Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Neonlight schreef:Leuk, een springhaf.![]()
Cheytjuh, spannende tijd voor de jonkies! Eerste keer dat jullie dit traject in gaan?
Hahahatsjoe, vanwaar eigenlijk de vrouwenhoofden?
En ik heb slecht nieuws voor iedereen, Pasen kan niet doorgaan. Ik heb vanmorgen de paashaas dood gereden.
. Ik kan daar nooit zo goed tegen, heb de boel bij elkaar gebruld toen ik een vogeltje in m'n gril had. Waarom die vrouwenhoofden, geen idee eigenlijk. Het begon met een meisje met een hoofddoek, mooi gekleurd. En dan heb je vaasjes met vrouwenhoofden, bloempotten met vrouwenhoofden... In de loop der jaren is het een verzameling geworden waar ik heel erg van geniet.Galja schreef:Ah nee Neon![]()
Echt mijn grootste angst als ik ‘s avonds naar m’n paarden rij, er zitten zoveel hazen en konijnen langs die dijk…
Hatsjoe: geweldig al die spulletjes![]()
Ik hou van oud
Fijn dat Bobbie begint te wennen Saul!
en kan daar echt onwijs van genieten. Klok uit 1899 van mijn oma, marine uniforms uit 1953 van mijn oom (op de slaapkamer). Elvis op mijn slaapkamer, een oud bankje met de originele stof nog dat je kunt uitklappen tot bed. Een mini voetenbankje, zo'n kamelenbankje maar dan in miniformaat. Ik word er gewoon blij van.
we hebben wel een moestuin op t balkon gemaakt, waar wij niet de enige fans van zijn! Er lopen zeer regelmatig eekhoorns rond. We hadden al een net geknutseld maar dat hebben ze kapot geknaagd dus we hebben het kippengaas al klaarstaan. Als het iets warmer is gaan we dat knutselproject aan. Momenteel is het daar een beetje fris voor, we hebben vanaf januari eigenlijk nonstop sneeuw gehad. Het was een paar dagen bijna overal gesmolten tot t opnieuw begon 
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 8
Heb je huisdieren? Zou je iets in het pakket willen voor ze?

ze zijn elf en twaalf en op zich nog wel een beetje maf maar niet vreselijk speels. Al doet catnipspeelgoed het wel altijd goed. 

Maar daar hoef ik niet persee iets voor in het pakket, die zijn al stront verwent
ze zijn snel tevreden. De hond is dol op spelen met een bal, de kat vooral op eten en de cavia's op knagen (inclusief hun hok). Voor de cavia's ga ik binnenkort beginnen aan een groot buitenhok, dus als iemand inspiratie heeft, is welkom

Citaat:Weekvraag week 8
Heb je huisdieren? Zou je iets in het pakket willen voor ze?