Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jeanie schreef:Ik heb nooit problemen gehad met jongeren die hangen,niet bij mij in de wijk en ook niet beroepsmatig als ik langs een groep ga...........zoals ik al eerder hier neerzette...ANGST IS EEN SLECHTE RAADGEVER
Anoeska schreef:Bedoelde eigenlijk dat er 1 moordenaar was in dit geval, ik snap ook wel dat er meerdere buitelanders zijn die foute dingen doen. Maar toch vind ik het nog steeds te ver gaan om alle buitenlanders dan maar over een kam te scheren, en het te hebben over dé buitenlanders.
Sammie schreef:Allemaal leuk en aardig om zo te reageren, maar doe er GVD zelf wat aan!
Typisch Nederlands, lekker kritiek uiten en om de hoogste boom roepen, maar wel ff wachten totdat iemand anders die boom ook gaat omhakken.
Als je wilt dat er iets veranderd, die er zelf IETS aan!
Tancreda4 schreef:Te erg voor woorden... Die zijn er gewoon niet voor...
Waar gaat het heen? Wat is de toekomst...
ik ben bang dat deze gebeurtenis behoorlijk wat los heeft gemaakt. Mede door de film die hij heeft gemaakt, en dat het een buitenlander is geweest die hem heeft vermoord...
Malibu schreef:Maar ik denk dat Balkenende hier niets aan durft te doen, die man vreest al voor zijn leven door een infectie aan z'n voet
skipperfan schreef:Ik zag het net op teletekst.
Echt supererg, je kan geen eens je mening meer uiten hier in Nederland
Hopelijk kreegt de dader een lange celstraf, ik zal maar niet zeggen wat ik van moslims denk, anders krijg ik dalijk ook nog een kogel door mn kop
Tulandro schreef:Daar ben ik ook bang voor.. ik weet het eigenlijk wel zeker, was het nou maar een nederlander geweest...
kojack schreef:Een lange celstraf in Nederland ?
Ze hadden hem echt beter een kogel door z'n kop kunnen schieten ipv door z'n been !
Citaat:Hij aanvankelijk niet zozeer, maar de artsen die hem behandelden wel. Dacht jij serieus dat zo`n infectie niet dodelijk kan zijn dan? Of dat dit iets te maken heeft met terreurbestrijding?
Citaat:ANGST IS EEN SLECHTE RAADGEVER!