Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:13

Gefeliciteerd!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:16

Gefeliciteerd Galja!

Ik ben altijd een ochtendmens geweest, absoluut geen avondmens, zeker niet nu ik twee jonge kinderen heb. Wat Galja zegt: vroeg naar bed gaan is het nieuwe uitslapen. :')

Ik drink af en toe rode wijn en heel soms een speciaalbiertje. Cocktails vallen ook goed in de smaak.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:14

Gecondoleerd Cheytje, wat heftig zeg.

Galja gefeliciteerd!

Ik probeer het kletsen bij te houden, maar ben niet zo actief als sommigen hier, sorry! Zal het proberen wat beter bij te houden.
Zag wat langs komen over Dubai chocola. Dat lijkt me dus zó vies, maar hou ook niet van pistache. Snap ook niet dat zo'n reep zó duur moet zijn. := Leerlingen van mij vonden het wel helemaal geweldig, maar daar zal ongetwijfeld TikTok enz. aan hebben meegeholpen. ;)

Qua alcohol lust ik eigenlijk alles wel, behalve whiskey en van die hele zware bieren. M'n vriend drinkt wel eens stout bier, dat is soms echt zo dik als olie! Bleegh...
Maar een (rode) wijn, likeur, speciaal bier, cocktails enz... allemaal lekker. :D
Laatst bijgewerkt door mriek1990 op Gisteren, 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:24

Ik ben zo goed als gestopt met alcohol drinken en dat bevalt eigenlijk wel. Evt biertjes of alcoholische drank zou mijn SS voor mijn vriend in het pakket doen, niet voor mij :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:00

Galja schreef:
Al even geleden aangemeld maar tussendoor “even” bevallen van ons 2e zoontje dus had dit topic even geen prio :')
Zal vanaf nu proberen wat fanatieker te posten.

Zal beginnen met voorstellen en het beantwoorden van de 2 gemiste weekvragen.
Daarna zal ik even kijken of ik me door de 25 pagina’s heen kan worstelen _/-\o_

Ik ben Krista, doe voor de 2e x mee. Vond vorig jaar erg leuk. Leuk om het pakket samen te stellen voor m’n loodje en ik was niet erg goed in het ontdekken van hints in mn eigen pakket :')
Ik ben 41 jaar ( auw ! ) maar zo voel ik me niet hoor.
Ben dus mama van 2 zoontjes, eentje van 5,5jaar en eentje van bijna 2 weekjes <3 en zit dus nog volop in de baby bubbel.
Ik woon samen met m’n man en kinderen sinds kort Zeeland na jaren als echte Rotterdamse in Brabant gewoont te hebben.
Ook onze gepensioneerden paarden wonen hier, helaas niet aan huis maar heel dichtbij.
Rijden doen we al jaren niet meer maar wel altijd fanatiek gedaan.
Verder hebben we nog 3 prettig gestoorde honden die dit gekkenhuis compleet maken.

Weekvraag 35: Ik ( en ook mijn man) zijn echte avondmensen. Helaas gedwongen nu een ochtendmens te worden omdat onze zoon van 5,5 jaar slapen zonde van z’n tijd vind en dus altijd vroeg wakker is -O- inmiddels wel gewend aan deze gedwongen levensstijl, vroeg naar bed is het nieuwe uitslapen :')

Weekvraag 36:

Ik hou van lichte frisse en fruitige geuren. Lavendel is ook lekker.
Ik haat pathouli ( weet niet eens hoe je het precies schrijft ) en echte zware geuren.

Ik ga een poging doen tot bijlezen! :wave:

Gefeliciteerd met jullie wolkje <3

robbie88

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:16

Gecondoleerd cheytjeh. , veel sterkte
Galja: van harte !
Ik drink ook geen ( sporadisch) alcohol, niet handig met mijn medicatie ook, en zonder drank ik rechtuit lopen al moeilijk zat

Zag ook nog wat langskomen over ochtend of avond mens .. tja. Ik denk dan middagmens