Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinka schreef:Kan je nu niet alsnog met de bevriende aannemer gaan kijken? Je hebt toch een bepaalde wettelijke bedenktijd, of is dat niet meer in Nederland?
Ik vind dat bieden sowieso maar een raar gedoe, vraag dan gewoon meteen wat je wilt hebben en wat het waard is.
In Frankrijk is dat gelukkig niet zo. Wij hebben net een huis gekocht en onder de vraagprijs geboden, en nog 30.000 euro van de vraagprijs af gekregen.
Tinka schreef:Kan je nu niet alsnog met de bevriende aannemer gaan kijken? Je hebt toch een bepaalde wettelijke bedenktijd, of is dat niet meer in Nederland?
Ik vind dat bieden sowieso maar een raar gedoe, vraag dan gewoon meteen wat je wilt hebben en wat het waard is.
In Frankrijk is dat gelukkig niet zo. Wij hebben net een huis gekocht en onder de vraagprijs geboden, en nog 30.000 euro van de vraagprijs af gekregen.
Hannanas schreef:Tinka schreef:Kan je nu niet alsnog met de bevriende aannemer gaan kijken? Je hebt toch een bepaalde wettelijke bedenktijd, of is dat niet meer in Nederland?
Kun je in Nederland wel vergeten. Zonder flink overbieden geen huis.
SnuitjeLove schreef:Leuk, gefeliciteerd. Ga je het proces van de verbouwing ook delen in dit topic? Lijkt mij leuk om te blijven volgen!