Verder lees ik gewoon mee met jullie onwijs leuke en stoere aankopen, ik koop vooral veel voor andere, dus dat schiet niet op om dat hier te laten zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:Ja dat Burberry jasje is prachtig!! Die hebben we hier ook.
Foto ongedragen doet alleen geen recht aan jasje. Is aan zo waanzinnig veel mooier nog.
Ik ga vanmiddag maar even kijken in kast wat weg kan. Ben alleen zo slecht in wegdoen.
Van de jongste kan denk ik ook flink wat weg. Zeker met dit takkeweer. Hoop zomerspul wat amper tot niet is gedragen en al te klein is.
Zo nog een mooie berentrui van Ralph Lauren wegbrengen.
Justme_Lisaa schreef:Ik vind het altijd zo stoer van jullie dat jullie van die grote bedragen durven uit te geven op Vinted, terwijl je niet 100% zeker weet of het past of niet. Ik heb net een uur zitten twijfelen of ik een bepaalde trui wilde kopen, omdat een maar groter eruit ziet of dat zelfs ik er in kan zwemmen. En ik deze maat nog nooit heb gekocht voor mezelf. Vanaf de foto ziet die er best groot uit namelijk. Jeetje, misschien is Vinted niets voor mij
BopjeBo schreef:Hi, inmiddels ook een account aangemaakt vorige week op Vinted door dit topic. Ook al wat mooie koopjes gedaan die binnen moeten komen deze week, en ook al zelf 2 dingen verkocht.
Maar nu zag ik ook paardendekjes aangeboden worden, heb er zelf nogal wat die ik graag wil verkopen, maar krijg ze niet geplaatst?!? Vinted zegt dat dekjes niet toegestaan om te koop te zetten. Maar hoe kunnen anderen dan wel hun paardenspullen te koop aanbieden?
Lys_PPA schreef:Deze is cute en fijne materialen. Te klein voor mijn dochtertje:
https://www.vinted.nl/kids/girls-clothi ... t-9-m-71cm
Mn blouse vandaag binnen gekregen en heel blij mee
_lautje_ schreef:Ja dat Burberry jasje is prachtig!! Die hebben we hier ook.
Foto ongedragen doet alleen geen recht aan jasje. Is aan zo waanzinnig veel mooier nog.
Ik ga vanmiddag maar even kijken in kast wat weg kan. Ben alleen zo slecht in wegdoen.
Van de jongste kan denk ik ook flink wat weg. Zeker met dit takkeweer. Hoop zomerspul wat amper tot niet is gedragen en al te klein is.
Zo nog een mooie berentrui van Ralph Lauren wegbrengen.