Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk gaat dat goed en kun je daarna zelf 2 cavia's aanschaffen.

toen ik eenmaal weer een beetje wakker was kreeg ik mijn chemo en daarna waren mijn bloeduitslagen van die ochtend er ook.. mijn HB bleek weer te laag dus ik moest nog een aantal uur blijven voor een bloedtransfusie. 'S avonds waren we weer thuis en tjee, ik was kapot! maar gelukkig wel lekker in mijn eigen bed kunnen slapen. Vrijdag, zaterdag en zondag moest ik weer 'gewoon' heen&weer naar het ziekenhuis voor shotjes. Ik ben er dit keer gelukkig niet echt ziek van geweest qua misselijkheid, waarschijnlijk omdat ik nu van de dokters preventieve medicijnen daartegen heb gekregen 
Kim ken ik via bokt, K_im hier, en via deze weg wil ik haar dus ook nog even extra bedanken voor haar hulp
morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor een kuur, cyclofosfamide oid, 'die ene' die ik 4 weken geleden ook al kreeg; die een aanslag kan zijn op je blaas. Dus opnieuw lang naspoelen en dus een nachtje blijven.
ik moet natuurlijk wel tussendoor heen om mijn bloed te laten testen enzovoorts, maar verder níets !! 
de dokter waar ik het over had is namelijk geen oncoloog, hij is 'slechts' kinderarts

bedankt !
) heb ik er hier binnenkort een huisdiertje bij! 

Moet je dan ook veel voor school bezig of staat dat op een laag pitje?

, waar we laatst waren, deed onderzoek en was volgens mij oncoloog.. maar wie weet ook wel niet hoor...
Ik weet trouwens ook al niet meer hoe hij heet.. dus we zullen er wel nooit achter komen!
!
.
wel een erg raar idee hoor, nu zo twee weken helemaal niets! sinds het 14 december geconstateerd is heb ik continu medicatie tégen de leukemie gekregen, en nu krijg ik ineens twee weken níets meer, ook geen chemo in tabletvorm. Tijd om even te herstellen dus, maar tegelijkertijd gaat door je hoofd 'maar wat als ik ziek wordt van de leukemie nu ik geen medicatie krijg?'
nouja, maar niet teveel aan denken.
jullie weten wel hoe je iemand op kunt vrolijken!