2025 Bookish Adventskalender & 12 Days of Bookmas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: 2025 Bookish Adventskalender & 12 Days of Bookmas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 16:43

Dat is ook weer zo. <3

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 18:20

Oh ik kan daar echt niet tegen hè als dat niet matcht! Special editions hoeven niet persee voor mij, maar een serie moet wel bij elkaar passen.

Ik be van een aantal series waar afgelopen jaar een nieuw deel van is uitgebracht het ebook opgesnord omdat ik die persee wilde lezen (zodat ik geen spoilers hoef te vermijden) maar er nog geen versie is die bij mijn serie past _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-26 18:28

Ohh maar die boeken kun je dan wel heel mooi liggend presenteren!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:19

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:22

Ik heb me aangemeld *\%/*
Leuk!

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:23

ook aangemeld (voor de 24d) *\o/*

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:45

Kruipt onder de meeleessteen vandaan.

Dit topic was zó leuk om te lezen, dank jullie wel allemaal! Zelfs zonder mee te doen was jullie enthousiasme en plezier goed te lezen :D. Mooie boeken aan de TBR toegevoegd, ondanks dat het 'wat lees je nu' topic al voor een flinke lijst had gezorgd.

Vind het knap hoe jullie de advent kalenders gedaan hebben. Van het verdiepen tot het uitzoeken, inpakken en motivaties schrijven. Echt heel tof! Kan me voorstellen hoe leuk het is om mee te doen en uit te kunnen pakken, maar heb de meeste bewondering voor de energie en effort die jullie erin gestoken hebben. Lijkt me super leuk om mee te doen, maar met mijn hyperfocus fases zou ik mijn lootje echt ontzettend te kort doen. Dus ik plaats een stipje in het nieuwe topic en blijf lekker meelezen :D.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:26

En meedoen aan de 12 daagse editie dan? Iets minder intensief, maar net zo leuk :D

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:31

Ik ben oprecht bang mijn lootje te kort te doen.. Ben alles behalve creatief, en ook niet goed in sociale kringen / actief meepraten in topics. Onder de meeleessteen is mijn default state op bokt :o.

Ga er over nadenken :), en sowieso meegenieten in de topics als ik toch niet durf.

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 57 min geleden

Ik ben ook niet een hele actieve meeprater, ook niet in de whatsapp groep. En ik zie ook bij anderen genoeg cadeautjes voorbijkomen waarbij ik denk ik wou dat ik zo creatief was of dat had bedacht. Maar de 12 dagen kalender zijn enkel boeken en je hoeft echt geen cadeautjes daarbij mee te sturen, dus dat maakt misschien het vereiste om creatief te zijn minder?
Ook mag je gerust vragen stellen aan degene voor wie je de kalender maakt omdat het bekend is voor wie je de kalender maakt en zijn er ook wishlijsten waar je van mag kiezen waar degene die de kalender maakt niet aankomt om te kopen gedurende het jaar.