BrechtCarlos schreef:Meer mensen bij wie de hypostore kortingscode niet werkt?
Hier werkt de code wel. Misschien is je product uitgesloten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lavitabella schreef:BrechtCarlos schreef:Meer mensen bij wie de hypostore kortingscode niet werkt?
Hier werkt de code wel. Misschien is je product uitgesloten?
minouesmee schreef:Ik kruip even onder m’n meeleessteen vandaan.
Bij mij doet de code het helaas niet, heb een dekje van Kentucky in m’n winkelwagentje. Maar zowel op de laptop als telefoon geeft hij aan dat de code niet geldig is.
Roeline schreef:Ik heb net met ze gechat, maar helaas, er geldt geen extra korting op de KEP caps. Alleen dus die 20%
Bij de Divoza geldt zelfs op samengestelde alleen maar 12,5% en vrijdag waarschijnlijk wel iets meer op alleen de standaard modellen... Ook niet als je naar de winkel komt. Dat is net aangepast zeggen ze.
LieveLoes schreef:Hai, nieuw hier! Heeft iemand al een goede aanbieding voor de Bosch MUM5 langs zien komen?
(Sorry als het al genoemd is, ik zocht het even niet 26 pagina’s door te ploegen)
Lavitabella schreef:minouesmee schreef:Ik kruip even onder m’n meeleessteen vandaan.
Bij mij doet de code het helaas niet, heb een dekje van Kentucky in m’n winkelwagentje. Maar zowel op de laptop als telefoon geeft hij aan dat de code niet geldig is.
Ook Kentucky is vannacht pas. Hieronder een deel van de mail van Hypostore.
[ [url=m/5wBIC3.png]Afbeelding[/url] ]
Roeline schreef:Ik heb net met ze gechat, maar helaas, er geldt geen extra korting op de KEP caps. Alleen dus die 20%
Bij de Divoza geldt zelfs op samengestelde alleen maar 12,5% en vrijdag waarschijnlijk wel iets meer op alleen de standaard modellen... Ook niet als je naar de winkel komt. Dat is net aangepast zeggen ze.
martinev schreef:Roeline schreef:Ik heb net met ze gechat, maar helaas, er geldt geen extra korting op de KEP caps. Alleen dus die 20%
Ja echt heel jammer, ik had bij de Hypostore een voorinzet voor de Kep 2.0 willen kopen met 30% korting. Ga hem nu ook maar ergens anders halen, of wachten op andere kortingsacties ergens anders.
Dus mocht iemand nog ergens meer dan 20% korting op Kep voorbij zien komen, dan houd ik me ook ernstig aanbevolen!