Zo, ik zal maar weer even iets van me laten horen 
Afgelopen donderdag was ik weer een hele dag in het ziekenhuis, een lange dag.. 's morgens begonnen met een punctie, waar ik normaal geen last van heb, maar dit keer kon ik érg moeilijk wakker worden uit mijn narcose en ik heb ook aardig wat napijn gehad. Gelukkig zijn er goede pijnstillers
toen ik eenmaal weer een beetje wakker was kreeg ik mijn chemo en daarna waren mijn bloeduitslagen van die ochtend er ook.. mijn HB bleek weer te laag dus ik moest nog een aantal uur blijven voor een bloedtransfusie. 'S avonds waren we weer thuis en tjee, ik was kapot! maar gelukkig wel lekker in mijn eigen bed kunnen slapen. Vrijdag, zaterdag en zondag moest ik weer 'gewoon' heen&weer naar het ziekenhuis voor shotjes. Ik ben er dit keer gelukkig niet echt ziek van geweest qua misselijkheid, waarschijnlijk omdat ik nu van de dokters preventieve medicijnen daartegen heb gekregen 
Gisteren ben ik weer naar mijn pony geweest. Ik had daar afgesproken met Kim, en zij gaat me nu twee dagen in de week helpen met Perdy. Naast mijn nichtje die Perdy 3 dagen doet komt het al een heel eind zo
Kim ken ik via bokt, K_im hier, en via deze weg wil ik haar dus ook nog even extra bedanken voor haar hulp
Vandaag had/heb ik heerlijk een vrije dag.. even lekker niks! vanmorgen uitgeslapen, toen ontbeten, toen opnieuw geslapen en toen toch maar onder de douche gestapt
morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor een kuur, cyclofosfamide oid, 'die ene' die ik 4 weken geleden ook al kreeg; die een aanslag kan zijn op je blaas. Dus opnieuw lang naspoelen en dus een nachtje blijven.
Waar we dachten dat ik woensdag mijn beenmergpunctie zou krijgen bleek dat niet zo te zijn! het protocol is anders dan we hier thuis dachten, na de cyclo morgen heb ik twee weken 'vakantie' om even helemaal bij te komen. Dat schijnt nodig te zijn voor het volgende blok (4x 5 dagen opname), dat dus wel zwaar zal zijn. Maar daar ga ik nog niet aan denken, eerst even twee weekjes niets!
ik moet natuurlijk wel tussendoor heen om mijn bloed te laten testen enzovoorts, maar verder níets !! 
@ Marigold : Kaartjes mogen nogsteeds naar het adres dat op pagina 1 staat !
@ nienke07 : Ik betwijfel of we het over dezelfde hebben
de dokter waar ik het over had is namelijk geen oncoloog, hij is 'slechts' kinderarts

@ Swiffer : Eeyore is geloof ik veilig gearriveerd
bedankt !
Iedereen weer heel erg bedankt voor de kaartjes die weer gezellig in het ziekenhuis op mij lagen te wachten toen ik daar afgelopen donderdag kwam, en voor alle lieve berichtjes hier die me toch iedere keer weer net wat vrolijker maken! 
En oja, met de cavia is het goed gegaan ! dus als het meezit (we gaan er nog even goed over nadenken
) heb ik er hier binnenkort een huisdiertje bij! 
Liefs,
Yellowfish