Pareltjes schreef:En wat als ze wordt aangehouden zonder een strafbaar feit te hebben gepleegd? Maar bijvoorbeeld tijdens een algemene controle?
Volgens mij wordt je dan niet aangehouden, maar krijg je bijvoorbeeld een (GAS)-boete
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik denk dat ts heel weinig heeft aan deze hele discussie![]()
Hoe gaat het nu met je?
Kun je alweer iets lopen?
Schuur_ schreef:Ah kijk, ik vind het toch een poging waard om in Nederland naar de politie te gaan. Dan doe je aangifte van vermissing van het paspoort en wie weet kennen zij een route. Je krijgt dan volgens de website een NL bewijs van verlies waarmee je een duplicaat kan aanvragen. Verder zou ik zeker niet alleen gaan maar iemand meenemen die mee kan luisteren en vanuit een buitenstaanderspunt kan filteren.
poetser schreef:Normaal vertrek ik dinsdag naar Nederland, als ik een manier vind om vanaf de grens tot in Terneuzen te raken, aangezien ik de financiële middelen niet heb om de bus te nemen tot daar. Ook zijn ze aan het bekijken of er toch een mogelijkheid is om een uitkering te krijgen, omdat ik wel heel graag wil werken maar hier fysiek niet toe in staat ben momenteel en ook de medische kosten niet kan betalen.
In Nederland heb ik nog geen aangifte gedaan, alleen in België.
Percy schreef:Wat rot dat het zo slecht gaat met je rug. Alle spanningen werken zeker niet mee.
Vraagje, waarom moet je in Terneuzen zijn? Dat is voor mij ook wat ver uit de buurt. Breda zou ik je wel kunnen brengen. Dat is ook een grensgemeente.