Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 18:08

Telpeva schreef:
Mijn energie is echt 0 vandaag

Deze deel ik!

Maar wel even lekker met mijn paard bezig geweest, dat was alweer even geleden.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 18:13

Niks kunnen doen vandaag. Eerst gewerkt tot 12u en om 13u moest ik bij de garage zijn om de auto uit te lijnen, zou een uurtje duren. Heb er bijna 2,5u gezeten en eer ik thuis was kreeg ik koppijn.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 19:41

Vandaag weer na een week wezen werken, ongeacht de pijn in de rug toch nog 9.000 stappen gezet.
Nu ook even bedenken of ik Donderdag ga werken, maar ben bang van niet.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 20:17

Fietser achter mij werd bijna geschept door een auto. Als fietsers hadden wij groen op een kruispunt. Natuurlijk kijk je om je heen voordat je oversteekt, en die auto links zal wel gaan moeten stoppen voor rood. Haal ik het als hij toch doorrijdt? Jawel. Met gemak. Dus ik fiets naar de overkant, en zie in mijn ooghoek dat die malloot inderdaad door rood rijdt, dus ik kijk die kant even op... En dan zie ineens dat een fietser een stuk achter mij ook begint met oversteken (want groen). "oliebol. Dat gaat mis! Die vliegt straks op het voorruit. Dat wordt een ambu erbij".
Ik weet niet hoeveel geluk ze had, maar het was veel. Het scheelde echt niets.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 20:34

Kookaburra schreef:
Fietser achter mij werd bijna geschept door een auto. Als fietsers hadden wij groen op een kruispunt. Natuurlijk kijk je om je heen voordat je oversteekt, en die auto links zal wel gaan moeten stoppen voor rood. Haal ik het als hij toch doorrijdt? Jawel. Met gemak. Dus ik fiets naar de overkant, en zie in mijn ooghoek dat die malloot inderdaad door rood rijdt, dus ik kijk die kant even op... En dan zie ineens dat een fietser een stuk achter mij ook begint met oversteken (want groen). "oliebol. Dat gaat mis! Die vliegt straks op het voorruit. Dat wordt een ambu erbij".
Ik weet niet hoeveel geluk ze had, maar het was veel. Het scheelde echt niets.

Wow echt heftig… Gelukkig dat het nét goed ging.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 20:42

Ik moest een nieuwe afspraak maken bij de diabetes arts.
Ik ben als volgende aan de beurt.
Er komt net uit de andere behandelkamer kreunend en moeilijk doende oudere man.
Toen de assistente tijd had gaf ze mij een datum die niet handig uit kwam.
Dus ik zeg oh wacht even ik kijk eventjes ivm vroeg of late dienst van mijn vriend....
Zegt die man, hallo schiet eens even op! Iedereen is aan het wachten op je(op z'n Duits, du hältst den ganzen Laden auf seh zu!).
Waarop ik zei, oh heeft u zo'n haast wilt u voor?
Geen probleem de zwangere wacht wel op de oudere hoor.
En de assistente direct, nee hij mag wachten, u bent eerst aan de beurt.

Nu boeide het mij echt niet als hij eerder een afspraak zou kunnen maken.
Maar Jezus wat een onvriendelijkheid

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 20:48

Hij was vast bang dat zijn plekje achter de geraniums zou afkoelen als hij te lang weg zou zijn.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 20:53

Ik denk dat hij snel een afspraak wou ivm slechter ter been.
Maar neem dan een rolator mee....
Dan kun je nog fatsoenlijk lopen en even rusten indien je kort moet wachten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 21:35

Dat ik aan de ene kant heel blij ben met een doorverwijzing naar de dermatoloog, eindelijk wordt mijn probleem serieus genomen en onderzocht *\o/*
Ennn toen kwam het besef dat ik dan nog net op het randje van dit jaar m'n eigen risico kwijt ga zijn, alsof dit jaar nog niet duur genoeg was -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 23:45

Mijn paardrijlessen beginnen te frustreren en ik was eerst zo blij dat ik weer aan het rijden was..
Maar ik wordt steeds op trage paarden ingedeeld waardoor ik de hele les maar bezig ben met 'doorlopen,doorlopen,doorlopen' in plaats van werken aan het verkleinen van mijn hulpen en oefeningen rijden
pffffff

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 04:06

Ik zou overleggen met de instructeur hierover en vragen of je eens een wat voorwaartser paard mag rijden, omdat je dat ook eens wilt proberen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 09:16

Mannen die naast je gaan zitten in de trein en denken dat ze wel even zo kunnen zitten dat er bijna een meter ruimte tussen hun knieen in zit :+ ik zit haast geplet tegen het raam aan

Edit. En de nieuwe Qbuzzen..ik weet dat alle concessies opstart problemen hebben, maar het feit dat ik tussen het aankomen op het station en het begin van de les 3 kwartier heb zitten, een busrit naar school niet eens een kwartier duurt en ik alsnog bijna te laat kom...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 11:21

Gebeld door een onbekend 06 nummer , voice mail ingesproken met dat er iets van mijn rekening wordt gehaald. Volgens mij is het dikke spam :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 12:22

De veeeeeeel te kleine parkeerplaats bij het ziekenhuis hier. Wat een waanzin. En allemaal oude mensjes die vol gas en in paniek rond scheuren := Net op tijd bij m’n afspraak, zul je zien dat dat hopeloos uitloopt.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 15:20

Ik maak elk jaar een klein kerstpakketje voor de pakketbezorgers die hier komen. Pak chocomelk, bus slagroom en een zakje kerstchocolaatjes.. Gewoon een klein bedankje.

Zit ik te wachten op m'n pakketje, mét het kerstpakketje voor de bezorger.. Krijg ik bericht, er is een poging gedaan tot bezorgen, maar ik was er niet, dus het pakket gaat naar de pakket automaat.

Ik zat toch echt op de bank, bij het raam, geen bezorger gezien.. En het pakketje kan door de brievenbus -O-

Zal vast een nieuwe bezorger zijn ivm kerstdrukte etc, de vaste hier bezorgen altijd netjes.. Ze weten ook dat ze niet hoeven aan te bellen, maar het gewoon voor de deur kunnen gooien. Ze zwaaien ook áltijd, super aardige jongens, zowel van dhl als PostNL.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 15:58

Thuis is alles ziek, en ik merk nu dat ik zelf ook niet helemaal fit ben, maar we hebben kerstviering op het werk en ik zou bobben voor een collega, dus ik kan niet eerder weg -O-

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 16:47

De longeercirkel die nog steeds een soep van water met zand is.

Gefeliciteerd Denise *\o/*

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 16:51

denisesilver schreef:
Elke keer als ik een beetje lekker in het werk kom word ik gebeld of op een andere manier van het werk gehaald. Maar ook gewoon standaard om dingen die kunnen wachten of gewoon via de mail kunnen _-:(

Oh hier ook de hele tijd. Zo irritant. En dan van "ja ik denk ik bel even, dat gaat sneller". Neeee dat gaat helemaal niet sneller.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 16:58

Oh die ken ik.. Ik had laatst dat een webpagina niet werkte, de knop save werkte niet.

"Ja ik dacht ik bel even, dan kunnen we er samen doorheen lopen dat gaat veel sneller". Drie kwartier later: "oh de knop save werkt niet , dit is een fout aan onze kant." Goh 8)7

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 17:05

Das ook afhankelijk waarvoor je belt denk ik. Ik ben echt een apper of mail liever. Kan de ander de tijd nemen. Maar een pensionhouder zei eens dat ie juist wilde dat mensen bellen, dan hoeft hij niet achter de pc te zitten om de mail na te kijken. En die verbaasde zich dan dat mensen om 2 uur snachts gingen mailen..

Ik antwoordde toen ook: liever dat ze dan mailen dan je gaan bellen of appen om die tijd? Je weet niet wat het ritme vd ander is, dus dan s mailen het veiligste en meest duidelijk.

Maarja, soms lijkt bellen toch veel sneller, moet het alleen niet zoals bij jou @Sintara gaan :')

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 17:07

Had vanmorgen een afspraak in het ziekenhuis. Word ik onderweg gebeld door mijn ouders, het ziekenhuis heeft hen gebeld om te zeggen dat mijn afspraak niet door kan gaan. Ze zouden mij meerdere keren gebeld hebben maar ik heb 0 gemiste oproepen... Nu wachten op een nieuwe afspraak. :x

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 17:48

Veel mensen mailen ook vanaf hun telefoon natuurlijk :j
Marocje schreef:
Das ook afhankelijk waarvoor je belt denk ik. Ik ben echt een apper of mail liever. Kan de ander de tijd nemen. Maar een pensionhouder zei eens dat ie juist wilde dat mensen bellen, dan hoeft hij niet achter de pc te zitten om de mail na te kijken. En die verbaasde zich dan dat mensen om 2 uur snachts gingen mailen..

Ik antwoordde toen ook: liever dat ze dan mailen dan je gaan bellen of appen om die tijd? Je weet niet wat het ritme vd ander is, dus dan s mailen het veiligste en meest duidelijk.

Maarja, soms lijkt bellen toch veel sneller, moet het alleen niet zoals bij jou @Sintara gaan :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 17:51

Uiteraard, doe ik ook. Maar als iemand vragen heeft kan je dit het beste stellen via mail of app, kan je die rustig terug kijken.

Mails kijk ik nooit naar wanneer die precies (qua tijdstip dan) verstuurd zijn.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 18:03

Ergernis van de dag, dat mijn schoonmoeder mijn konijnenvoer aan haar paarden heeft gevoerd...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 18:05

Verzinnen hoe volgend jaar rondkomen.

Zorgverzekering 10 euro duurder.
Minder zorgtoeslag (-10 euro) huurtoeslag (-20/30 euro).
Zit nu al 11 euro netto onder het sociaal minimum.

Wel per 1 januari verhoging uitkering, maar stel ook weinig voor. Met alles wordt duurder, maar hou minder over.