Theo van Gogh doodgestoken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:58

Ik heb nooit problemen gehad met jongeren die hangen,niet bij mij in de wijk en ook niet beroepsmatig als ik langs een groep ga...........zoals ik al eerder hier neerzette...ANGST IS EEN SLECHTE RAADGEVER

Ronnoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:58

Nathalie1981 schreef:
Dan ben jij imo net zo erg als de persoon die mensen om hun mening vermoorden.

Was figuurlijk bedoeld, als in: die mensen kunnen we missen als kiespijn Scheve mond

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:59

jeanie schreef:
Ik heb nooit problemen gehad met jongeren die hangen,niet bij mij in de wijk en ook niet beroepsmatig als ik langs een groep ga...........zoals ik al eerder hier neerzette...ANGST IS EEN SLECHTE RAADGEVER

Mee eens.

Als ik bang moet zijn voor hangjeugd kan ik beter mijn baan opgeven en thuis gaan zitten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:00

Touwtje nodig Knipoog Haha!

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:00

Ronnoz schreef:
Was figuurlijk bedoeld, als in: die mensen kunnen we missen als kiespijn Scheve mond

Toen ik beter las zag ik het, ik was te snel met mijn conclusie Haha!
Sorry

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:01

Anoeska schreef:
Bedoelde eigenlijk dat er 1 moordenaar was in dit geval, ik snap ook wel dat er meerdere buitelanders zijn die foute dingen doen. Maar toch vind ik het nog steeds te ver gaan om alle buitenlanders dan maar over een kam te scheren, en het te hebben over dé buitenlanders.

zet ik er voortaan 75% van de buitenlanders bij.. of hoe je ze ook wilt noemen dan

Wat denk j als je als klein meisje van 5 meerdere malen bang wordt gemaakt door zon groepje.. een paar meter van je huis.. dat j j op een gegeven moment niet eens veilig voelt op de stoep voor je deur??? Denk je dat er dan uit mij nog maar 1 positief woord over hun komt???

spokie79

Sammie schreef:
Allemaal leuk en aardig om zo te reageren, maar doe er GVD zelf wat aan!

Typisch Nederlands, lekker kritiek uiten en om de hoogste boom roepen, maar wel ff wachten totdat iemand anders die boom ook gaat omhakken.

Als je wilt dat er iets veranderd, die er zelf IETS aan!

Ik doe er zelf ook iets aan. Ik schiet GVD geen mensen neer hoor. Maar als ik in de bioscoop zit en er ontstaat een rel ben ik wel bang dat zo.n een of andere idioot een pistool trekt. Ik weet ook wel dat niet iedereen zo is, maar ik voor dit soort dingen ben ik heel gevoelig. En ik weet ook wel dat ik het niet op alles moet betrekken maar als ik mij niet geod voel komt dat vaak toch. En als ik wakker word en ik zie dit op TV, wordt ik bang. Waar gaat het naartoe met de maatschappij. Hoe ziet het er over 10 jaar uit in Nederland, de wereld. Het is je vast ook wel opgevallen dat de laatste tijd meer van zulk soort dingen gebeuren. En aangezien ik een gevoelig mens ben die snel angstig is wordt ik daar angstig van. Maar bovenal ben ik nu boos om wat er gebeurt is. En ik had het misschien wat anders moeten formuleren.

Tancreda4

Te erg voor woorden... Die zijn er gewoon niet voor...

Waar gaat het heen? Wat is de toekomst...

ik ben bang dat deze gebeurtenis behoorlijk wat los heeft gemaakt. Mede door de film die hij heeft gemaakt, en dat het een buitenlander is geweest die hem heeft vermoord...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:04

Jeetje niet te geloven toch... het zou toch geen standaard worden? Iedereen die een mening heeft en die durft te uiten even platschieten? Echt te idioot voor woorden..

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:05

Tancreda4 schreef:
Te erg voor woorden... Die zijn er gewoon niet voor...

Waar gaat het heen? Wat is de toekomst...

ik ben bang dat deze gebeurtenis behoorlijk wat los heeft gemaakt. Mede door de film die hij heeft gemaakt, en dat het een buitenlander is geweest die hem heeft vermoord...

Daar ben ik ook bang voor.. ik weet het eigenlijk wel zeker, was het nou maar een nederlander geweest...

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:05

Malibu schreef:
Maar ik denk dat Balkenende hier niets aan durft te doen, die man vreest al voor zijn leven door een infectie aan z'n voet

Hij aanvankelijk niet zozeer, maar de artsen die hem behandelden wel. Dacht jij serieus dat zo`n infectie niet dodelijk kan zijn dan? Of dat dit iets te maken heeft met terreurbestrijding?

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:10

Ik zag het net op teletekst.
Echt supererg, je kan geen eens je mening meer uiten hier in Nederland
Hopelijk kreegt de dader een lange celstraf, ik zal maar niet zeggen wat ik van moslims denk, anders krijg ik dalijk ook nog een kogel door mn kop

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:10

Er zijn nu allemaal rechercheurs daar in de buurt (van de moord) de mensen aan het ondervragen. Ze zijn bang voor rellen namelijk.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:11

skipperfan schreef:
Ik zag het net op teletekst.
Echt supererg, je kan geen eens je mening meer uiten hier in Nederland
Hopelijk kreegt de dader een lange celstraf, ik zal maar niet zeggen wat ik van moslims denk, anders krijg ik dalijk ook nog een kogel door mn kop

Een lange celstraf in Nederland ?
Ze hadden hem echt beter een kogel door z'n kop kunnen schieten ipv door z'n been !

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:11

Tulandro schreef:
Daar ben ik ook bang voor.. ik weet het eigenlijk wel zeker, was het nou maar een nederlander geweest...

Idd...

Maar het bevestigd weer mijn 'eeuwige vooroordelen'... Ik wil ze niet hebben, maar ze zijn me zo'n beeje opgelegd. En nu WEER een bevestiging...

Was het maar een nederlander geweest... Dan zou ik een stuk minder angist zijn voor de dingen die gaan komen...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:13

kojack schreef:
Een lange celstraf in Nederland ?
Ze hadden hem echt beter een kogel door z'n kop kunnen schieten ipv door z'n been !

Idd, daar ga ik ook in mee!
Want hier in de cel zitten lijkt me nog zo erg niet...

Van mijn mocht hij ook wel door de kop zijn geschoten... Dat was ook mijn eerste reactie toen mij pa begon over het vuurgevecht tussen de agenten en de dader... "Ze hebben hem toch wel door de kop geschoten niet?!!?!?"

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:13

Tancreda4 schreef:

Maar het bevestigd weer mijn 'eeuwige vooroordelen'... Ik wil ze niet hebben, maar ze zijn me zo'n beeje opgelegd. En nu WEER een bevestiging...

zo zeg j t precies goed...

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:14

Denk je dat je een persoon er mee straft als je hem een kogel door zijn hoofd jaagt.
Ik denk dat deze persoon straks als hij vrij komt genoeg gestraft zal worden.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:14

Geert Wilders was net op tv, hij heeft toch ook altijd wel een uitgesproken mening over 'die' mensen.
Zal hij de volgende zijn ?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:15

kojack schreef:
Geert Wilders was net op tv, hij heeft toch ook altijd wel een uitgesproken mening over 'die' mensen.
Zal hij de volgende zijn ?

Tja, wie weet...

Je bent niet veilig meer als je je mening geeft...

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:16

Tancreda4 schreef:
Tja, wie weet...

Je bent niet veilig meer als je je mening geeft...

Das toch te triest voor woorden ?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:16

kojack schreef:
Das toch te triest voor woorden ?

Dat is het idd.

Je kunt nergens meer wat van zeggen, je kunt nergens meer naar kijken, je kunt nergens meer je mening over geven... Te ziek

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:19

Citaat:
Hij aanvankelijk niet zozeer, maar de artsen die hem behandelden wel. Dacht jij serieus dat zo`n infectie niet dodelijk kan zijn dan? Of dat dit iets te maken heeft met terreurbestrijding?

Ik zeg niet dat een infectie niet dodelijk kan zijn... maar hij heeft wel gezegd gevreesd te hebben voor zijn leven.
Als hij bang is voor de dood ten gevolg van een infectie, zal hij waarschijnlijk in deze situatie niet zeggen/doen wat hij eigenlijk wil, gewoon vanwege het feit dat hij dan misschien de volgende is...

Het was meer bedoeld met de andere stelling die eerder genoemd was
Citaat:
ANGST IS EEN SLECHTE RAADGEVER!

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:19

Bloos!

poeh eej.. ik zie het net pas staan.. ik dacht dat het meer zo'n grap is.. Bloos!

maar niet dus..

Het slaat echt nergens opp.. ik vind dat ze nu eens maatregelen moeten nemen hier tegen!!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:20

Ashleytjee schreef:
Het slaat echt nergens opp.. ik vind dat ze nu eens maatregelen moeten nemen hier tegen!!

Maar wat...