Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Galja schreef:Al even geleden aangemeld maar tussendoor “even” bevallen van ons 2e zoontje dus had dit topic even geen prio![]()
Zal vanaf nu proberen wat fanatieker te posten.
Zal beginnen met voorstellen en het beantwoorden van de 2 gemiste weekvragen.
Daarna zal ik even kijken of ik me door de 25 pagina’s heen kan worstelen![]()
Ik ben Krista, doe voor de 2e x mee. Vond vorig jaar erg leuk. Leuk om het pakket samen te stellen voor m’n loodje en ik was niet erg goed in het ontdekken van hints in mn eigen pakket![]()
Ik ben 41 jaar ( auw ! ) maar zo voel ik me niet hoor.
Ben dus mama van 2 zoontjes, eentje van 5,5jaar en eentje van bijna 2 weekjesen zit dus nog volop in de baby bubbel.
Ik woon samen met m’n man en kinderen sinds kort Zeeland na jaren als echte Rotterdamse in Brabant gewoont te hebben.
Ook onze gepensioneerden paarden wonen hier, helaas niet aan huis maar heel dichtbij.
Rijden doen we al jaren niet meer maar wel altijd fanatiek gedaan.
Verder hebben we nog 3 prettig gestoorde honden die dit gekkenhuis compleet maken.
Weekvraag 35: Ik ( en ook mijn man) zijn echte avondmensen. Helaas gedwongen nu een ochtendmens te worden omdat onze zoon van 5,5 jaar slapen zonde van z’n tijd vind en dus altijd vroeg wakker isinmiddels wel gewend aan deze gedwongen levensstijl, vroeg naar bed is het nieuwe uitslapen
![]()
Weekvraag 36:
Ik hou van lichte frisse en fruitige geuren. Lavendel is ook lekker.
Ik haat pathouli ( weet niet eens hoe je het precies schrijft ) en echte zware geuren.
Ik ga een poging doen tot bijlezen!