Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloemetje75 schreef:Geknuffeld met de pup van een vriendin.
Met jongste zoon naar het tuincentrum in Genk geweest. Hij rijdt ondertussen zo goed dat ik zijn rij-examen met vertrouwen tegemoet zie. Zit ontspannen achter het stuur en ook het gedoe bij tuincentrum met drukte, honden, kindjes op steps etc doet hij ontspannen.
SpikkelFire schreef:[ Afbeelding ]
Alja schreef:Bloemetje75 schreef:Geknuffeld met de pup van een vriendin.
Met jongste zoon naar het tuincentrum in Genk geweest. Hij rijdt ondertussen zo goed dat ik zijn rij-examen met vertrouwen tegemoet zie. Zit ontspannen achter het stuur en ook het gedoe bij tuincentrum met drukte, honden, kindjes op steps etc doet hij ontspannen.
Mag hij rijden zonder rijbewijs dan?
Alja schreef:Bloemetje75 schreef:Geknuffeld met de pup van een vriendin.
Mag hij rijden zonder rijbewijs dan?

Alja schreef:Lieser schreef:
Ja, met een begeleider ernaast (mag zowel in België als in Nederland).
Is dat zo?
Ik dacht juist dat je altijd een rijbewijs moet halen maar als je 17 bent en je hebt het rijbewijs dat je dan met begeleiding rijd
fjordjes schreef:Zijn er meer bokkers die een meteoriet hebben gezien vanavond tussen 18.50 en 18.55? Ik dacht echt wat zie ik nou weer. Waren onderweg met de auto naar huis. Zag m in de lucht bij de a27 tussen Utrecht en Houten
fjordjes schreef:Zijn er meer bokkers die een meteoriet hebben gezien vanavond tussen 18.50 en 18.55? Ik dacht echt wat zie ik nou weer. Waren onderweg met de auto naar huis. Zag m in de lucht bij de a27 tussen Utrecht en Houten