Telpeva schreef:Mijn energie is echt 0 vandaag
Deze deel ik!
Maar wel even lekker met mijn paard bezig geweest, dat was alweer even geleden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Fietser achter mij werd bijna geschept door een auto. Als fietsers hadden wij groen op een kruispunt. Natuurlijk kijk je om je heen voordat je oversteekt, en die auto links zal wel gaan moeten stoppen voor rood. Haal ik het als hij toch doorrijdt? Jawel. Met gemak. Dus ik fiets naar de overkant, en zie in mijn ooghoek dat die malloot inderdaad door rood rijdt, dus ik kijk die kant even op... En dan zie ineens dat een fietser een stuk achter mij ook begint met oversteken (want groen). "oliebol. Dat gaat mis! Die vliegt straks op het voorruit. Dat wordt een ambu erbij".
Ik weet niet hoeveel geluk ze had, maar het was veel. Het scheelde echt niets.
denisesilver schreef:Elke keer als ik een beetje lekker in het werk kom word ik gebeld of op een andere manier van het werk gehaald. Maar ook gewoon standaard om dingen die kunnen wachten of gewoon via de mail kunnen
Marocje schreef:Das ook afhankelijk waarvoor je belt denk ik. Ik ben echt een apper of mail liever. Kan de ander de tijd nemen. Maar een pensionhouder zei eens dat ie juist wilde dat mensen bellen, dan hoeft hij niet achter de pc te zitten om de mail na te kijken. En die verbaasde zich dan dat mensen om 2 uur snachts gingen mailen..
Ik antwoordde toen ook: liever dat ze dan mailen dan je gaan bellen of appen om die tijd? Je weet niet wat het ritme vd ander is, dus dan s mailen het veiligste en meest duidelijk.
Maarja, soms lijkt bellen toch veel sneller, moet het alleen niet zoals bij jou @Sintara gaan