Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:OemmiejO schreef:Bij mij is net wel een stukje van het dak afgewaaid.(weet niet hoe dat heet)
Dakpan?
niceirisje15 schreef:Bij ons nog alleen een tak van de dennenboom in onze achtertuin erafgewaaid gelukkig!
En de schutting staat aardig te wankelen..
Wat me alleen niet lekker zit is dat m'n vriend nu in Den Helder is (met een bus vol met collega's) en dat ze dus als het goed is strakjes terug gaan rijden naar Breda met de bus(touringcar) ...![]()
wat denken jullie daarvan?
Jasper schreef:Ons tuinhuis is een uur geleden weggewaaid. We zagen het gaan, in een kwart seconde finaal uit elkaar. Toch maar naar buiten, alles lag in de bak. Helemaal zeiknat geworden maar de ergste troep is nu weg. De brandweer blijft maar heen en weer rijden. Onheilspellend, iedere keer die sirenes!
OemmiejO schreef:
Haha nee, zo blond ben ik ook weer niet.
Zo'n ijzeren ding dat aan de zijkant van het dak zit.
Jasper schreef:Ons tuinhuis is een uur geleden weggewaaid. We zagen het gaan, in een kwart seconde finaal uit elkaar. Toch maar naar buiten, alles lag in de bak. Helemaal zeiknat geworden maar de ergste troep is nu weg. De brandweer blijft maar heen en weer rijden. Onheilspellend, iedere keer die sirenes!
patsur schreef:OemmiejO schreef:
Haha nee, zo blond ben ik ook weer niet.
Zo'n ijzeren ding dat aan de zijkant van het dak zit.
dakgoot?
Faelivrin schreef:Jasper schreef:Ons tuinhuis is een uur geleden weggewaaid. We zagen het gaan, in een kwart seconde finaal uit elkaar. Toch maar naar buiten, alles lag in de bak. Helemaal zeiknat geworden maar de ergste troep is nu weg. De brandweer blijft maar heen en weer rijden. Onheilspellend, iedere keer die sirenes!
Een héél tuinhuisje?
Fairytail schreef:het weer is echt erg:P
bij ons is school afgesloten(de bieb om 3 uur school bijna nu denk ik)
cs ede-wageningen ligt plat(daar moet ik heen:P)
belde net mijn moeder en toen ging er een boom naar beneden in de tuin ze is nu kijken of er echte schade is
er rijd politie bij mijn ouders in de wijk met een grote truck die bomen ophaalt enzo
en hier waait het echt keihard
heb gehoord dat er een geluidswal is weggewaaid en een snelweg overspoeld en inderdaad treinen liggen plat
iemand idee hoe het vanavond en morgen word?
succes iedereen!pas goed opjullie zelf;)