Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Overname ligt lastig denk ik. Ik heb in een slaapkamer laminaat van 4 jaar oud, niemand wil het, dus helaas containerpark. Idem voor de op maat gemaakte rolgordijnen. Neutraal cremewit. Nog heel netjes en gezien de afwijkende maten van de ramen moet de nieuwe bewoner er weer best wat voor betalen, maar blijkbaar kan het er financieel van af. Ze mogen het van mij gratis overnemen, maar mensen willen het naar eigen smaak.
Ik zou zelf niets meer willen betalen voor zaken van 11 jaar oud, maar dat ben ik.
tiwi1969 schreef:Ik ga voor je duimen Zebrastreep!
Ik had maandag weer een groepsbezichtiging staan waarbij ik op plaats 5 stond, in de eerste lijst stond ik 7
Omdat ik persé rustig wil wonen ben ik er net naartoe gereden. Buurt was echt rustig, maar het huis van de buren zag er uit als een drugshol, of van iemand met andere ernstige problemen. Stik donker, maar wel een ingeslagen raam en een dichtgetimmerd raam in de voordeur.
Voor het raam, waar iedereen zo door naar binnen kan heb ik de politie gebeld. En daarna heb ik het huisje geweigerd. Leuk huisje maar niet de geschikte buren voor mij.