Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:45

Ik heb de gok maar genomen, voor €17,- kan ik me op zich geen bult vallen. Na nu flink wat afgevallen te zijn, twijfel ik steeds in maten, maar aangezien een grotere maat nóg groter leek op de foto toen maar een maar kleiner genomen. Dit is wel m’n grootste winst voor het is, winkelprijs was €83,- en kon hem voor 17,- inclusief verzending kopen :D. Hij is voor op vakantie, maar anders gebruik ik hem gewoon voor thuis, want als die te strak zit, ben ik net barbapappa :')

Afbeelding

Verder lees ik gewoon mee met jullie onwijs leuke en stoere aankopen, ik koop vooral veel voor andere, dus dat schiet niet op om dat hier te laten zien :o

Qimm

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:00

Ik heb een mooi jasje van Stella McCartney gekocht van kashmir, er zit een piepkleine beschadiging op (was vermeld) dat me meerdere zoektochten heeft gekost om te vinden.
Hij is echt gaaf en heel lekker warm. Voor slechts 15 euro :o

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:12

Hi, inmiddels ook een account aangemaakt vorige week op Vinted door dit topic. Ook al wat mooie koopjes gedaan die binnen moeten komen deze week, en ook al zelf 2 dingen verkocht.
Maar nu zag ik ook paardendekjes aangeboden worden, heb er zelf nogal wat die ik graag wil verkopen, maar krijg ze niet geplaatst?!? Vinted zegt dat dekjes niet toegestaan om te koop te zetten. Maar hoe kunnen anderen dan wel hun paardenspullen te koop aanbieden?

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:30

_lautje_ schreef:
Ja dat Burberry jasje is prachtig!! Die hebben we hier ook.
Foto ongedragen doet alleen geen recht aan jasje. Is aan zo waanzinnig veel mooier nog.

Ik ga vanmiddag maar even kijken in kast wat weg kan. Ben alleen zo slecht in wegdoen.

Van de jongste kan denk ik ook flink wat weg. Zeker met dit takkeweer. Hoop zomerspul wat amper tot niet is gedragen en al te klein is.
Zo nog een mooie berentrui van Ralph Lauren wegbrengen.

Zij zit al niet meer in maat 80-86 toch?

Maten vind ik ook nogal eens lastig hoor Lisa, daarom koop ik sneller voor mn dochtertje als voor mezelf. Van sommige merken weet ik dat ik altijd dezelfde maat heb.

Bopjebo, ik heb nog nooit dekjes gezien? Wel zelf 1x geprobeerd maar dat ging inderdaad niet.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:41

Justme_Lisaa schreef:
Ik vind het altijd zo stoer van jullie dat jullie van die grote bedragen durven uit te geven op Vinted, terwijl je niet 100% zeker weet of het past of niet. Ik heb net een uur zitten twijfelen of ik een bepaalde trui wilde kopen, omdat een maar groter eruit ziet of dat zelfs ik er in kan zwemmen. En ik deze maat nog nooit heb gekocht voor mezelf :') . Vanaf de foto ziet die er best groot uit namelijk. Jeetje, misschien is Vinted niets voor mij :')

Nou dat vind ik ook hoor! 3x wat gekocht en 3x mis qua kwaliteit. Ik ben ook wel erg secuur, vind het al snel minder mooi en dan draag ik het niet. Alles moet passend en echt als nieuw zijn.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:42

Qimm schreef:
Ik heb een mooi jasje van Stella McCartney gekocht van kashmir, er zit een piepkleine beschadiging op (was vermeld) dat me meerdere zoektochten heeft gekost om te vinden.

Foto!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:44

Ik kijk hoe lang te koop staat

Heb JC Sophie vest gekocht met kaartjes van 180€ voor 40€
Stond voor 70€ te koop ze reageerde gelijk dat akkoord was

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:57

Appeltje00 schreef:
Qimm schreef:

Foto!

Afbeelding

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 11:15

Hier nog 3 andere truien gekocht, ik ben benieuwd of dit bevalt. Anders is het qua kleding de laatste keer dat ik op Vinted zoiets koop vrees ik :j .
Hoodie van Levi’s
Afbeelding
Sweater van Levi’s
Afbeelding
En een dunnere trui van Tommy Hilfiger
Afbeelding

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 11:20

BopjeBo schreef:
Hi, inmiddels ook een account aangemaakt vorige week op Vinted door dit topic. Ook al wat mooie koopjes gedaan die binnen moeten komen deze week, en ook al zelf 2 dingen verkocht.
Maar nu zag ik ook paardendekjes aangeboden worden, heb er zelf nogal wat die ik graag wil verkopen, maar krijg ze niet geplaatst?!? Vinted zegt dat dekjes niet toegestaan om te koop te zetten. Maar hoe kunnen anderen dan wel hun paardenspullen te koop aanbieden?

Dat dekjes niet mogen snap ik ook niet.
Maar diegenen die erop staan, staan gewoon in ‘verdoken’ hoekjes
Ofwel dames – sportkleding – overige
Ofwel home – textiel – matten en tapijten

Zoeken op de meeste merken helpt al heel wat

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 11:39

Giolli schreef:
Granoek schreef:
Ik koop altijd Gstar Lynn broeken op vinted :D

Hey die heb ik laatst nog verkocht voor een paar eurie, ook nog in jouw maat volgens mij. :))

Haha ships, maar ik heb ook even een broekenstop moeten inlassen :=

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 12:00

Lys_PPA schreef:
Deze is cute en fijne materialen. Te klein voor mijn dochtertje:
https://www.vinted.nl/kids/girls-clothi ... t-9-m-71cm

Mn blouse vandaag binnen gekregen en heel blij mee :D

Heel leuk! Toch durf ik het voor dat bedrag ook niet te kopen. Is toch wel een serieuze aankoop en als het dan niks blijkt te zijn… Vinted beperk ik tot een max :)

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 12:16

Bedankt hè mensen, nu moest ik ook een account aanmaken :+ _O-
En alvast 2 joggingpakken, een trui en een cargobroek voor dochterlief gekocht.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-23 12:34

Wauwqimm!!! Dat is een plaatje!! I loooove stella. Heb t graag voor de kinderen. Maar voor mijzelf altijd te duur nieuw. Wellicht ook eens via Vinted.

Lys: jongste gaat nu net ui maat 86. Zal vanmiddag even uitzoeken.

Net een geweldige tweed blazer voor m’n middelste binnen gehad. Lamswol met alpaca en lederen stukken en knopen. Echt als nieuw. €17.
En hoewel je eerst denkt hoe gaat mijn kind dit dragen is het al snel ideale jasje hier met deze zomer.
M’n jongste had laatst deze al gekregen voor €5
Afbeelding
Overigens met TH broek van €3 van Vinted. Bergstein laatshrsdoor derde kind nu gedragen. Trui van RL uit de outlet in Florence voor €10 (kasjmier normaal €160).
Dus voor nog geen €50 loopt kind in een outfit van over de €500,-
Kan er niet voor naar de Zara

Dat burberry jasje voor €75 is zeker geld. Denk €50 ze ook wel doet. Bedenk wel dat het jas van gauw €600 is
Dit is dezelfde
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 12:52

Qimm schreef:
Appeltje00 schreef:

Foto!

[ [url=m/ZqkxfW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben maar een klein beetje jaloers <3.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 13:20

Omg het jasje wat ik had gezien van RL is verkocht en ik heb nu spijt. |(

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 13:25

Ik ben ineens zo Vinted verslaafd. Maar ga hem tijdeljj verwijderen als alles binnen is.
Augustus is ff een no buy maand xD

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 13:40

Ik heb ff een vraag. Hele domme vraag wss. Ik heb een bod gedaan op iets, kreeg tegenbod en voor dat tegenbod wil ik het artikel kopen. Als ik op kopen druk staat daar nog de originele prijs. Moet de verkoopster dat eerst aanpassen ofzo? Hoe werkt dat? Kan het op de site nergens vinden

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 13:49

Heeft ze het bod via de chat gewoon gezegd? Als je akkoord gaat met haar bod kun je nog eens op de bied knop drukken en de prijs aanpassen naar het afgesproken bedrag. Zij zal dat dan moeten accepteren.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 13:55

Giolli schreef:
Heeft ze het bod via de chat gewoon gezegd? Als je akkoord gaat met haar bod kun je nog eens op de bied knop drukken en de prijs aanpassen naar het afgesproken bedrag. Zij zal dat dan moeten accepteren.

Oh zo! Bedankt voor je hulp. Voel me echt een noop :+

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 15:02

_lautje_ schreef:
Ja dat Burberry jasje is prachtig!! Die hebben we hier ook.
Foto ongedragen doet alleen geen recht aan jasje. Is aan zo waanzinnig veel mooier nog.

Ik ga vanmiddag maar even kijken in kast wat weg kan. Ben alleen zo slecht in wegdoen.

Van de jongste kan denk ik ook flink wat weg. Zeker met dit takkeweer. Hoop zomerspul wat amper tot niet is gedragen en al te klein is.
Zo nog een mooie berentrui van Ralph Lauren wegbrengen.

Ga je dat op Vinted zitten? Zoja wat is jou Vinted dan :))

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-23 15:04

Ik ga zo eens uitzoeken en op Vinted zetten ja. Zet straks wel een een link. :)

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 15:37

Dit topic is slecht :+

Net een Tommy Hilfiger jas voor 19 inclusief verzendkosten gekocht. Bod gedaan want stond er al 5 maanden op en direct geaccepteerd.
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 15:47

Hier een kasjmier/wolmix trui van RL gekocht net. Nog niet bevestigd, maar ik had de verkoopster al eens gesproken dus ik denk de koop vandaag wel bevestigd wordt.

Ik heb aardig wat onderweg nu, het is een beetje troost-kopen. Hoewel ik wel echt nieuwe truien nodig heb, mijn meest recente trui-aankoop dateert alweer van anderhalf jaar geleden _O-.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 16:41

Qimm, dat jasje is echt <3 <3 <3

Ik heb een dikke buik die alleen nog maar groter gaat worden komende maanden en ik vind alle positiekleding tot nu toe stom :+ Dus ik zocht een warm vest dat ik met en zonder die buik aan zou kunnen. Gevonden voor €35, wol en kasjmier. Toevallig ook Ralph Lauren, mijn eerste.
Afbeelding
En de rug
Afbeelding

Voor baby ook bloedmooie pakjes gevonden van Bonnet à Pompon.
Wol, €5
Afbeelding

Ook wol, €7
Afbeelding

Wat leuke boeken van Anne-Sophie Baumann, superleuk voor jonge kinderen!

Ik zoek nog leuke aanvullingen voor de treinbaan van mijn zoontje maar ik vind die prijzen nog tegenvallen tweedehands. Ik wil wat Brio of iets wat erop lijkt om het meer aan te kleden, dus als iemand nog wat ziet: denk aan mij! :D