. Wil niet iets heel groots want dan word het zo tja. Clown En wil ook niet iets kleins/standaards als geurtje, want dat is in mijn ogen gewoon te standaard.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:41

Mistie schreef:
Mijn vader is overmorgen jarig, en ik wil graag een leuk kadoo voor hem kopen! Hij wordt 48 of 49, weet ik niet precies Clown Nagelbijten / Gniffelen

Hij houdt ervan om zelf dingen in elkaar te maken/lassen/spijkeren/schroeven enz. en ook houdt ie van foto's maken. Lachen

Weten jullie een passend kadoo voor mijn paps?

Misschien nieuw gereedschap dan? Kist met wat spulletjes?

Rosa_ schreef:
HELP!
Mijn scharrelachtig iets is zaterdag jarig. Maar ik weet niet wat ik moet geven. Wil niet iets heel groots want dan word het zo tja. Clown En wil ook niet iets kleins/standaards als geurtje, want dat is in mijn ogen gewoon te standaard.

Kettinkje/ armbandje? Samen naar de film?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:46

Film is idd wel leuk idee, máár dat word wel lastig, aangezien hij 5 dagen in Almere zit voor z'n stage (lio'er) en hij die andere 2 dagen in Groningen zit, dus dat word dan wel weer erg plannen voordat het een x kan, aangezien ik in het weekend vaak met wedstrijden zit..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:22

Iemand leuke cadeausuggesties voor een 12-jarig meisje?
Ben zelf allang die leeftijd voorbij en heb geen idee wat tegenwoordig hip en leuk en in is om te krijgen Haha!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:24

Misschien iets van make-up, lekker luchtje? Heb echt geen flauw idee wat 12 jarige tegenwoordig krijgen&leuk vinden!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:29

Hahaha idd. Ik dus ook niet Tong uitsteken (ga me schamen, want heb twee jaar met die leeftijd opgetrokken als coach zijnde Tong uitsteken naja, leeftijd van 10-11 jaar )

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:50

Mijn vriend is 5 september jarig, volgende week dus!
Hij wordt dan 29, heeft er iemand tips?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:56

Sassieja schreef:
Njen schreef:

Niets,een ex is niet voor niets een ex. Lachen

Het is inmiddels mijn vriend weer en daar hoopte ik dus eigenlijk ook op Lachen En het gaat gewoon goed tussen ons nu.